Red Army since 1987 - Suurella sydämellä

  • 19 271
  • 71

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sport pelaa faniensa takia todella vähän pelejä viikonloppuisin vieraskentällä, ja tuskin on tulossa minkään näköistä muutosta.

Et kai nyt tosissasi väitä, että Jääkiekkoliitto kohtelee Sportia eri tavoin otteluohjelmaa laatiessa kuin muita Divarin joukkueita fanien vuoksi? Luulisi Jääkiekkoliitonkin tavoittelevan ja mahdollistavan sen, että myös seurojen fanijärjestöt voisivat käydä myös vieraspelejä vaanimassa! Edelleenkin ottelutapahtumien valvonta on järjestävällä seuralla! Ei ole Jääkiekkoliiton tehtävä pohtia minne kaikkialle Red Armyn voisi päästää ja minne ei! Jotain järkeä nyt juttuihin mitä laitetaan Red Armyn piikkiin hohoi...
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Et kai nyt tosissasi väitä, että Jääkiekkoliitto kohtelee Sportia eri tavoin otteluohjelmaa laatiessa kuin muita Divarin joukkueita fanien vuoksi? Luulisi Jääkiekkoliitonkin tavoittelevan ja mahdollistavan sen, että myös seurojen fanijärjestöt voisivat käydä myös vieraspelejä vaanimassa! Edelleenkin ottelutapahtumien valvonta on järjestävällä seuralla! Ei ole Jääkiekkoliiton tehtävä pohtia minne kaikkialle Red Armyn voisi päästää ja minne ei! Jotain järkeä nyt juttuihin mitä laitetaan Red Armyn piikkiin hohoi...

Jääkiekkoliitto on varoittanut muita Mestis-seuroja Sportin faneista. Kai ne ihan hyvin voi laittaa Sportille vain muutaman lauantai vierasmatsin sen takia kun "ne vaan tappelee". Lisättäköön, että en ole itse keksinyt ko. juttua, vaan kuulin sen yleensä asioista perillä olevalta taholta.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Liitto nyt voi varotella ketä vain ja missä milloinkin! Onneksi nämä varoitetut divarijengit ei näitä sarjaohjelmia laadi! On Jääkiekkoliitolta ammattitaidotonta ja asenteellista Sportia ja sen kannattajia kohtaan mikäli otteluohjelmien laadinnalla myötävaikutetaan siihen, että Sportin fanit eivät voisi vieraspeleissä käydä! Noh täältä Southernista kyllä varmaankin tullaan taasen tihentämään ensi kauden peleissä käyntejä ja varmaankin enemmän on bändiä tulossa taasen kun pelataan merkityksellisiä otteluita! Luulen, että myös Vaasan päässä tapahtuu enemmän liikehdintää kuin edelliskaudella!
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kotka Kanadassa!

Sitä muuten on telkasta saanut katella Kotkaa meneillään olevissa Mömmöm-kisoissa katsomossa! Tosin katsomosta ainakin minä olen bongannut näitä vanhalla kotkalogolla varustettuja Sportin lippuja!
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sitä muuten on telkasta saanut katella Kotkaa meneillään olevissa Mömmöm-kisoissa katsomossa! Tosin katsomosta ainakin minä olen bongannut näitä vanhalla kotkalogolla varustettuja Sportin lippuja!
Olenpahan erään Sportin faninkin tunnistanut ruudusta ottelun aikana. Jääköön sanomatta, että kuka, mutta oli aika yllättävää nähdä kyseinen henkilö paikan päällä :)
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olenpahan erään Sportin faninkin tunnistanut ruudusta ottelun aikana. Jääköön sanomatta, että kuka, mutta oli aika yllättävää nähdä kyseinen henkilö paikan päällä :)

Sportin faneja löytyy välistä mitä merkillisimmistä paikoista! Kuulin kerrottavan, että erään Suomen pelin aikana oli Kannelmäen ostarin räkäkuppilaan ilmestynyt Sportin kaulahuiviin sonnustautunut jamppa Suomea kannustamaan! Tännehän voisi alkaa keräilemään bongauksia kotkasta heh...
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nyt kun toiseksi vakiintuneeksi pelipäiväksi on ilmeisesti vakiintumassa lauantai niin on enemmän kuin toivottavaa, että Vaasasta löytyy joku, joka ottaa vastuulleen vieraspelimatkojen fanikuljetusasiat hoidettavakseen!
 

Rocco

Jäsen
Nyt kun toiseksi vakiintuneeksi pelipäiväksi on ilmeisesti vakiintumassa lauantai niin on enemmän kuin toivottavaa, että Vaasasta löytyy joku, joka ottaa vastuulleen vieraspelimatkojen fanikuljetusasiat hoidettavakseen!

Kuka haluaa ottaa hoidettavakseen, ja sitä kautta vastuulleen mitään kuljetuksia Mikkelin tapahtumien jälkeen? Matkanjohtajan pää siinä ensin vadille viedään jos jotakin tapahtuu, ja epäilen että onko kukaan täysjärkinen sitä hommaa halukas ottamaan vastaan. Bussiyhtiötkään ei kovin mielellään halua lähteä kuskiksi...
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Noh meidän hommissa ole kaiketi koskaan kukaan täysjärkinen ollut heh...Eikä tämä nyt varsinaisesti minua kosketa millä tavoin Vaasasta ihmiset pääsevät vierasmatseja tsiikaamaan - lisännee yksityisautoilun harrastamista mikäli näitä yhteiskuljetuksia ei oikeasti aikaseksi saada! Toivoisi kuitenkin, että siihen jonkinlainen ratkaisu aikaiseksi löydettäisiin! Voisiko se vastuuihminen tulla seuran sisältä ja voitaisiinko käytännöksi ottaa, että reissuilla on omia järjestyksenvalvojiakin mukana?
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Noh meidän hommissa ole kaiketi koskaan kukaan täysjärkinen ollut heh...Eikä tämä nyt varsinaisesti minua kosketa millä tavoin Vaasasta ihmiset pääsevät vierasmatseja tsiikaamaan - lisännee yksityisautoilun harrastamista mikäli näitä yhteiskuljetuksia ei oikeasti aikaseksi saada! Toivoisi kuitenkin, että siihen jonkinlainen ratkaisu aikaiseksi löydettäisiin! Voisiko se vastuuihminen tulla seuran sisältä ja voitaisiinko käytännöksi ottaa, että reissuilla on omia järjestyksenvalvojiakin mukana?

En näe muuta vaihtoehtoa kuin ottaa matkoille mukaan omat järjestyksen valvojat. Vitun sääli jos matkoja ei ensi kaudelle yhden episodin takia järjestetä.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En näe muuta vaihtoehtoa kuin ottaa matkoille mukaan omat järjestyksen valvojat. Vitun sääli jos matkoja ei ensi kaudelle yhden episodin takia järjestetä.

Nyt tullaan sitten näkemään kuinka suuri sydän Red Armylla tosiaan on! Tiedän, että kotihallissa meno tulee olemaan hurjaa, mutta kyllähän itseään kunnioittavan faniryhmän täytyy saada aikaseksi organisoituja fanimatkoja on sitten ollut jokin valtakunnallistakin huomiota aiheuttanut tapahtuma edelliskaudella tai sitten ei! Munatonta touhua jos yhden tapahtuman taakse jäädään kotinurkkiin kykkimään!
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Nyt tullaan sitten näkemään kuinka suuri sydän Red Armylla tosiaan on! Tiedän, että kotihallissa meno tulee olemaan hurjaa, mutta kyllähän itseään kunnioittavan faniryhmän täytyy saada aikaseksi organisoituja fanimatkoja on sitten ollut jokin valtakunnallistakin huomiota aiheuttanut tapahtuma edelliskaudella tai sitten ei! Munatonta touhua jos yhden tapahtuman taakse jäädään kotinurkkiin kykkimään!


Lopeta jeesustelu ja rupea itse järkkäämään. Ei se mahdotonta ole hoitaa etätyönä tänä päivänä.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Lopeta jeesustelu ja rupea itse järkkäämään. Ei se mahdotonta ole hoitaa etätyönä tänä päivänä.

Mitähän sä urpoilet? Eikö se ny perkele ole hyvä, että ens kauden hommista aletaa keskustelua käymään ajoissa, koska taustalla on tapahtumia? Jos minä vastuulliseksi jossakin ryhtyisin niin olisin itse paikan päällä vastuuni kantamassa, että hommat toimii! Luulis sinunkin ymmärtävän ettei moisen homman vastuulle ottaminen onnistu reilun neljänsadan kilometrin päästä kun en itse osallistumaan ko. reissuille pysty muuta kuin meidän etelästä järjestämille! Jos ei ole kauhalla annettu niin...
 
Viimeksi muokattu:

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Keskustelua voi, saa ja pitää käydä, ei siinä mitään, mutta jos ei ole muuta sanottavaa, kuin että "oottepa saamattomia, kun ette saa mitään aikaan", niin ikävä kyllä tommonen ei kehitä sitä toimintaa yhtään. Turha siis meidän huudella PK-seudulta toisiin pöytiin, jos ei ole oikeasti mitään varteenotettavia kehitysideoita taikka omaa panosta laittaa tiskiin. Ymmärtänet, että matkanjohtajan rooli ei ole se kaikkein halutuin. Paskaa tulee niskaan joka suunnalta. Sunkaan työnantajas ei varmaan kovin lämmöllä kattelis, jos joutuisit johonkin keltaisenlehdistön juttuihin selittelemään RA:n touhuja.
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Munatonta touhua jos yhden tapahtuman taakse jäädään kotinurkkiin kykkimään!
Munatonta tai ei, niin Rocco tiivisti pelin hengen aika kivasti. Kukaan ei halua ottaa matkan järjestäjänä vastuuta niistä muutamasta urposta, jotka leimaa koko homman. Jos matkanjohtajana alat laatimaan reissuille mustia listoja lähtijöistä, niin pian ei ole kavereita edes kotipäädyssä.

Hauskasti laitat vaikeutuneet vieraspelimatkat yhden tapahtuman piikkiin. Viimeisten parin vuoden aikana tuntuu, että jokaisen RA:n reissun jälkeen on ollut lehdillä kirjoitettavaa fanien käytöksestä. Toki kaikki kulminoitui Mikkelin kanahäkkiin, mutta onhan se puusilmäistä väittää että se oli ainoa case, miksi Red Armya pidetään silmällä ihan liiton tasolta. Osansa kirjoittelusta saa laittaa varmasti myös äänekkäisiin vierasfaneihin tottumattomien paikallistoimittajien piikkiin, mutta harvemmin silloinkaan on savua ilman tulta.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Keskustelua voi, saa ja pitää käydä, ei siinä mitään, mutta jos ei ole muuta sanottavaa, kuin että "oottepa saamattomia, kun ette saa mitään aikaan", niin ikävä kyllä tommonen ei kehitä sitä toimintaa yhtään. Turha siis meidän huudella PK-seudulta toisiin pöytiin, jos ei ole oikeasti mitään varteenotettavia kehitysideoita taikka omaa panosta laittaa tiskiin.

Vaikka täälä etelässä asutaankin niin onhan Red Army silti yhteinen ja meidän kaikkien fanien juttu - ei pelkästään Vaasassa asuvien! Ideana olen jo heittänyt, että josko Sportin sisältä löytyisi taho reissuja hoitamaan ja että matkoilla olisi joukossa omia järjestyksenvalvojia! Mikä Åpalta on ohi mennyt? Seurassa jo tiedetään riehujat, joten heidät olisi helppo rajata pois näin halutessaan! On tietysti yksi vaihtoehto olla asioista mitään puhumatta ja antaa toiminnan hiljalleen hiipua...
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Vaikka täälä etelässä asutaankin niin onhan Red Army silti yhteinen ja meidän kaikkien fanien juttu - ei pelkästään Vaasassa asuvien! Ideana olen jo heittänyt, että josko Sportin sisältä löytyisi taho reissuja hoitamaan ja että matkoilla olisi joukossa omia järjestyksenvalvojia! Mikä Åpalta on ohi mennyt? Seurassa jo tiedetään riehujat, joten heidät olisi helppo rajata pois näin halutessaan! On tietysti yksi vaihtoehto olla asioista mitään puhumatta ja antaa toiminnan hiljalleen hiipua...
Mulla on uhmaikä menossa, älä siis välitä mun itkuraivareista.
Ite oon kuitenkin sitä mieltä, ettei ole Sportin asia hoitaa kannattajia vieraspeleihin. Heillä pitäisi olla parempaakin tekemistä. On myös parempi, että kuljetukset ei ole Sportin alaisia, jotta seura ei siitä kärsi, jos rapatessa roiskuu. Joten vaihtoehdoksi jää, että jokin yksityinen taho kyytejä järkkäisi. Se vain en ole minä, niin en voi silloin muitakaan syyttää saamattomiksi. RA toki on lähellä sydäntä nyt ja aina, ylä- ja alamäissä, kunnes kuolema meidät erottaa...
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mulla on uhmaikä menossa, älä siis välitä mun itkuraivareista.
Ite oon kuitenkin sitä mieltä, ettei ole Sportin asia hoitaa kannattajia vieraspeleihin. Heillä pitäisi olla parempaakin tekemistä. On myös parempi, että kuljetukset ei ole Sportin alaisia, jotta seura ei siitä kärsi, jos rapatessa roiskuu.

Hähää Åpa sinut jo tunnetaan raivareiden keskeltä joten nou hätä! Ja olen aina vain ja ainoastaan sitä mieltä mitä olen! Mieleen tulee tietenkin myös Ultras06:n rooli näissä reissujen järkkäämisissä!? Mitäs jos tämä taho ottaisi homman siipiensä alle? Roiskuisiko vieläkin enemmän vai tulisiko toimintaan oikeasti ryhtiä ja eloa?
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Hähää Åpa sinut jo tunnetaan raivareiden keskeltä joten nou hätä! Ja olen aina vain ja ainoastaan sitä mieltä mitä olen! Mieleen tulee tietenkin myös Ultras06:n rooli näissä reissujen järkkäämisissä!? Mitäs jos tämä taho ottaisi homman siipiensä alle? Roiskuisiko vieläkin enemmän vai tulisiko toimintaan oikeasti ryhtiä ja eloa?

Nimenomaan Ultraseissa on muutama tyyppi, joiden toiminta on todella kyseenalaista. Taitavat ryhmästä nämä tyypit tunnistaa itsensä, joista juuri puhun, mutta välillä järki ei lätkän yhteydessä paljoa päätä huimaa.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nimenomaan Ultraseissa on muutama tyyppi, joiden toiminta on todella kyseenalaista. Taitavat ryhmästä nämä tyypit tunnistaa itsensä, joista juuri puhun, mutta välillä järki ei lätkän yhteydessä paljoa päätä huimaa.
Koko Ultras06:n hienoa ja laadukasta toimintaa ei pidä dissata jos porukkaan mahtuu jokunen toisellatapaa hommia hoitava tyyppi! Kaiken kaikkiaan Ultras06:n suunnittelemat tifot, liput ja bändikset ovat olleet hienoa katsottavaa ja luulenpa suuren osan kannattajalauluistakin tulevan tämän bändin tuotosten myötä! Eikös Ultras06 ole joskus reissuja järkännytkin tai ainakin ollut mukana järjestelyissä?
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Koko Ultras06:n hienoa ja laadukasta toimintaa ei pidä dissata jos porukkaan mahtuu jokunen toisellatapaa hommia hoitava tyyppi! Kaiken kaikkiaan Ultras06:n suunnittelemat tifot, liput ja bändikset ovat olleet hienoa katsottavaa ja luulenpa suuren osan kannattajalauluistakin tulevan tämän bändin tuotosten myötä! Eikös Ultras06 ole joskus reissuja järkännytkin tai ainakin ollut mukana järjestelyissä?

On järjestänyt ja ihan hyvällä menestykselläkin. Valitettavasti muutama vatipää pilaa aina välillä maineen. Kyseisen järjestön edustajat tietävät keistä on kyse. En ala heistä yhtään enempää erittelemään. Tifojen ja faniosoitusten näytökset ovat aina olleet todella näyttäviä. En laske yhtään painoarvoa niiltä pois. Sen sijaan Ultras 06 tietyt jäsenet tietävät hakevansa kähäköitä, ja tätä en todellakaan hyväksy.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sen sijaan Ultras 06 tietyt jäsenet tietävät hakevansa kähäköitä, ja tätä en todellakaan hyväksy.

Aina on ollut ja aina tulee olemaan kiihkeissä otteluissa myös tunnepurkauksia katsomoissa ja areenoiden ulkopuolella, mutta suoranaista seuramatkaa vieraspelimatkoille tappelemaan en missään oloissa hyväksy! Tulevana kautena tulee olemaan paljon hyviä divarimatseja ja toivottavasti nyt Vaasastakin löytyy taho isomman bändin reissuja järjestämään! Yksi vaihtoehto on tieten kerätä autollisia ihmisiä ryhmäksi viestiketjuilla ja kulloistakin autoa ajaa aina omistaja tai vaihdellen autoryhmän jäsenistä vuorotellen!
 

Iso Punakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suuri kotka-sydän, Pyhä Patrik
Bändi sitä, bändi tätä. H*lvetti tää on jääkiekkoa.

Varmaan mahtava heitellä niitä ideoita sieltä perämettiltä jos ei itse laita asian eteen tikkua ristiin.
 

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Bändi sitä, bändi tätä. H*lvetti tää on jääkiekkoa.

Varmaan mahtava heitellä niitä ideoita sieltä perämettiltä jos ei itse laita asian eteen tikkua ristiin.

Osa on jopa niin perämettiltä, että ei ymmärrä slangisanojen käyttöä! No mikäs se on Ison Punakan ajatus miten toiminta jatkuu aktiivisena myös vieraspeliotteluiden osalta?
 

kankkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kyllähän tuo bändi vokalistia huutaa! Tarpeeksi iso ja rosoääninen vähän pelottavankin näköinen pyllynrepijä ehkä joka sitten ne bussitkin uskaltaisi järkätä niin saataisiin kunnolla bändi taas kierteleen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös