Täysin samaa mieltä.Mitäköhän Red Army kuvittelee voivansa ansaita vaasalaiselle jääkiekkoilulle pitämällä messissä näitä tyyppejä, jotka heittävät jäälle milloin kolikoita ja milloin kananmunia?
Se, että ollaan hieno faniporukka, ei oikeuta olemaan toisessa suunnassa ääliölauma.
Pahimmassa tapauksessa Sportin liigapaikka voidaan evätä näiden urpojen takia, jotka eivät osaa keskittyä kannattamiseen.
Laittakaa nyt perkele kuriin porukkaa!!!!!!!!
Mitäköhän Red Army kuvittelee voivansa ansaita vaasalaiselle jääkiekkoilulle pitämällä messissä näitä tyyppejä, jotka heittävät jäälle milloin kolikoita ja milloin kananmunia?
Se, että ollaan hieno faniporukka, ei oikeuta olemaan toisessa suunnassa ääliölauma.
Laittakaa nyt perkele kuriin porukkaa!!!!!!!!
Exactly!
Itsekin olen monasti hehkuttanut Sportin faneja ja niiden luomaa upeaa tunnelmaa halleissa, mutta ihmetyttää kyllä suuresti, että miten vitussa voi olla ettei noita kusipäitä saada millään tavalla kuriin. Eikä perseilyn toteutuminen todellakaan vaadi tuhansia vaasalaisia, vaan siihen riittää komeasti paljon pienempikin porukka. Muutaman kymmenenkin fanin joukosta jo löytyy helposti muutama käytävälle räkijä ja vastustajan kannattajille haistattelija.
Iso peukku suurimmalle osalle tänäänkin Hakametsään kannattamaan lähteneille. Mutta sille pienelle hikisiä ropojaan paiskineelle ja muutenkin perseilleelle paskahousujengille: Haistakaa vittu ja yrittäkää edes ymmärtää hävetä.
Nyt olisi todellakin suursiivouksen paikka.Muuten RA/Ultras ovat loistavia luomaan tunnelmaa, mutta heittäkää nyt v***uun nämä vatipäät.
Niinkuin sanoin, suursiivous kiitos! Noita vatipäitä on vain muutama ja me pärjätään vallan mainiosti ilman heidän "tukea"!
Ihan varmaan siksi, että teidän joukkue otti pataan 6-1. Tämä fanien riehuminen on aina sama juttu. "Ne oli jotain random tyyppejä, jotka eivät kuuluneet RA:n leiriin" tyylisiä heittoja on tullut vuodesta toiseen. Ihan sama kuin Jokereiden leirissä, jossa nämä kusipäiset pikkuipanat eivät ikinä kuuluu varsinaisiin faneihin vaan sattuvat aina hengailemaan mukana.En tiedä, mutta oletan ja olen aika varma, että nää nuuskan ym. heittelijät olivat niitä kuuluisia random-katselijoita, joille reissu oli lähinnä pelkkää läträämistä Hakametsän pubeissa ja siinä sivussa ottelun katselemista.
Mutta sit jotain muuta. Aamulehdessä oli juttu ja kuva jonkun Sportin kaulahuivista pisuaarissa. Miksiköhän ei ollut siitä Ipan huivista mitään, jonka päälle allekirjoittanutkin pääsi nautinnollisesti kusasemaan?
Ihan varmaan siksi, että teidän joukkue otti pataan 6-1. Tämä fanien riehuminen on aina sama juttu. "Ne oli jotain random tyyppejä, jotka eivät kuuluneet RA:n leiriin" tyylisiä heittoja on tullut vuodesta toiseen.
Eiköhän näitä löydy tasaisesti ympäri suomea ja maailmaa. Kannattas muuten vähän miettiä muutenkin (vaikka varmaan lärveissä kirjoitettukin), mitä sinne intterwebbiin näppäimistöltään päästelee.vittuako Red Army sille voi, et osa vaasalaisista on vammasia?
Hoh hoijaa. Milläs tämä nyt sitten varmistetaan? Ilmotetaan ensi matsiin Ilvekselle, että C-katsomoon vain ja ainoastaan jäsenmaksun maksaneet ja lippu.fi:lle jokaisen kannattajamaksun maksaneen ip-osoitteet, joilla osto-oikeus ko. tapahtuman lippuihin? Mieti nyt vähä.Pitäisikö kaikkien kannattajaryhmien hyväksyä katsomoonsa vain jäseniään?
Jos löytyisi halua laittaa porukka kuriin, niin asennemuutoksella ja lujalla johtamisella/ryhmäkurilla se myös laitettaisiin. Jos minä perseilisin omalla vierasmatkalla vastaavalla tavalla niin olen melko varma että matkat jäisivät osaltani siihen.
Suomessa on ainoastaan ne pari kannattajaporukkaa joiden joukossa näitä 'yksittäistapauksia' saadaan katsella about joka ikisenä kuukautena kun lätkää pelataan. Onko esimerkiksi tavaraa lentänyt tällä kaudella jäälle muualta kuin eteläpäädyn ja red armyn katsomoista?
Varastettu vierashallista tifoja?
Tämän kolikonheittoepisodin ohella mainitsemani molemmat muut insidentit, jotka jätitkin hienosti valikoiden lainaamatta, tapahtuivat otteluissa KooKoota vastaan tässä parin vuoden sisällä. Lienee tarpeetonta luetella enempää näitä (vaikka listasta saisi helvetin pitkän), koska lopputulos ei siitä mihinkään muutu. Aina tapahtuu kun vaasalaiset on liikkeellä. Ikäväähän se on jos siitä 99% leimautuu prosentin takia, mutta näin se vaan on. Samalla tavalla mä moottoripyöräkerhoihinkin suhtaudun kuin tähän teidän kannattajaporukan pimeään puoleen. Jos aikuisille äijille on jäänyt tarkkislaisuus päälle niin sietääkin leimautua, ei siinä selittelyt ja vastuun pakoilut auta. Over and out.Red Armyn päädystä lensi perjantaina tavaraa kentälle ensimmäistä kertaa yli 10 vuoteen niissä peleissä joissa ainakin itse olen ollut paikalle joten yllä kirjoittamasi teksti on täyttä paskaa.
Ottaa käteen ja kävelee pois?Kuinka tifon voi varastaa?
Tämän kolikonheittoepisodin ohella mainitsemani molemmat muut insidentit, jotka jätitkin hienosti valikoiden lainaamatta,
Ottaa käteen ja kävelee pois?
Tämä. Musta on lähinnä naurettava ilmiö se, että pitää syyllistää koko fantastinen vaasalaiskannustajaporukka muutaman vatipään takia.Hienon setin veti RA Tampereella perjantaina ja sitä ei pari pientä lieveilmiötä muuta miksikään.
Tämä. Musta on lähinnä naurettava ilmiö se, että pitää syyllistää koko fantastinen vaasalaiskannustajaporukka muutaman vatipään takia.