Mallorca- Real Madrid
Töttöröö, paljon odotettu liiga-avaus!!
Vieraissa siis, Mallorcan saarella. Viime kaudella silloinen CR9 iski kolme ja Real taisi voittaa lopulta 4-1 vastaavan ottelun.
Nyt Marca ennakoi seuraavaa avausta
Higsu
CR7- Sergio Canales- Angel Di Maria
(olisiko CR7 ja Di Maria väärin päin tuossa kuitenkin?)
Sami Khedira- Xabi Alonso
Marcelo- Sergio Ramos- Ricardo Carvalho- Arbeloa
Pyhä.
Mielenkiintoista on Khediran ja Canalesin avauspaikat, todella positiivisessa mielessä hienoiset yllätykset. Kiva nähdä kuinka pojat saavat homman käyntiin, jos tällä todella mennään.
Pepellä ilmeisesti vaivoja sitten vielä on, ja Albiol palaa kuukauden päästä. Toppareista rotaatiomies-Garay on pidempään sivussa polvivammansa takia.
Lass (ja Gago) on pivoteista tällä kertaa penkillä. Khedira, Alonso ja Lass tulevat varmaankin pelaamaan about yhtä paljon kauden aikana, Gago ottaa sitten jämäminuutit.
Özil ja Pedro Leon ovat sitten penkillä. Todennäköisesti molemmat kentälle pääsevät myös tänään. Keskikentällä riittää todellista huipputaitoa penkkiosastolle saakka. Realin ehkä mielenkiintoisin osa-alue on juuri tämä hyökkäävä keskikenttä.
Piikissä ansaitusti Pipita. Myös Benzegol tulee tänään varmaankin minuutteja saamaan.
Mou jätti siis Mahamadoun, VdV:n ja Drenthen pois penkiltäkin ja sanoi jotakuinkin, että luulisi kavereiden pikkuhiljaa ymmärtävän, ettei heillä valkoisissa käyttöä ole. Niin Moun tyylistä. Tykkään kyllä. (Marcan mukaan VdV on kuitenkin penkillä tänään..)
Toinen kova sitaatti oli myös Futis+ssa mainittu "Olen yhä Special One, jos minua olisi kaksi, olisi seuroilla paljon helpompaa."
Pelistä vielä, eli nopea maali helpottaisi paljon joukkueen kipsiä. Uusia heppuja on kuitenkin sen verran, että tuo maalin saaminen alussa helpottaisi peliä kyllä kaikin puolin. Itse uskon Realin huippuvireen jatkuvan, ja tänään nähdään komeita maaleja. Tulosvetoon 0,1- 4,5,6.
edit. Nyt on Lass vaihtunut Khediran tilalle. Aika odotettu avaus siis luvassa tuota Canalesin avauspaikkaa lukuunottamatta.