Jos on vara kusta 94 miljoonaa C.Ronaldoon niin 8 miljoonaa lisää Espanjan suurimmasta tähdestä on suolarahoja.
Tässä jo osoitat, että sinä ei ole Espanjan asioista yhtään perillä. Villa ei ole lähelläkään Espanjan suurinta tähteä, ei nykyisin taida olla edes suurin tähti hyökkääjistä, kun Atleticon suuri poika on kiristänyt tahtia ja alkanut tehdä maaleja.
Noista hankinnoista olen edelleen samaa mieltä, en olisi ostanut kumpaakaan noilla summilla. Minä olisin halunnut Villan ja Albiolin, ehkä myös Silvan tai Matan, jos mahdollista. Minä kuitenkaan en vastaa pelaajahankinnoista, eikä Valdano vastaa seuran taloudesta.
En väitä, että Valdano valehtelisi, mutta Valdanon sanomisten perimmäinen pointtihan on se, että hankintoja tehdään vain, jos nykyisiä pelaajia saadaan pois. Ei ole mitään mieltä hankkia 50 miljoonan miehiä avaukseen ja jättää 30 miljoonan robbenit ja sneijderit vaihtopenkille.
Menin kyllä ansaasi, en tiedä suosikkijoukkueitasi, koska en muista lukeneeni yhtään viestiäsi tälle palstalle ennen tätä iltaa.
En tiedä Real Madridin raha-asioista mitään, koska niitä ei ole julkisuuteen kukaan kertonut. Valdanon haastattelu ei paljastanut kenellekään mitään uutta. Puolustajia etsitään ja Valencian hinnan vedätys Villan kohdalla lopetti neuvottelut.
Ainoa minkä tiedän on se, että velkaa oli aikoinaan se 500 miljoonaa, josta muistaakseni 70-80% kuitattiin tonttikaupoilla. Loppuja on lyhennetty tilikauden voitoilla, noin neljännet(?) voitoista on mennyt velkoihin ja loput seuran tilille eli käytännössä pelaajahankintoihin.
Se Valdanon haastattelu muuten annettiin RealMadrid.comille, eikä Reutersille. Siinähän todettiin, että hollantilaisista on tullut liian pienet tarjoukset ja puolustuspään hankintoja aletaan vasta miettiä. Sinne on tulossa uusia miehiä ja kaikenkaikkiaan hankitaan vielä neljä tai korkeintaan viisi äijjää. tämä tietysti tarkoittaa, että reilun 30 miehen ringistä myös lähtee ukkoja vielä aika tukku.