Florentino Pérez, mies joka voisi palauttaa Real Madridin loiston aikoihin.
Marca uutisoi, että Pérez toisi Madridiin Villan, Iniestan ja Cristiano Ronaldon. Mitähäh? Iniesta? Mies on lähes yhtä katalonialaisnationalisti kuin Xavi ja Puyol. Unohtakaa nyt nuo iniestat siellä Marcan toimituksessakin. Pérez haluaa Villan ja Fabregasin. Cesc on toki myös katalonialainen, mutta hän ei ole koskaan peitellyt haluaan pelata Real Madridin paidassa, ilmeisen katkera edelleen Barcan kanssa menetettyihin väleihin.
Villa olisi tullut jo viime kesänä, mutta Calderon keskittyi mieluummin CR7:n jahtaamiseen ja miten kävikään? Myös Robinho menetettiin. Hyvähyvä. Pérez haluaa tehdä Real Madridista taas espanjalaisen suurseuran. Painot sanoilla espanjalainen ja suurseura. Itseäni kiehtoo neljätoista kertaa enemmän nähdä Real Madridin paidassa Villa, Silva ja Cesc kuin Cristiano Ronaldo tai Frank Ribery.
Jos minä ja kaverini Florentino voitamme vaalit, teemme Real Madridista tällaisen:
Maalilla luonnollisesti Iker Casillas. Puolustukseen heitetään Sergio Ramos oikealle, Miguel Torres vasemmalle, Garay ja Pepe toppareiksi. Vaihtoon hankitaan toki myös laadukasta tavaraa.
Keskikentälle hankimme Florentinon haluamat laitapelaajat, kenties se Ribery, kenties Silva. Keskellä Lassana Diarra on ankkurina, peliä rakentaa Cesc Fabregas. Kun Cesc pitää vapaata, heitetään kehiin El Nero, maestrojen maestro, kusipäisin madridista, mitä maa päällään kantaa, José María Gutiérrez Hernández. Myös Gagoa pitänee peluuttaa jossain välissä. Mielelläni näkisin myös suosikkikenttäpelaajani, Rubén de la Redin kirmaavan Bernabeun nurmella. Graneron tilanteesta ei tässä vaiheessa voi sanoa vielä mitään, toki hänkin mahtuu ennen jotain gagoja minun Real Madridiini koska tahansa.
Minun ja Florentinon joukkueen kärjessä viilettää Villa, joka saa kaverikseen vuorollaan Higuainia, Huntelaaria ja Raúlia, kenellä parhaiten kulkeekin.
Florentino Pérezin ja Luis Manolo Graingérin Real Madrid kaudella 2009-10 näyttää siis suunnilleen tältä:
Casillas
Sergio Ramos - Pepe - Garay - Miguel Torres
Arjen Robben - Fabregas - Lass - Silva
Villa - Raúl
Copa del Reyssa pelataan kalustolla:
Dudek
Salgado - Metzelder - ketässielläonkaan - Marcelo
Higuain - Gago - Guti - Palanca
Huntelaar - Bueno
Kelpaisi. Robbenin paikalle vielä Robinho, jolla kulkee. Uuh. Aah. Ooh.