sixtus kirjoitti:Toki on vielä lähempänä, tuota RvN:n paikkaa en itse edes äsken muistanut. Joka tapauksessa Gudjohnsenin paikka oli paljon parempi, viimeistely vaan säälittävää luokkaa.
Itse en kyllä usko, että edes Madrid pystyisi tasaväkiseen pallolliseen peliin Barcan kanssa. Jos näin olisi, kyllä Real olisi lähes pakotettu näin pelaamaan vaativan kotiyleisön edessä. Tosin Capellohan ei moisista seikoista pahemmin piittaa, joten siinä mielessä tämä perusteluni hieman ontuu:)
Mutta kyllä Barcan keskikentän kolmikko varsinkin eilisessä muotissaan on vielä realin vastaavaa selvästikin edellä ja heillä on etunaan se, että Barcelona on pelannut samaa lyhytsyöttöpeliä AINA koko Frankin valmennusperiodin aikana, joten sen, miten palloa tulee liikuttaa, luulisi olevan hyvin iskostunut jokaisen kenttäpelaajan mieliin.
Niin RvN kyllä näyttänyt Realissa ettei kaveri ole vain lakaisija tyyliin Pippo, vaan osaa myös ns. tyhjistä paikoista luoda tekopaikkoja itselleen. Tästä olen ollut positiivisesti yllättynyt.
Niin ja mitä tulee kolmikkoon, niin sinällään olet oikeassa että Emerson on parempi tasapainottaja kuin syöttäjä ja varmasti Real ei ole niin hitsautunut yhteen. Mutta nyky-Guti kyllä vie Barcan keskikentän keskustasta kaikkia pelaajia. Diarra on sitten jotain Gutin ja Emersonin väliltä.