Real Madrid 2006-07

  • 56 625
  • 484

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Vielä reilu viikko sitten sanoi "Real Madridille ei voi sanoa ei" tjsp. Joten kovasti kaverilla tuntuu olevan suosikkiseuroja.

No saivarteluksihan tämä menee mutta en tiedä miten esim. Marca on väännellyt ja käännellyt noita herran kommentteja mutta tästä englanninkielisestä osiosta joka käsittelee tuota Real-mahdollisuutta ei kyllä löydy puhetta Real-faniudesta mistään. Päinvastoin lataa tässäkin olevan Blaugranafani.

->http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=349818

Pointti kai on että Drenthe haluaa vain varmistaa sopimuksen suurseuraan ennekuin saumat moiseen menevät ohi. Mutta joo voihan tuo olla ensiviikolla Chelsea ja seuraavalla Liverpool, sitten Arsenal ja....
 

scholl

Jäsen
Luin, että Drenthen edustaja Andre Waisman oli sanonut De Telegraafissa, että pelaaja haluaa jättää maansa vain jos pelaa Barcelonassa. Haluaisi kuulemma pelata Ronaldinhon, Eto'on ja Messin kanssa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Pointti kai on että Drenthe haluaa vain varmistaa sopimuksen suurseuraan ennekuin saumat moiseen menevät ohi. Mutta joo voihan tuo olla ensiviikolla Chelsea ja seuraavalla Liverpool, sitten Arsenal ja....

Niin, itse kyllä pidän paljon todennäköisempänä että sinne minne on tarjottu sopimusta tai seura mikä on tarjonnut on se suosikkiseura. Kuten sanottua niin Real Madridin yhteydessä herra itse sanoi että "Real Madridin suuruista seuraa ei voi torjua". Tämä siis herran omat sanat vapaasti lainattuna. Tämä siis kun näytti siirto todennäköiseltä. Robbenin tulo kuvioihin sinänsä muuttanut osaltaan asemia, että jos Robben kerran on tulossa, niin vasemmalle laidalle kyllä alkaa olemaan turhasti tungosta, kun omistakin löytyy sentään U-20 maajoukkueepelaaja.
 
Niin, itse kyllä pidän paljon todennäköisempänä että sinne minne on tarjottu sopimusta tai seura mikä on tarjonnut on se suosikkiseura. Kuten sanottua niin Real Madridin yhteydessä herra itse sanoi että "Real Madridin suuruista seuraa ei voi torjua". Tämä siis herran omat sanat vapaasti lainattuna. Tämä siis kun näytti siirto todennäköiseltä. Robbenin tulo kuvioihin sinänsä muuttanut osaltaan asemia, että jos Robben kerran on tulossa, niin vasemmalle laidalle kyllä alkaa olemaan turhasti tungosta, kun omistakin löytyy sentään U-20 maajoukkueepelaaja.

Jos nyt tartutaan tuohon pelaajan itse antamaan suoraan lainaukseen, niin eihän tuo kuitenkaan mikään toisiaan poissulkeva juttu ole. Yhtä hyvin pelaaja voi sanoa myöhemmin esim. Barcan kohdalla, että tämän suuruista seuraa ei voi torjua. Tai ManUn tai Chelsean tai Milanin tai Bayernin tai...

Ei siinä kuitenkaan pelaajan itsensäkään sanomana ole kerrottu, että vain Real tai vain jokin muu kelpaisi. Lisäksi muistetaan, että pelaaja x siirtyy aina lapsuusaikojensa suosikkijoukkueeseen siirtyessään joukkueeseen y.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
No saivarteluksihan tämä menee mutta en tiedä miten esim. Marca on väännellyt ja käännellyt noita herran kommentteja mutta tästä englanninkielisestä osiosta joka käsittelee tuota Real-mahdollisuutta ei kyllä löydy puhetta Real-faniudesta mistään. Päinvastoin lataa tässäkin olevan Blaugranafani

Niin en väittänyt Real-faniksi, vaan minne tahtoisi siirtyä. Tämän unohdin tarkentaa ja tässä tänään taas asiasta:

http://home.skysports.com/list.aspx...itle=Drenthe+flattered+by+Real+link&channel=&
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Koska allekirjoittanut on päättänyt poistua palstan puitteista. Johtuen siitä että ei muuta nykyisin tule kuin valitusta ja se on niin kovin hedelmätöntä keskustelun kannalta, niin ajattelin toivotella oikein hyvää kautta ja jatkoa Real Madridin faneille. Ilman draamaa siis, pitäkää valkoista yllä ja koittakaa kestää Robbenin kaatuilua(jos/kun kaveri tuntuu tulevan).

Mukavaa on ollut keskustella niinä hetkinä jalkapallosta yleisesti, kun on oikeasti puhuttu asioista ja ollut tietoa tai ainakin uskallettu myöntää jos tietoa ei löydy. Niitä kuitenkin tuntuu allekirjoittanut ainakin niin harvoin nykyisin löytävän, että parempi näin. Turha tuhlata aikaa paskaan vaan käyttää sekin aika sitten vaikkapa matkaan Madridiin;)
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Marca tietää kertoa että Diego Milito siirtyy madridiin,suomessa pienelle huomiolle jäänyt kaveri joka on aikakin paukuttanut maaleja juuri realia vastaan.hinta mukavat 25 me
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Marca tietää kertoa että Diego Milito siirtyy madridiin,suomessa pienelle huomiolle jäänyt kaveri joka on aikakin paukuttanut maaleja juuri realia vastaan.hinta mukavat 25 me

Kukakohan lähtee vetämään?

RvN, Robinho, Saviola, Higuain, Soldado, Babtista, Raul...

Tuohon vielä Milito päälle, niin on aika järjetöntä meininkiä.

Tosin Goal.comin mukaan tuota summaa ei ole vielä maksettu, vaan vaihdossa koitetaan tarjota Babtistaa tai Soldadoa. Soldadon lähtö olisi varmaan todella mieluinen "yllätys" Realin faneille...
 

Kojootti

Jäsen
Jos vielä Milito tulee, niin alkaa olemaan taas sitä tulivoimaa kärjessä riittämiin. Hyvä, että italiaano vuokrattiin takaisin Serie A:han. Babtista oli Copa Americassa hyvä, mutta kannattaako hänenkin jäädä valkoisiin, jos pelataan yhdellä puhtaalla kärjellä (RvN).

Itse toivon todella, että Robben saataisiin sainattua vielä ennen takarajaa, mikä taitaa olla todella lähellä. Hyökkäykseen silloin kykenisi hyvin Robben, RvN, Sneijder ja Robinho näin aloituskokoonpano mielessä. Raulia voitaisiin käyttää tarpeen tullen.

Hurjaa olisi myö mikäli Dani Alves siirtyisikin Realiin jo varman Chelsi-pestin jälkeen. Saa nähdä.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Real siis kauppasi Emersonin Milaniin. Tyypillinen Real-kauppa jos voittaja on vain ja ainoastaan pelaaja itse sekä Milan. Luulen että Emersonia tulee vielä Real-faneill ikävä, hän on lähes ainoa pelaaja joka tuolla piti tasapainon keskikentän ja puolustuksen välillä. Sen voin sanoa ettei Diarrasta ja Gagosta siihen ole. Jospa se hyökkäys on paras puolustus...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös