Olen samalla tyytyväinen ja pettynyt. Pettynyt koska tämä taas antaa osviittaa samasta lyhytjänteisyystä kuin mitä on nähty jo muutamia vuosia. Ei manageria voi vaihtaa kun sukkia, koska ei uusi manageri kuitenkaan heti muutamassa kuukaudessa saa joukkuetta ns. kuosiin. Samalla olen tyytyväinen, koska ei Capello kuitenkaan ole oikea valmentamaan Realia, varsinkaan nostamaan uusia junioreita ylöspäin. Nyt osittain Capellon&johdon takia ainakin Mata jo menetettiin muualle ja voi olla että muutama muukin lupaava juniori vaihtaa maisemaa. Mata kuitenkin tullee pääsemään Valenciassakin ensi kaudella ihan ok peliajalle(jos ja kun sinne nyt päätyy) ja olisi Realissakin helposti minusta ottanut sen Reyes&Cassano roolin tältä kaudelta yhdessä Soldadon kanssa. Ensi kauden hyökkäävät pelaajat olisivat siis olleet Raul, Robinho, Soldado, RvN, Mata ja Higuain. Näistä Mata, Higuain, Robinho ja Raul pystyisivät pelaamaan myös kärkien alapuolella, jne. Nooh toisaalta jos pelataan vain kahdella kärjellä ja se 10-paikan pelaaja tulee, niin ei tarvita sitten kuin muutamaa pelaajaa. Soldado, Robinho, RvN, Raul ja Higuain(ja tarvittaessa Bueno).
Nyt kaivataan omista De La Redille ja Javille isompaa roolia, muuten ei ole tarvetta kuin sille kymppipaikan pelaajalle.
Laidoille tarvisi vahvistuksia, tai noh siis keskikentän laidoille lähinnä. Laitapakkeja löytyy Ramos&Torres oikealle, vaikka(ja toivottavasti kun) Cicinho&Salgado myytäisiin, sekä Marcelo&R.Bravo ja mahdollisesti Filipe vasemmalla. Topparitkin ovat ihan hyvässä kunnossa kun Metzelder tuli. Vaikka omista ei ole tulossa kyllä kovin lupaavia lisää.
Eniten toivon siis yhtä laituria, kymppipaikan pelaajaa ja helvetin ison kansa ulostusta(nimet olen maininnut lukuisia kertoja).