Täytyy myös jotain kirjoitella tän päivän raveihin liittyen:
V4-1
13 Hiskitar on kyllä varmaankin porukan vauhdikkain menijä, mutta itse varmistelen sitä ihan lähtöpaikan, pienen tauon ja laukkariskin takia.
Omalta lapulla jätän riskilläkin pois 4 Vohun ja 9 Tiidan, kumpikaan ei sitten yhtään kiinnosta, illalla taas ollaan viisaampia.
7 Villikissa voisi olla tässä se lähdön mukava yllättäjä, kesällä hevonen meni mukavia vauhteja toki enemmänkin mailin matkalla.
Nyt mielestäni lähtöpaikka on oikein hyvä kun paalullakin on vähän hevosia, joten juoksupaikasta pitäisi tulla hyvä ilman lähtölaukkaa (hevosen taulussa ei yhtään merkintää laukasta), muutama startti alla ja viimeisin niistä reilun viikon takaa, joten starttiväli voisi olla suotuisa ja parannusta luvassa. Peliprosenetit tällä hetkellä 6,71!
Lapulle mukaan ainakin 2,7,12,13,14
V4-2
Kyllähän 1 Sundsvik Sunrisen suosikki pitääkin olla, mutta myös olen samaa mieltä, että prosentteja on liikaa. Jos itsellä riittäisi uskoa siihen että pystyisi pitämään keulat tässä niin silloin asian voisi nähdä eri tavalla.
Ilman perusteluja lapulle ainakin 1,2,5 ja Memolog mietintään.
V4-3
10 Sierra High selkeä perushevonen tähän, pääsee lähtemään hyvin lähtevän hevosen takaa ja uskon, että juoksupaikka tulee olemaan hyvä. Vastus on melkoisen heikko joten kyllä uskon, että Sierra High tämän vie ilman epäonnea.
V4-4
Itsekkin suosittelen ottamaan lapulle 9 Alfons Crown, ainakin se on oma suosikki tähän lähtöön, peliprosentit tällä voisi olla korkeammatkin, mutta en valita :). Pääsee lähtemään nopean Quick Barin takaa, joten hyvä juoksu on tiedossa ellei Utala muuta saa päähänsä. Hyvä varmaehdokas tämäkin tälle illalle.
Jos Alfons Crownia alkaa varmistelemaan niin viimeksi hyvän juoksun tehnyt 1 Owen Kemp, 3 Bar Milton ja 8 Stefano Pueblo ainakin nyt lapulle.
Muutaman eri lapun aion tehdä ja tämmöisiä olen ajatellut:
2,7,12,13,14
1,2,5
5,7,9,10
9
2,7,12,13,14
1,2,5
10
1,3,8,9
Täytyy vielä katsella mitä päivän mittaan tulee esiin, Memolog nyt on ainakin semmoinen mitä mietin.