Mainos

Rautakorpi lähtee keväällä, kuka tilalle?

• 33 605
  • 263
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aravirrasta

En nyt muista ihan sataprosenttisen varmasti, mutta silloin 90-luvulla kun Aravirta otti Suhosen paikan Jokerien valmentajana, hän muistaakseni sanoi jossain lehtihaastattelussa että liigassa on vain kaksi joukkuetta joita hän voisi kuvitella valmentavansa: Jokerit ja silloin nimellä Reipas Lahti pelannut porukka. Ensimmäinen on niin maanmainio organisaatio, ja jälkimmäisen luotsaaminen kuiville olisi haastava tehtävä jopa hänelle.

Että sitä vaan ajattelin että nyt kun mieli on muuttunut ja Ara valmentanut HIFKiäkin, niin saattaisi tuo Lukko olla myös yhdenlainen haaste hänelle. Voisi olla ettei mitään suuria satsauksiakaan tarvitsisi tehdä, nyt kun hän on mestaruuksiakin valmentajana voittanut.

Vaan en minä kyllä mihinkään Aravirtaan usko. Mikäli Summanen menee Bluesiin ja Jortikka Tepsiin, niin kai Aravirta Jokereita valmentaa tulevaisuudessakin.

Ei sillä, kyllähän Aravirta minulle kelpaisi. Ei niin kauan väliä ole, kun Pekka Rautakalliota ei vaan Lukkoon olla tuomassa.

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Olkku
JR:n tyyli ei vaan jotenkin sovi Raumalaiseen kiekkokulttuuriin, mutta olen niin vanhoillinen Lukkonkannattaja, että en kai ymmärrä, että ajat muuttuvat. - Lukossakin.

Rautakorven tyyli hoitaa mediassa omia mielihalujaan ei todellakaan sovi raumalaiseen kiekkokulttuuriin.

Jukka on varmasti tuonut paljon hyvää harjoitteluun ja toivottavasti organisaation valmentajat ovat ottaneet tästä häneltä oppia.

Rautakorven maanisdepressiivisen luonteen tietäen on vaikea arvailla missä mies ensikaudella valmentaa.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämän päivän Iltalehdessä on spekulaatiota noista ensi kauden valmentajakuvioista. Summanen menee siis Bluesiin ja Jortikka palaa Turkuun. Kari Heikkilä on molempien Helsinkiläisseurojen kiikarissa. Lukon ykkösvaihtoehtona on Iltalehden tietojen mukaan Risto Dufva, jonka mahdollisesta Lukkoon tulosta lehti kirjoittaa näin:

"Dufva on ollut ykkösehdokas A-maajoukkueen kolmos- ja katsomovalmentajaksi. Jääkiekkoliiton hallituksessa istuva Lukon vahva mies Rauno Mokka haluaisi Dufvan kanssa pakettiratkaisun eli pestit Lukossa ja Leijonissa. Dufva ei ole kuviosta innostunut.

Se voi olla Lukon onni, sillä valmentajana Dufvaa pidetään peruuttelujääkiekon suurlähettiläänä. "

Maffesoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Johto
Tämän päivän Iltalehdessä...:

"Dufva on ollut ykkösehdokas A-maajoukkueen kolmos- ja katsomovalmentajaksi. Jääkiekkoliiton hallituksessa istuva Lukon vahva mies Rauno Mokka haluaisi Dufvan kanssa pakettiratkaisun eli pestit Lukossa ja Leijonissa. Dufva ei ole kuviosta innostunut.

Se voi olla Lukon onni, sillä valmentajana Dufvaa pidetään peruuttelujääkiekon suurlähettiläänä. "

Nämä on taas näitä "iltapäivälehtien uutisia". On nimittäin tuo kohta lähes sanasta sanaan sama kuin taannoisessa Urheilulehdessä.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Nyt tuntuu ensimmäistä kertaa siltä, että jos lähtee niin parempi olisi sitten häipyä heti ja nopeasti.

Jyrki, jos tiedät että Jukalla on nimet toisissa papereissa, niin herätä joukkue ja anna Jukan viettää rauhallinen kevät vaikka ipan vaihtoaition takana kun kerran manseen haluaa tai ihan missä vain kunhan ei meitä kiusaa.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti L4E
Nyt tuntuu ensimmäistä kertaa siltä, että jos lähtee niin parempi olisi sitten häipyä heti ja nopeasti.

Älä muuta virka, veli hyvä. Tuossa syksyllä, kun arvostelin Jukkaa ja sain paskat silmille, luulin olevani väärässä. Nyt huomaan, että mitään kevättä ei JR:n johdolla ole tulossa. Tuo joukkue ei ota mitallia, hyvä jos säälipleijareista jatkoon pääsee ja vika ei ole pelaajien, hehän ovat Jukan valitsemat työkalut menestykseen.

Kiitos ja näkemiin Rautakorpi. Jos tosiaan pelataan kotiedusta ja menestyksestä, ei tolla rosterilla anneta pisteitä. -Saipalle, Pelicansille, JyPille, eikä saatana edes Ilvekselle.

Sinähän Jukka olet, kun Freddy Lindfors (tjsp). En tee tätä työtä yleisölle, vaan itselleni. Terve.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka tässä itse kutakin varmasti vituttaa tämä Lukon perseily, tehottomuus ja selkeät alisuorittajat, niin eikös nyt kuitenkin pelata kausi ennen loppuun kuin toivotetaan Jukalle hyvästit? Saattaapi olla, että nyt on niitä viimeisiä aikoja treenata todella lujaa ennen tosipelien alkua ja toivotaan, että Lukon tämän hetken aneemisuus johtuisi juurikin siitä. Eli katsotaan ensin kauden viimeiseen peliin saakka mihin tämä porukka lopulta yltää ja annetaan vasta sitten ihan tosissaan tuota puukkoa selkään , jos siihen on silloinkin tarvetta ja lähetetään Jukka tänne Tampereelle.

Mutta asia mikä minua on eniten harmittanut tällä kaudella on ilman muuta tuo Lukon tehottomuus ja liian varovainen pelitapa joukkueen materiaali huomioonottaen. Tuolla materiaalilla PITÄISI tehdä maaleja huomattavasti nykyistä enemmän ja esittää paljon viihdyttävämpää jääkiekkoa. Tätäkin taustaa vasten todellakin toivon, että Lukon seuraava valmentaja ei ole mikään ristodufva vaan hyökkäävämpään ja viihdyttävämpään pelityyliin pelitapansa perustava valmentaja. Varsinkin jos materiaali on tälläistä luokkaa, niin ei olisi varmaan liikaa vaadittu jos sitä edes joskus otettaisiin hieman suurinumeroisempiakin voittoja ja esitettäisiin iloista ja viihdyttävää kiekkoa.

Eli kävi tällä kaudella miten kävi, niin tietyssä mielessä olen kyllä tyytyväinen että JR lähtee muihin maisemiin. Toivottavasti saamme tulevina vuosina nähdä Lukon, joka pelaa iloista ja viihdyttävää kiekkoa, vaikka ei sitten ihan joka vuosi kärkisijoista tappelisikaan.

Viimeksi muokattu:

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti Olkku

Kiitos ja näkemiin Rautakorpi. Jos tosiaan pelataan kotiedusta ja menestyksestä, ei tolla rosterilla anneta pisteitä. -Saipalle, Pelicansille, JyPille, eikä saatana edes Ilvekselle.

Sinähän Jukka olet, kun Freddy Lindfors (tjsp). En tee tätä työtä yleisölle, vaan itselleni. Terve.

Sellasta valmentajaa ei ole olemassakaan joka saisi Lukon voittamaan Lappeenrannassa, Lahdessa ja Oulussa.

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Olkku

Tällä kierroksella kiitos ja näkemiin myös Aravirta (sehän on jo tiedossa), Jortikka ja J. Jalonen. Kummaa muniinpuhaltelua kärkijoukkueilta, kun kompuroivat jälkipään peesaajiin. Valmentajien vaihtoviikko!

Jäitä hattuun!

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Ihan sama mulle...

...koska lähtee kunhan varmasti lähtee.Toisaalta olisi varmasti oikein katsoa kausi loppuun asti Jukan kanssa,mutta pelko puserossa muistelen viime kautta.Voihan sitä virallisissa raporteissa väittää,että pelaajat olivat rapakunnossa ja polttoaine loppui juuri siihen,kun Jukka ei ehtinyt laittaa pelaajia kuntoon siinä ajassa.Itse kyllä epäilen suuresti tätä juttua ja varmaan jotain muutakin juttua on ollut liikkeellä.Itse pelkään sitä,että nämä Jukan "sekoilut" sekoittavat jonkun verran muutakin joukkuetta,minkä verran?

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää ketkä täällä pelaavat Jukan takia ja ketkä Santalan ym.Santala nyt tietysti on hyväksymässä hallituksessa pelaajat mutta ketkä ovat Jukan scouttaamia.Varmaan Santalakin haluaa oman kunniansa esim. Rolin tapauksessa ja sitä kautta myös Gillin.Tiedä sitten kenet Jukka on scoutannut mutta enpä antaisi hänen scoutata kovinkaan montaa pelaajaa näillä näytöillä,tai sitten olisi hyvä Jukan saada rakentaa koko joukkue.

Olikos se urheilulehdessä vai missä kun sanottiin aikoinaan Jukasta,että vahoilla meriiteillä/valmennusmetoodeilla mennään,mahtoiko pitää kutinsa?Nyt olisi Jukalla oiva tilaisuus näyttää väite epätodeksi.

Ketä tilalle?
Enpä tiedä (heh),mutta itse luettuani/kuunneltuani kaikenlaisia juttuja eri lähteistä niin itse lähden aavistamaan,että oikeata nimeä ei ole vielä mainittu tai sitten "riskeerataan" ja mennään Rale-Makkonen kaksikolla ettipäi.

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jaaha, on sitten selvinnyt se että Risto Dufva lähtee mukaan maajoukkueen valmennusjohtoon. Aika odotettu asiahan tämä oli.
Mutta, voiko tästä laskea 1+1, eli Dufva on ensi kaudella Lukon päävalmentaja?
Kovasti tälläisesta pakettiratkaisusta on puhuttu ja nyt ainakin paketin toinen puoli toteutuu, niin miksei toinenkin. Dufvan Raumalle tuloon ainakin sivullekirjoittanut uskoo kovastikin.

Oli miten oli, vaikka sopimus Lukon kanssa jo olisi, ei sitä ainakaan julkaista ennen kuin Lukon ja Jukurien kausi on ohi.

ilu

Jäsen
Viestin lähetti Walton

Mutta, voiko tästä laskea 1+1, eli Dufva on ensi kaudella Lukon päävalmentaja?
Kovasti tälläisesta pakettiratkaisusta on puhuttu ja nyt ainakin paketin toinen puoli toteutuu, niin miksei toinenkin. Dufvan Raumalle tuloon ainakin sivullekirjoittanut uskoo kovastikin.

Dufvalla ei taida vielä olla sopimusta ensi kaudeksi, mutta mies viettää viikonlopun Raumalla. Joten neuvotteluja ainakin ilmeisesti on tarkoitus käydä.

Toimikoon tämä nyt ensimmäisenä viestinä Jatkoaikaan 4 vuoden aktiivisen sivustaseuraamisen huipentumana.

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti ilu
mies viettää viikonlopun Raumalla. Joten neuvotteluja ainakin ilmeisesti on tarkoitus käydä.
Mistäköhän tälläinen tieto on peräisin? Ainakaan Jukureilla ei ole pelejä viikonloppuna. Kyllähän tässä vahvat merkit on ilmassa että saadaan ensi kaudeksi jälleen kalju-valmentaja.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Jaa että kuulapää II. Syytä olisi ainakin olla kuulapää I:stä parempi. Ihmetyttää vaan kun eilen ilmoitti perhesyihin vedoten vetäytyvänsä nuorisomaajoukkueesta ja tänään taas olikin jo menossa A-maajoukkueen pariin. Tuskin tuo A-maajoukkue pesti ainakaan lisää vapaa aikaa nuorisomaajoukkueeseen nähden.

Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti pekutti
Dufvalla sopimus Jukureiden kanssa. Ei PIENINTÄKÄÄN mahdollisuutta, että Risto olisi Lukon valmentaja ensi kaudella. Että se siitä Lukkolaiset.

Tämä ei sitten taida pitää ollenkaan paikkaansa?

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
DUFFA!

Viestin lähetti psychodad
Tämä ei sitten taida pitää ollenkaan paikkaansa?

Menee vähän chattailyksi, mutta totean siltikin että olisi lottovoitto olla saamatta Dufvaa Raumalle... Mr. Nobody. Luotan että ns. puun takaa tulee joku todella kova tekijä!

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Johto

Eikös täällä ole tuota "peruuttelukiekkoa" nähty, jo tarpeeksi. Jutta Jalosen tyylinen valmentaja ja tämänpäivän rosteri olisi oiva yhdistelmä palauttamaan iloisen Lukkokiekon takaisin, tosin se vaatii huippumaalivahtia, mutta onhan meillä sellainen.

Älä tuu RD Raumalle, ei täällä ole kivaa. Yleisö haukkuu sua hallissa ja ihmiset yleisönosastoilla, puhumattakaan jatkoaikakirjoittajista. Ei kannata tulla.

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Olkku
Eikös täällä ole tuota "peruuttelukiekkoa" nähty, jo tarpeeksi. Jutta Jalosen tyylinen valmentaja ja tämänpäivän rosteri olisi oiva yhdistelmä palauttamaan iloisen Lukkokiekon takaisin, tosin se vaatii huippumaalivahtia, mutta onhan meillä sellainen.

Älä tuu RD Raumalle, ei täällä ole kivaa. Yleisö haukkuu sua hallissa ja ihmiset yleisönosastoilla, puhumattakaan jatkoaikakirjoittajista. Ei kannata tulla.

Samaa mieltä Olkun kanssa, Lukolla on todella paljon nopeita, taitavia ja persoonallisia pelaajia, jotka menevät kyllä osittain hukkaan jos taas lähdetään erittäin puolustusvoittoisella pelitavalla liikkeelle. Niskala, Heikkinen, Snellman, Koivisto, Tähtinen, Saarela, Pirnes ja kumppanit pystyvät kyllä todella viihdyttävään peliin jahka heille annetaan vain vapaammat kädet. Torkki, Toporowski, Normio, Yli-Torkko ja kumppanit voivat sitten rymistellä ja paukutella laitoja sen minkä ehtivät ja kaikilla on kivaa.

Saattaa olla että Dufvan ja Rautakorven pelityyleillä pystytään tekemään hieman parempaa tulosta kuin jonkun hyökkäävämpään pelitaktiikkaan tyylinsä perustavan valmentajan opeilla, mutta ainakaan meikäläiselle tuo tulos ei aina ole kaikki kaikessa vaan välillä olisi ihan kiva nähdä taas pitkästä aikaa sellaista Tihon aikaista kotipelikiekkoa. Laidat ryskyy, maaleja ja voittoja tulee sekä yleisö mylvii, mikäs sen mukavampaa.

Tosin tällä kaudella kyllä sinällään hyväksyn tuon varovaisemmankin pelitaktiikaan, JOS se sitten kanssa tuottaa menestystä. Välillä olisi ihan kiva pelata tosissaan mitaleistakin, vaikka sitten hieman puolustusvoittoisemmallakin taktiikalla, mutta tulevaisuudessa toivomuksissa olisi taas vanhan ja viihdyttävän lukkokiekon palaaminen Raumalle.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Puhutaan paljon, että valmentajalla täytyy olla auktoriteettia ja karismaa kiekkotietämyksen ja psykologian lisäksi, niin miksi Suomessa on niin nuoria valmentajia. Kyllä muualla maailmassa on 50-60 vuotiaita ukkoja penkintakana ja hommatoimii.

Ajoin tällä takaa sitä, että kertokaapa muutkin mielipiteitä (ilman sarvia ja hampaita) herrasta nimeltä Matti "mölli" Keinonen. Itse tykkäsin kovasti hänen valmennustyylistään ja se myös toimi, sitä ei voi kaiketi kieltää.

Jotkut viisaat ovat kuitenkin sitämieltä, että aika on ajanut ohi, niin "möllistä", kun Sahlstedtin Eskostakin. Miten muka? Herrat seuraavat varmasti aktiivisemmin kiekkoa, kun yksikään fani ja vähän eri asioitakin. Minkä ihmeen takia heiltä olisi yhtäkkiä hävinnyt kiekkotietämys ja miten voidaan määritellä se, että heidän tietämyksensä olisi -80 luvun tasalla.

Paskat sanon minä. Ihan takuulla he nykykiekkoa katsellessaan katsovat sitä valmentajan silmin ja usein, jopa miettivät mitä itse kyseisessä tilanteessa tekisi.

En tässä nyt aja kumpaakaan herroista Lukon seuraavaksi valmentajaksi, mutta en myöskään tyrmäisi ajatusta, jos Santala asian julkaisisi.

Jos olet erimieltä ajatuksistani tässä asiassa, valaise minua, mutta pidetään homma järkevänä keskusteluna, niin kun Lukko-osiossa yleensäkin.

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Olkku
Jotkut viisaat ovat kuitenkin sitämieltä, että aika on ajanut ohi, niin "möllistä", kun Sahlstedtin Eskostakin. Miten muka? Herrat seuraavat varmasti aktiivisemmin kiekkoa, kun yksikään fani ja vähän eri asioitakin. Minkä ihmeen takia heiltä olisi yhtäkkiä hävinnyt kiekkotietämys ja miten voidaan määritellä se, että heidän tietämyksensä olisi -80 luvun tasalla.

Paskat sanon minä. Ihan takuulla he nykykiekkoa katsellessaan katsovat sitä valmentajan silmin ja usein, jopa miettivät mitä itse kyseisessä tilanteessa tekisi.

Nykypäivän valmennuksesta suurin osa tapahtuu treeneissä, ja varsinkin kesäharjoittelu on erittäin tärkeää seuraavan kauden menestyksen kannalta. Siksi menestyvän valmentajan on lähes pakko olla opiskellut valmentamista, jotta hän edes teknisesti osaa virittää joukkueen. Nykyään edes harjoitusmäärissä ei ole suuria eroja - koska kaikki harjoittelevat niin paljon kuin mahdollista - vaan erot joukkueiden välillä muodostuvat harjoittelun laadusta. Varmasti Pasi Saarelan huikeassa vireessä näkyy onnistunut kesäharjoittelu ammattitaitoisen treenauttajan johdolla, vastaavasti Tapparassa on selvästi kokonaisuudessaan harjoiteltu huonosti ja nyt maksetaan hintaa...

Peluuttajana, taktikkona ja hengenluojana joku vanha tekijä pärjäisi varmasti hyvin, mutta jos ei ole opiskellut valmentamista joko koulussa tai valmentajaseminaareissa, ei yksinkertaisesti voi hallita kaikkia treenaamisen pieniä yksityiskohtia. Tämä on luultavasti suuri syy, miksi suomalaisessa valmentajakentässä tapahtui suuri muutos 90-luvun aikana. Jortikka on käytännössä ainoa "vanha tekijä" jäljellä - Ara taas on ensimmäisiä uuden suunnan kehittäjiä. Muuten minäkin toivon, että tulevaisuudessa valmentajien urakaari olisi hieman pitempi kuin tällä hetkellä.

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikös voitaisi hommata ykkösvalmentajaksi joku vanha kettu tyyliin Keinonen ja kakkoseksi joku "oppinut" treenauttaja. Ykkönen hoitaisi taktiset ja henkiset asiat, kun taas kakkonen kesätreenin ja muuta sellaista. He tekisivät tiivistä yhteistyötä ja sovittaisivat hoitamansa asiat yhteen toisiansa tukemaan. Näin kunto olisi kohdallaan ja yleisö viihtyisi hallissa. :) Hymiöstä huolimatta mielestäni hyvä idea.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Juu, kyllä muuten tuolle peruuttelulle pitää sanoa ehdoton EI! Oli valmentaja kuka tahansa niin runkosarjassa ei pidä peruutella kuin korkeintaan parissa elintärkeässä matsissa. PO:t on sitten eri pelit ja niissä joutaa sitten vaikka vähän peruuttelemaan kunhan runkosarjassa on rymistelty ja oikein kunnolla.

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Kuka vastaa mistäkin?

Itse olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt tuota fysiikkaharjoittelua tai lähinnä sitä,että kuka siitä vastaa?Ika jo aikoinaan hehkutti kuinka ollaan taas menty kehityksessä eteenpäin kesäharjoittelun tuloksissa ja nyt bodauslehdessä hehkutetaan Rautakorven metodeja saada tuloksia aikaan.Itselle kun on jäänyt jostain mieleen,että Rale vastaisi pitkälti kesäharjoittelusta ja ainakin Eepi vetää omia harjoituksiaan (onko muitakin omilla ohjeilla meneviä?).Itse olen ollut uskossa,että Rale voisi olla aika kurgo näissä kesä/fysiikkaharjoitteissa,olenko täysin väärässä?Rale kun ei paljoa ääntä itsestään pidä.Osaisiko Rale trimmata pelaajat itsenäisesti tiukkaan koko pitkän kauden kestävään kuntoon?Itse uskon,että Ralesta olisi tähän hommaan.

Vaughanin kanssa samaa mieltä,että valmentajankin pitää olla koulutusta saanut mutta itse pidän arvokkaampana taistelukokemusta kuin teoriaa,sitähän voi opiskella kuka vaan kirjasta/kirjoista.Vaikka nyt noin kirjoitinkin niin silti olen sitä mieltä,että teoriakin pitää olla aika vankasti hallussa.Mikä sitten on teorian hallinnan taso Eskolla ja Möllillä niin siitä ei ole haisuakaan?Taitaa olla sen verran nuori ammattiala tämä ammattivalmentaja,että onkohan noin,että Esko ja Mölli olisi saanut koulutusta alalle?Ei taida riittää muutama koulutuspäivä (lue:ryyppypäivä) tähän ammattiin.Onkohan Tihon ja Jursin koulutuspäivät täynnä vai mikä heidän koulutustasonsa mahtaa olla?

Luulisi kyllä,että Ralelle ja Makolle olisi jäänyt jotain infoa paidan sisään kuluneiden vuosien aikana,mutta kovasti "raakileita" pojat silti ovat päävalmentajana ja miten mahtaisi olla tuo auktoriteetti pelaajiin riittää vaikka pelaajatkin osaisivat suhtautua oikein "uusiin" rookieseihin.Kyllähän Eepi ja P.Saarela voisivat olla hyvinä puhemiehinä valmentajien ja pelaajien välissä jos tarvetta ilmenisi.

Itse en kyllä uskaltaisi lähteä kauteen valmentaja triplalla:Mölli-Rale-Makko mutta eihän sitä koskaan saa tietää jos ei kokeile.Kyllä sieltä joku kovempi luu luulisi tulevan,juhlakausi ja kaikki.

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti pekutti
Dufvalla sopimus Jukureiden kanssa. Ei PIENINTÄKÄÄN mahdollisuutta, että Risto olisi Lukon valmentaja ensi kaudella. Että se siitä Lukkolaiset.
Älkää olko aivan varmoja. Ainakin tuon Jääkiekkoliiton-sivujen mukaan, Dufvan ensi kauden päätyö on avoinna.
Eli miksei se työ voisi olla Raumallakin. Ehkä maanantaina ollaan viisaampia, kun kerran Ristokin on viikonlopun Raumalla.

Lähde tuohon juttuun täällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.