Rautakorpi FanClub

  • 3 513
  • 29

Golden Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
1. Rauman Lukko, 2. Tappara 3. Colorado Avalanche
Kaikki kehumiset on kyllä Kulta-Jukalle ja hänen valmennus toimintaan.

Itse en varsinaisesti ole Jukan fani, mutta eiköhän se tämä kelkka tästä käänny vielä.
Onhan Tappara on aina toiseksi paras Lukon jälkeen minun silmien alla.
Eli en vihaa enkä ihanoi Jukka Rautakorpea.

Mutta tälläistä jälkeä ei voi muuta kuin kehua ja arvostaa.

Kiitos kaikesta Kulta-Jukka!!!!

Rauman Lukko
Suomenmestari vm. 2004 vai vm 2005?

www.irclukko.cjb.net
 
Kehut kyllä Jukka R:lle ja hänen valmennukselleen!
Vai kuinka moni olisi syksyllä uskonut, että jumalauta! Liigan suurin viitsi ja suurimman koomikkovalmentajan alaisuudessa pelaava joukkue taistelisi keväällä kotiedusta.
En minä ainakaan, joten kunnia Jukalle, kuten se kuuluu!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tämän päivän SK:ssa oli juttu Möllistä. Mölli ennusteli siinä Lukolle pitkää kevättä. Jakoi Jukan työlle kiitoksia. Taisi liittyä epävirallisesti tänne FanClubiin :) .

"Lukko on esittänyt Rautakorven raudanlujassa ohjauksessa hienoa kiekkoa" ja "jokainen Lukkolainen uskaltaa tehdä sen parhaan ratkaisun", poimintoja jutusta.

Ainoaksi esteeksi menestykselle Mölli näkee sen, ettei jalat pysy maassa ja kusi nouse päähän. Oli sitä mieltä, että Jukalla jalat ainakin pysyy. Mutta pysyykö pelaajien?

Mölli sanoi kuulapään suurimmaksi ongelmaksi sen, että nuoret pelaajat pelkäsivät miehen huutoa. Tälläinen ei Möllin mielestä toimi missään työpaikalla, jos alainen pelkää pomoa. Sanoi kylläkin, että piti Ikastakin.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Kuka huomasi tiedotusvälineissä Rautakorven haastattelun 26.2.?
Kyseinen haastattelu löytyi ainakin Turun sanomien ja MTV3:n Hockey Night sivuilta samana päivänä siis ennen TPS ottelua.

http://www.turunsanomat.fi/osasto/?ts=1,6,0,0,152596,2004-02-26

"Poimintoja:

– Yhden valmentajan tekemiset eivät ratkaise. Toki voi olla suunnan näyttäjä, mutta mukana on raakaa työtä ja kolmekymmentä muuta ihmistä, Rautakorpi selvittää.

– Pelaajat pelaavat, ja valmentajan tehtävä on auttaa heitä kehittymään. Minä pyrin tekemään kehitystyötä nimenomaan yksilöiden kautta.

– Alkujaankin ajatuksenani oli, että palaan ensi keväänä takaisin valmentajaksi. Kun syksyn mittaan seurasi peliä sivusta, valmentamisen halu kasvoi voimakkaasti. Lukon kanssa oli ollut jo aikaisemminkin puhetta, että voisin lähivuosina valmentaa joukkuetta, Rautakorpi kertoo.

Muutto Raumalle tuli yllättäen, joten päätöstä piti puntaroida koko viisihenkisen perheen kanssa

– Ilmeisesti ilmapiirissä oli jotakin vialla. Menestys on loppujen lopuksi pienestä kiinni. Henkinen puoli tuntuu olevan se oleellisin, sillä samaa peliähän tässä edelleen pelataan.

– Tyytyväisyys on huono asia urheilussa. Vielä ei saa olla tyytyväinen, koska kausi on kesken, Rautakorpi toteaa."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös