Ilvekseltä ilmeinen ohipeli, KalPasta en osaa sanoa, mutta mitä nyt äsken kävin kuopiolaisten puolella vakoilemassa niin kovasti siellä paskaa peliä noiduttiin.
Osataan sitä siis muuallakin, välillä.
KalPalla oli hyvä eka erä, muut aika vaisua.KalPa voitti maaliodottaman vierasmatsiin 1.38 - 3.97. Aika harvoin matsin häviää noilla lukemilla. SaiPan Piiroisella on ollut huippuilta, tai sitten KalPalla roimasti epäonnea.
Maaliodottama on itse Belsebuubin keksintö, mitä kukaan ei enää muista kahden vuoden päästä. Painuu sinne liejuun ja lehmänpaskaan corsin viereen. Take my word!KalPa voitti maaliodottaman vierasmatsiin 1.38 - 3.97. Aika harvoin matsin häviää noilla lukemilla. SaiPan Piiroisella on ollut huippuilta, tai sitten KalPalla roimasti epäonnea.
Hyvin tuo maaliodottama peliä kuvasi. KalPa vei miten halusi, mutta Piiroisella hyvä ilta.KalPa voitti maaliodottaman vierasmatsiin 1.38 - 3.97. Aika harvoin matsin häviää noilla lukemilla. SaiPan Piiroisella on ollut huippuilta, tai sitten KalPalla roimasti epäonnea.
Kannattaa lähtökohtaisesti aina pyrkiä ymmärtämään asioita sen sijaan, että tuomitsee sellaisia asioita, joita ei ymmärrä. Suosittelen lukemaan vaikka Liigaplotin tekijän gradun, niin ymmärrät mitä ne pahat maaliodottamat ovat.Maaliodottama on itse Belsebuubin keksintö, mitä kukaan ei enää muista kahden vuoden päästä. Painuu sinne liejuun ja lehmänpaskaan corsin viereen. Take my word!
Olen jo tehnyt päätökseni asiasta, älä sekoita päätäni faktoilla tai hämmennä minua tosiasioilla.Kannattaa lähtökohtaisesti aina pyrkiä ymmärtämään asioita sen sijaan, että tuomitsee sellaisia asioita, joita ei ymmärrä. Suosittelen lukemaan vaikka Liigaplotin tekijän gradun, niin ymmärrät mitä ne pahat maaliodottamat ovat.
Siellä on toisessa ketjussa monta halukasta lyömään vetoa kanssasi Lukon menestymisestä.Täytyy sanoa, että tällä hetkellä ei ole minkäänlaista luottoa siihen, että Lukon kevät tarjoaisi ilon aiheita. Ennemminkin vahvat ennusmerkit, että noutaja tulee jo ekalla playoff-kierroksella (enkä tarkoita puolivälieriä).
Ei maksa mitää. Koittakaa huomennakin voittaa Tappara jos vielä sais Tapparan pois playoffeista kokonaanTurku kiittää!!!
Ongelma tässä on se että pitäisi hajottaa 2-ketju joka toimii loistavasti. Ymmärrän kyllä pointin silti.Jandric-Saarela-Repo on aivan hirveä ketju, kaikki haluavat tehdä maaleja ja ajaa maalille. Ei yhtään kahden suunnan pelaajaa a lá Mattila tai pelintekijää. Kaikkien pitäisi olla eri kentällisissä.
Itse lähtisin kokeilemaan ihan erilaisia ketjuja, vaikka:
Morand-Khodorenko-Repo
Saarela-Pathrik-Kuhlman
Jandric-Krannila-Ponthus
Ymmärrän yskän.Ongelma tässä on se että pitäisi hajottaa 2-ketju joka toimii loistavasti. Ymmärrän kyllä pointin silti.