Rauman Lukko 2024–2025 – kohti ääretöntä ja sen yli

• 687 026
  • 5 080

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilvekseltä ilmeinen ohipeli, KalPasta en osaa sanoa, mutta mitä nyt äsken kävin kuopiolaisten puolella vakoilemassa niin kovasti siellä paskaa peliä noiduttiin.

Osataan sitä siis muuallakin, välillä.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilvekseltä ilmeinen ohipeli, KalPasta en osaa sanoa, mutta mitä nyt äsken kävin kuopiolaisten puolella vakoilemassa niin kovasti siellä paskaa peliä noiduttiin.

Osataan sitä siis muuallakin, välillä.

KalPa voitti maaliodottaman vierasmatsiin 1.38 - 3.97. Aika harvoin matsin häviää noilla lukemilla. SaiPan Piiroisella on ollut huippuilta, tai sitten KalPalla roimasti epäonnea.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
KalPa voitti maaliodottaman vierasmatsiin 1.38 - 3.97. Aika harvoin matsin häviää noilla lukemilla. SaiPan Piiroisella on ollut huippuilta, tai sitten KalPalla roimasti epäonnea.
Maaliodottama on itse Belsebuubin keksintö, mitä kukaan ei enää muista kahden vuoden päästä. Painuu sinne liejuun ja lehmänpaskaan corsin viereen. Take my word!

RL1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raumam Boja
Hyvin tuo maaliodottama peliä kuvasi. KalPa vei miten halusi, mutta Piiroisella hyvä ilta.

Maaliodottama on itse Belsebuubin keksintö, mitä kukaan ei enää muista kahden vuoden päästä. Painuu sinne liejuun ja lehmänpaskaan corsin viereen. Take my word!
Kannattaa lähtökohtaisesti aina pyrkiä ymmärtämään asioita sen sijaan, että tuomitsee sellaisia asioita, joita ei ymmärrä. Suosittelen lukemaan vaikka Liigaplotin tekijän gradun, niin ymmärrät mitä ne pahat maaliodottamat ovat.

Maaliodottamat ovat tulleet jäädäkseen ja myös liigajoukkueet käyttävät niitä analyysiin. Ne ovat edelleen erinomainen mittari objektiiviseen pelin arviointiin.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kannattaa lähtökohtaisesti aina pyrkiä ymmärtämään asioita sen sijaan, että tuomitsee sellaisia asioita, joita ei ymmärrä. Suosittelen lukemaan vaikka Liigaplotin tekijän gradun, niin ymmärrät mitä ne pahat maaliodottamat ovat.
Olen jo tehnyt päätökseni asiasta, älä sekoita päätäni faktoilla tai hämmennä minua tosiasioilla.

Ja varmemman vakuudeksi sama videomuodossa:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy