On tämä ihan sairasta, kun pitkään tuskailtiin sitä ettei jumalauta kolmea saada letkuun.
Kiitos kiitos, mutta täällä pidetään mopon keula tanakasti maassa. Ei parane yhtään alkaa leijumaan.Nyt näyttää niin hyvältä että onnittelen etukäteen. Ei ole mistään porukasta vastusta jos peli pysyy keväällä tuolla tasolla.
Itse en enää menis kyllä sen vamman taakse. 20 peliä pelannut sen jälkeen niin luulis että pikkuhiljaa sais pelistä kiinniMä en lähtis Nousiaisen roolia muuttamaan, vaikka täällä moni sitä haluaa. Nousiaisella on takana vaikea alkukausi vammojen takia. Uskon, että tulee vielä olemaan paljon iloa keväällä, kun saa vaan hommasta kiinni. Sen jälkeen täällä kuuluukin jonossa huutoja jatkosta. Jotenkin nähnyt tän ennenkin. Voi toki olla, että olen myös väärässä. Keväällä nähdään.
On, ja toivotaan sen olevan jatkossakin nouseva.Saa nähdä muuttuuko tuo vielä. Mutta Lukon käyrä on ollut nouseva t
Juuri näin. Runkosarja on tavallaan "puuduttava", ja silloin (jätän sanomatta), mutta keväällä aloitetaan kiekkopelit. Toisaalta pelit näin ollen voisi arpoa vaikka nopalla, että päästäisiin keväällä pudotuspeleihin. Olisiko sinusta vähemmän tylsää syksyllä, jos aloitettaisiinkin pudotuspeleillä? Ei varmaankaan? Ymmärrän toki, että keväällä pitääkin olla parhaimmillaan, mutta mielestäni mestarin pitäisi silti olla koko kauden mestari.Itse ajattelen juuri eri tavalla. Pudotuspelit ovat se Liigan suola. Runkosarja on välillä puuduttavankin tylsä ja ainakin itse odottelee kevään tosipelejä. Tiukat paras 7 sarjat ovat mainiota viihdettä ja urheilua parhaimmillaan.
Nykyisellään runkosarjan perusteella ei voi minusta jakaa mitään, kun pelejäkin on eri määrä eri vastustajia vastaan. Esim Lukko kohtaa KalPan vain 2 kertaa koko kaudella ja taas osan joukkueista x 6. Samoin CHL:aa pelaavat seurat kärsivät, kun pelejä on alkukaudella 4 viikossa.
Nykyinen runkosarja on minusta enemmän tuota @Cannedheat13 mainitsemaa sirkushuvia ja sarjaohjelma on tehty enemmän talous edellä.
Tätä juuri tarkoitan. Asia, millä saadaan lisää katsojia on taas sitten ihan toinen juttu.Sarjapelit on monessa palloilulajissa niitä ns oikeita pelejä, mutta jääkiekossa tosiaan pudotuspelit on se juttu, jonka takia sitä runkosarjaa pelataan; saadaan kerättyä katsojia=rahaa=pelaajia että voidaan kilvoitella kannusta. Lajia voisi pelata pelkällä cup-muodollakin, mutta ammattimaista siitä olisi vaikea tehdä.