Rauman Lukko 2024–2025 – kohti ääretöntä ja sen yli

• 599 365
  • 4 418

Pieni_mies24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt näyttää peli erittäin hyvältä. Nautitaan ja mennään eteenpäin.

Ensi viikonloppu tulee olemaan joukkueelle myös eräänlainen painemittari. Spesiaalit pelit Talviklassikossa. Miten joukkue käsittelee tälläiset pelit, joissa on varmasti tunnelatausta. Jos Lukko pystyy pelaamaan myös silloin yhtä tasapainoiset pelit niin laitetaan Rauman torille ennakkovaraus keväälle.

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
On kyllä upeaa ja ihana olo kun on voittoja tullut!

Mutta, mielestäni nyt täytyy koko ajan myös kehittyä. Nousiainen ei ole sitä tehnyt. Ei lainkaan.

Nousiainen pois ja Korkka tilalle.

Ihan järkyttävää muuten sen Nousteen pelaaminen taas tänään. Ylivoimalla maalin taakse minuutiksi, mikä sitä pelottaa?

Nelosesta olisin myös valmis vaihtamaan yhden. Joo, voitti jo muutaman aloituksen. Pahimmat pyöritykset oli kuitenkin perjantaina just nelosta vastaan. Tänäänkin heti pelin alussa. Siihen vaikka junnuista joku koittamaan keskelle, edes parin pelin ajaksi. Kainulainen pitämään Nymanin tarjotinta, tarvittaessa antaa myös kyydin, heh.

Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko pelaa tällä hetkellä kyllä kovalla tasolla. Hyökkäysketjuista ykkös-, kakkos, ja kolmosketjut toimivat toimivat niin hyvin että nämät löisin Lukkoon. Morandilta kuitenkin odotan vielä onnistumisia. Nelosketjusta Ikonen ja Hämäläinen on ansainnut myös paikan, mutta Kainulaiselle antaisin pienen tauon ja toisin A-junnuista jonkun näyttäytymään Ikosen ja Hämäläisen rinnalle.
Pakkipareissakaan ei enää muutosta juuri tarvitsisi muuten kuin Nousianen 7 pakiksi ja Olsson Gelinaksen rinnalle. Maalivahdit molemmat hoitavat ruutunsa hyvin.

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Ortion saavuttua on ollut nähtävissä hiukan rauhallisempaa menoa maalinsuullakin.

Lethemon 89,39% ja Ortio 89,39% Lukkoajalta. Tsah, voisi sanoa että tasanen tandem.

Eli viim. 5 otteluun kun Ortio mukana niin Lethemon 94,34%, Ortio 87,88%
Pointti ei ole suolata Ortiota, kyllä se tuosta paranee, vaan se että nyt kun siellä on tasanen, kilpailukykyinen parivaljakko niin se tuo nostetta suorituksiin molemmille.

Lete torjunut yli 2 alle odottaman 3 ottelussa tällä aikajaksolla. Molemmille alle 2 maalia omiin. Saa nähdä mitä jatkossa tapahtuu mutta lupaavalta näyttää juuri nyt.

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Itse en tekisi suuria muutoksia nyky rosteriin, harkitsisin vain Nousiaisen roolia, vaihtaisin 7 pakiksi, Ohlssonin kanssa vaihtaisivat paikkoja, Nymanin ja Hämäläisen kanssa tekisin edelleen kierrätystä riippuen vastustajasta, keskiviikkona laittaisin Nymanin ja viikonloppuna Hämäläisen ekaan peliin.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sisäinen pistepörssin kärki 9 ottelun voittoputken ajalta on mielenkiintoinen, muttei yllättävä:

Gelinas 5+7=12
Stenqvist 1+10=11
Repo 7+3=10
Khodorenko 5+5=10
Kuhlman 6+3=9
Ponthus 5+3=8

Edit. En huomannut, onko joku jo maininnut, mutta viimeisessä 6 ottelussa (HPK-matsista alkaen) yv 37,5 % (9/24).

Viimeksi muokattu:

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en lähtis Nousiaisen roolia muuttamaan, vaikka täällä moni sitä haluaa. Nousiaisella on takana vaikea alkukausi vammojen takia. Uskon, että tulee vielä olemaan paljon iloa keväällä, kun saa vaan hommasta kiinni. Sen jälkeen täällä kuuluukin jonossa huutoja jatkosta. Jotenkin nähnyt tän ennenkin. Voi toki olla, että olen myös väärässä. Keväällä nähdään.

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en lähtis Nousiaisen roolia muuttamaan, vaikka täällä moni sitä haluaa. Nousiaisella on takana vaikea alkukausi vammojen takia. Uskon, että tulee vielä olemaan paljon iloa keväällä, kun saa vaan hommasta kiinni. Sen jälkeen täällä kuuluukin jonossa huutoja jatkosta. Jotenkin nähnyt tän ennenkin. Voi toki olla, että olen myös väärässä. Keväällä nähdään.
Itse en enää menis kyllä sen vamman taakse. 20 peliä pelannut sen jälkeen niin luulis että pikkuhiljaa sais pelistä kiinni

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä kun nyt on aseteltu jollain tasolla mestarisuosikin viittaa ja aiemmin nostin esille, että Lukko oli rankattu sijoille 6-8 ennen kautta. Niin on nostettava vielä esille marraskuussa tehty tekoälyn ennustus: Mestari IFK, hopea Tappara, pronssi Ilves. Ennustus on hieman päivittynyt tuosta. Uusin ennuste povaa mestaruutta Ilvekselle, hopeaa Tappara, pronssia Lukko.

Saa nähdä muuttuuko tuo vielä. Mutta Lukon käyrä on ollut nouseva tuollakin koko ajan.

Edit. Korjattu eka linkki

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy