Olen varmaan mielipiteeni kanssa yksin mutta aika jyrkkiä mielipiteitä saa lukea Lämsästä ja siitä miten on ihan yhdentekevää millanen joukkue saadaan kasaan. Ok, jokainen saa olla mitä mieltä haluaa. Jotenkin tuntuu, että vaikka tonne tulisi itse Barkov sentteriksi niin joku keksisi siitäkin jotain negatiivista. Ilmapiiri jokseenkin tulehtunut vaikka taas on uusi mahdollisuus ja menneet on menneitä. Ymmärrän toki huolen. Olihan viime kausi(kin) raskas. Ei se usko itselläkään mikään vahva ole. Enkä tosiaankaan ole mikään posipetteri mutta enpä kuitenkaan uskalla tässä vaiheessa kesää naulata tulevaa kautta kun ei toi joukkue nyt kuitenkaan mikään aivan paska ole. Varsinkin jos tuohon nyt kaksi vähän kovempaa ukkoa saataisiin hyökkäykseen niin minusta ihan kelvollinen sakki siinä on kasassa alkukaudesta. Veskat tietysti vähän kysymysmerkki mutta se selviää myöhemmin. Näin se usein tuppaa olemaan. Vaikea tietää etukäteen.
Itse annan Lämsälle joulutaukoon saakka mahdollisuuden. Saa suorittaa.
Vaikka olen kritisoinut Lämsää ja mahdollisesti jopa sanonut, että ihan sama millainen jengi tulee, niin en ole sitä mieltä kuitenkaan. Mitä parempi jengi Lämsällä on, niin sitä vähemmän tarvii jossitella pelaajiston suhteen.
Annetaan Lämsälle paras mahdollinen nippu ja antaa suorittaa. Itse en usko silti menestykseen, mutta eipä ainakaan sitten voida mennä sen taakse, että pelaajamateriaali ei olisi riittänyt.
Ja mulle kelpaa mestaruus Lämsän kanssa. Välierätkin olis pitkästä aikaa todella jees. Vaikka Lukon pitää aina tavoitella mestaruutta, niin välierät olisi jo suunta ylöspäin.
Ehkä erikoista sanoa noin, koska olen vaatinut Lämsän potkuja. Mutta pakko mukautua tilanteeseen. Lukon puolella olen aina.