Jotenkin sytyn tähän hankintaan toden teolla. Uusi Sheriffi on saapunut taloon.Alex Peters. Vuoden lapulla myös
Alex Peters. Vuoden lapulla myös
Täysin samaa mieltä. Yksi kiekollinen pakki ja pakisto näyttää paremmalta kuin viimeisten muutaman vuoden aikana.Peters - Stenqvist
Almari - X
Olsson - Viitasalo
Korkka - Ervasti
Tuohon vielä "Gregoire" niin todella hyvä pakisto ainakin paperilla!
Mutta ei ollut Tarmo itse?Joku veteli jäällä Tarmon nuttu päällä. En tunnistanut takaa kuka lie ollut.
Pitsissä Tiivola saa tosissaan vääntää maalin edessä Petersin todetessa "Tule kätteni iloksi ja kämmenieni voiteheksi sinä pieni Benjamin".Jotenkin sytyn tähän hankintaa toden teolla. Uusi Sheriffi on saapunut taloon.
Tuohon vielä edullinen lappu Järviselle ens kaudesta seiskapakkina. Alivoimalla olisi heittää kentälle Peters ja Järä niin sinne maalille ei ole kovin kiva mennä.Peters - Stenqvist
Almari - X
Olsson - Viitasalo
Korkka - Ervasti
Tuohon vielä "Gregoire" niin todella hyvä pakisto ainakin paperilla!
Mielenkiinnolla odottaen Kallen kommentteja siitä, onko tuonne puolustukseen tarkoitus hankkia vielä yksi kiekollinen puolustaja. Jos on ja se löytyy voi puolustukseen olla kyllä tyytyväinen.
Antaisin alku kaudella Korkalle kunnon näytönpaikan ja jos ei taso riitä tekisin Järviselle jatkon.Tuohon vielä edullinen lappu Järviselle ens kaudesta seiskapakkina. Alivoimalla olisi heittää kentälle Peters ja Järä niin sinne maalille ei ole kovin kiva mennä.
Itse en antaisi Järälle enää sopimusta. Aloitti meillä hyvin, mutta lopussa alkoi olla jo aika surullisen näköistä menoa. Sitähän se toki oli koko joukkueella, mutta pelkään että Järän liike ei ole enää riittävä ensi vuonna. Nyt Peters paikkasi sen paikan hyvin.Tuohon vielä edullinen lappu Järviselle ens kaudesta seiskapakkina. Alivoimalla olisi heittää kentälle Peters ja Järä niin sinne maalille ei ole kovin kiva mennä.
Ei ollut tareMutta ei ollut Tarmo itse?
Meinasinkin että pieneen rooliin tietenkin. Viime kaudella joutui pelaamaan varmaan vähän liikaa? Mielummin mä sen kentälle laittasin alivoimalla kuin Korkan tai Ervastin.Itse en antaisi Järälle enää sopimusta. Aloitti meillä hyvin, mutta lopussa alkoi olla jo aika surullisen näköistä menoa. Sitähän se toki oli koko joukkueella, mutta pelkään että Järän liike ei ole enää riittävä ensi vuonna. Nyt Peters paikkasi sen paikan hyvin.
Onhan meillä sinne heittää Petersiä, Almaria, Olssonia, Ikosta jne.Meinasinkin että pieneen rooliin tietenkin. Viime kaudella joutui pelaamaan varmaan vähän liikaa? Mielummin mä sen kentälle laittasin alivoimalla kuin Korkan tai Ervastin.