Rauman Lukko 2024–2025 – kohti ääretöntä ja sen yli

  • 151 040
  • 1 338

Kepakko

Jäsen
4/5 oikein.
Toivon hartaasti, että Järä ja Piipponen eivät saa jatkoja. Kummankin liike on liian tahmeaa siihen luisteluvoimaiseen, aktiiviseen Lukkoon, jonka minä haluan nähdä.

Joku palstalainen oli tehnyt ruokakauppabongauksia. Minä näin Piipposen ostamassa isoja ostoksia perheensä kanssa. Eivät ainakaan ole lähteneet vielä muualle katselemaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toivon hartaasti, että Järä ja Piipponen eivät saa jatkoja. Kummankin liike on liian tahmeaa siihen luisteluvoimaiseen, aktiiviseen Lukkoon, jonka minä haluan nähdä.

Joku palstalainen oli tehnyt ruokakauppabongauksia. Minä näin Piipposen ostamassa isoja ostoksia perheensä kanssa. Eivät ainakaan ole lähteneet vielä muualle katselemaan.
Sen voin luvata ettei kumpaakaan tänään ainakaan julkaista.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse olisin ollut valmis muuttamaan runkoa ja päästämään Ikosen&Nymanin eteenpäin. Tuskin jatkosopimusta on saatu rustattua nykyistä halvemmalla.

Oletuksena, että nää nyt sit jatkaa. Saas nähdä.
Mun mielestä taas jatkosopimusten on pakko olla huomattavasti halvempia kuin edellisten sopimusten.
Mitä Ikonen ja Nyman on esittänyt jotta palkankorotuksen saisivat?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oma veikkaus on tuo "kuselta maistuva" joka vahvasti haiskahtaa Ikoselta ihan tänne aurajoen rannalla asti
Mun mielestä mitäänsanomaton on ennemminkin tähän sopiva ja se kuselta maistuva viime kauden perusteella on yksi kaveri jolta joka kausi odotetaan seuraavaa steppiä, mutta jotenkin junnaa edelleen paikoillaan. 12->33->16->31->31->22 tämä riittänee perusteluksi, mut kai se kusen maku kevään ja kesän mittaan lähtee.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ikosen jatkon ymmärtää, jos omista junnuista ei löydy nelosketjuun pelimiestä ja Lämä haluaa kokemusta kentälle. Ikonen on 30-v kokenut pelaaja, kallis nelosketjuun, mutta luotettava. Sopii hyvin Lämän pelikirjaan möyrimään.

Toisaalta voisi ajatella, että esim Hämäläinen ottaisi Ikosen roolin jo ensi kaudella. Rahaa olisi käytössä enemmän kärkipelaajiin.

Kainulainen 28-v - Ikonen 30-v ja Ylitalo 24-v. Kokenut nelosketju nykypäivän Liigaan. Onko sitten hyvä vai huono, vaikea sanoa.

Nyman on reilusti yli 100 k pelaaja. Tuolla rahalla pitäisi kyllä löytyä parempaa. En ymmärrä jatkosopimusta.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kyllä eniten kuselta maistuisi Reunasen jatkosopimus. Selän suoristelulla ja kiukuttelulla kusee joukkueen ja fanien päälle. Tämän jälkeen ristipissaa Kallen kanssa ja sopimus käteen.

Tällä jatkosopimuksella menisi aika paljon periaatteita pöntöstä alas.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivon hartaasti, että Järä ja Piipponen eivät saa jatkoja. Kummankin liike on liian tahmeaa siihen luisteluvoimaiseen, aktiiviseen Lukkoon, jonka minä haluan nähdä.

Joku palstalainen oli tehnyt ruokakauppabongauksia. Minä näin Piipposen ostamassa isoja ostoksia perheensä kanssa. Eivät ainakaan ole lähteneet vielä muualle katselemaan.

Kukas meillä hoitaa sitä maalin alueen siivousta? Järä oli musta ihan hyvä. Mutta ennemmin ottaisin esim Lauridsenin. Kyllä Lukko tarvitsee myös siivoojan, mutta sellaiselta on turha odottaa mitään huippuluistelua
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös