Mut jos Sunin paikalla onkin Lenni Hämäläinen?Kyllä vaan.
Sanoisin että räpsähtää Ylitalo Ikonen Nyman ja Suni ja Steeeenkvisti
Mut jos Sunin paikalla onkin Lenni Hämäläinen?Kyllä vaan.
Sanoisin että räpsähtää Ylitalo Ikonen Nyman ja Suni ja Steeeenkvisti
4/5 oikein.Olisko Stenkku Ylitalo Nyman Ikonen(?) Järä(?)
Mikä näistä on se "yllätys"Yksi erinomainen, yksi hyvä, yksi potentiaalinen, yksi mitäänsanomaton ja yksi hieman kuselta maistuva.
Eli ei kannata laittaa lottoa vetämään vielä ;)4/5 oikein.
Ei sieltä ole mitään muuta tulossa, kuin viisi jatkosopimusta. Yksi erinomainen, yksi hyvä, yksi potentiaalinen, yksi mitäänsanomaton ja yksi hieman kuselta maistuva.
Toivon hartaasti, että Järä ja Piipponen eivät saa jatkoja. Kummankin liike on liian tahmeaa siihen luisteluvoimaiseen, aktiiviseen Lukkoon, jonka minä haluan nähdä.4/5 oikein.
Kappas Sunilla onkin jo pahvissa virtaa, tietolähde ei ollu ihan perillä mut vaihdetaan mielellään Lenniin.Mut jos Sunin paikalla onkin Lenni Hämäläinen?
Sen voin luvata ettei kumpaakaan tänään ainakaan julkaista.Toivon hartaasti, että Järä ja Piipponen eivät saa jatkoja. Kummankin liike on liian tahmeaa siihen luisteluvoimaiseen, aktiiviseen Lukkoon, jonka minä haluan nähdä.
Joku palstalainen oli tehnyt ruokakauppabongauksia. Minä näin Piipposen ostamassa isoja ostoksia perheensä kanssa. Eivät ainakaan ole lähteneet vielä muualle katselemaan.
mitäänsanomaton on mun veikkaus.Mikä näistä on se "yllätys"
Mun mielestä taas jatkosopimusten on pakko olla huomattavasti halvempia kuin edellisten sopimusten.Itse olisin ollut valmis muuttamaan runkoa ja päästämään Ikosen&Nymanin eteenpäin. Tuskin jatkosopimusta on saatu rustattua nykyistä halvemmalla.
Oletuksena, että nää nyt sit jatkaa. Saas nähdä.
Oma veikkaus on tuo "kuselta maistuva" joka vahvasti haiskahtaa Ikoselta ihan tänne aurajoen rannalla astimitäänsanomaton on mun veikkaus.
Mun mielestä mitäänsanomaton on ennemminkin tähän sopiva ja se kuselta maistuva viime kauden perusteella on yksi kaveri jolta joka kausi odotetaan seuraavaa steppiä, mutta jotenkin junnaa edelleen paikoillaan. 12->33->16->31->31->22 tämä riittänee perusteluksi, mut kai se kusen maku kevään ja kesän mittaan lähtee.Oma veikkaus on tuo "kuselta maistuva" joka vahvasti haiskahtaa Ikoselta ihan tänne aurajoen rannalla asti
Tarmon pelit on Lukossa pelatut.Kyllä eniten kuselta maistuisi Reunasen jatkosopimus.
Ikuisesti vai? Onko siellä poltettu sillat toimistolle niin pahasti?Tarmon pelit on Lukossa pelatut.
Tarmon pelit on Lukossa pelatut.
Toivon hartaasti, että Järä ja Piipponen eivät saa jatkoja. Kummankin liike on liian tahmeaa siihen luisteluvoimaiseen, aktiiviseen Lukkoon, jonka minä haluan nähdä.
Joku palstalainen oli tehnyt ruokakauppabongauksia. Minä näin Piipposen ostamassa isoja ostoksia perheensä kanssa. Eivät ainakaan ole lähteneet vielä muualle katselemaan.
Meh. Kumpikaan ei aiheuta suuria riemunkiljahduksia. Tämä taisi myös sinetöidä, että meillä on ensi vuonna taas Nyman ja Westerholmit kolmosessa.Ikonen ja Nyman molemmat vuoden lapulla
Ylitalon ja Ikosen jatkojen myötä siis tiedetään, että myös ensi kaudella kaksi alinta ketjua ovat todennäköisesti tutussa muodossa:Ylitalo ja Hämäläinen myös vuoden jatkoilla
Ei kyllä kummankaan jatko sytytä. Olisivat voineet jatkaa matkaansa.Ikonen ja Nyman molemmat vuoden lapulla