Ei Sebua tuommoiset hetkauta suuntaan eikä toiseen, huoli pois.Jos saisin päättää, niin Petersille "C" rintaan. Pahoin pelkään, että Sebulle tulisi siitä painolastia, joka heijastuisi pelaamiseen.
Ei Sebua tuommoiset hetkauta suuntaan eikä toiseen, huoli pois.Jos saisin päättää, niin Petersille "C" rintaan. Pahoin pelkään, että Sebulle tulisi siitä painolastia, joka heijastuisi pelaamiseen.
Toivottavasti ei. Mutta Peters on silti isäntä talossa!Ei Sebua tuommoiset hetkauta suuntaan eikä toiseen, huoli pois.
Tällä hetkellä kaikkista positiivisin asia on mielestäni Lukon pelityyli.
Kyllä, 22.8 oli eräpäivä minun laskussa.Onko kausikortti laskuja alettu jo toimittaa?
Okei, minulle ei ole tullut laskuakaan vielä.Kyllä, 22.8 oli eräpäivä minun laskussa.
Sama täällä. Ei oo näkynyt laskuaOkei, minulle ei ole tullut laskuakaan vielä.
Seisomakatsomon kausikorttien laskut ei ole vielä lähtenyt. Soitin toimistoon asiastaOkei, minulle ei ole tullut laskuakaan vielä.
Lukolla ei tietääkseni ole mitään yhteistyö sopimusta minkään Mestis joukkueen kanssa. Viime kaudella Korkka pelasi pääasiassa TuTossa, Suni TuTo sekä Kiekko-Espoo, Tiihonen KooVee sekä RoKi ja Nieminen JoKP. Muita ei mielestäni Mestiksessä viime kaudella pelannut.Ja osa pelaajista, jotka eivät mahdu edustuksen kokoonpanoon ja ovat yli-ikäisiä junnuihin, matkaavat takuuvarmasti pelituntumaa/vastututa hakemaan Mestikseen (onko Lukolla jotain sopimusta lainoista esim. TuTon tai RoKin kanssa. Muistaakseni ainakin noissa seuroissa oli lukkolaisia viime kaudella.)
Olisi todella mielenkiintoista nähdä edes harjoitusottelussa Joki tai Mensonen vaikkapa Krannilan paikalla ja Tuuva tuuraamassa Ikosta/Nymania.
Samaa mieltä. Mieluusti hyviä Mestis-minuutteja näille miehille.Lukolla ei tietääkseni ole mitään yhteistyö sopimusta minkään Mestis joukkueen kanssa. Viime kaudella Korkka pelasi pääasiassa TuTossa, Suni TuTo sekä Kiekko-Espoo, Tiihonen KooVee sekä RoKi ja Nieminen JoKP. Muita ei mielestäni Mestiksessä viime kaudella pelannut.
Ehkä jopa ihan ok, että ei ole mitään yhtä seuraa johon pelaajia tungetaan, vaan saadaan pelaajat sellaisiin joukkueisiin missä tarvetta on ja isoa roolia tarjolla.
Ylitalo on kyllä kokoonpanossa tänään ja Ikonen sivussa. Vaikka kuinka paljon pelaajaa vihaatkin niin pomminvarmasti tällä hetkellä Suni ei ole rotaatiossa edellä eikä myöskään Hämäläinen.Itse veikkaan että (marssijärjestyksessä):
laiturit: Hämäläinen, Suni, Ylitalo, Nieminen, Tuuva, Elo, Luotonen
Vähän myös ihmetyttää, miksi lyö varmuudella Nymania vakiokokkeliin. Saattaa hyvin olla mahdollista, että Nyman taputtaa tassuja katsomassa kauden alkaessa ja Ylitalo vetää nelosen laidassa.Ylitalo on kyllä kokoonpanossa tänään ja Ikonen sivussa. Vaikka kuinka paljon pelaajaa vihaatkin niin pomminvarmasti tällä hetkellä Suni ei ole rotaatiossa edellä eikä myöskään Hämäläinen.
Järvenpää itseasiassa kävi kolmessa seurassa lainalla. TuTossa 2 peliä, IPK:ssa 2 peliä ja lopuksi RoKissa 1+5 peliä.Samaa mieltä. Mieluusti hyviä Mestis-minuutteja näille miehille.
J(oo, näin se taisi olla. Järvenpää taisi olla myös RoKissa.)
Nymanin tilanne on mielenkiintoinen. Hän ei ole ottanut niitä toivottuja kehittymisaskeleita, joita kaikki toivoivat. Mutta hän on edelleen lahjakas pelaaja, ja pystyy pelaamaan montaa roolia. Ainoa mitä hän ei pysty pelaamaan on alivoima, ja toisaalta (jokaisen joukkueen tarvitseman) hämmennennys/ energia/ taklaus etc. -ketjun rooliin hänestä ei kerta kaikkiaan ole. Joukkueharjoitusten tulisi olla (varsinkin tässä vaiheessa) niin laadukkaita, että jyvät aidosti erottuvat akanoista. Puhdas kokeilu (=arpominen) pelipaikoista ei kyllä johda kuin Lottovoiton logiikalla hyvään tulokseen. Nymania on kokeiltu jokaisessa ketjussa, ja vaikuttaa siltä, että hänestä "kaavaillaan" korvaajaa kolmen ensimmäisen ketjun laiturien paikoille. Nuoret ovat nuoria, ja he haluavat näyttää. Kun he onnistuvat näytössään niin vakiopaikka lähenee. Ei mikään pelipaikka saisi olla "korvamerkitty" kenellekkään, ja se pitäisi tehdä kaikille selväksi heti harjoituskauden aluksi. P.S. Nyt näyttää hyvältä kauden aluksi. Krannila näyttää aloituksissaan hyvältä. Maalivahtiosaston vuoksi koitan löytää tuoreampia päitä kuin omani, joita koputtaa.Vähän myös ihmetyttää, miksi lyö varmuudella Nymania vakiokokkeliin. Saattaa hyvin olla mahdollista, että Nyman taputtaa tassuja katsomassa kauden alkaessa ja Ylitalo vetää nelosen laidassa.
Ainakin peliesitysten perusteella näin kuuluisi olla.
Vähän myös ihmetyttää, miksi lyö varmuudella Nymania vakiokokkeliin. Saattaa hyvin olla mahdollista, että Nyman taputtaa tassuja katsomassa kauden alkaessa ja Ylitalo vetää nelosen laidassa.
Ainakin peliesitysten perusteella näin kuuluisi olla.