Tästä samaa mieltä. Kävi ensi kaudella miten vaan niin uusi mies penkin taakse seuraavaksi kaudeksi. Saa siinä sitten apukoutsit vaihdettua samalla ja kunnon tuuletuksen.Itse lähtisin siitä liikkeelle, että uusi päävalmentaja joka tapauksessa 2025-2026 eteenpäin, varsinkin jos on Tapola vihdoin saatavilla.
Rintasen Kimmon tilanteesta en tiedä mitään, mutta oli ainakin ihan hilkulla siirtyä Raumalle apuvalmentajaksi mestaruuden jälkeen.Saa siinä sitten apukoutsit vaihdettua samalla ja kunnon tuuletuksen.
Toivottavasti Eepi jatkaa. Joskus taisi valitella että harmittaa ettei mennyt opiskelemaan valmentajuutta, mutta voisi mun mielestä ihan hyvin vanhallakin iällä nousta päävalmentajaksi, jos itse sitä haluaa.Eepistä ei mitään pahaa sanottavaa. Puolustus toiminut ties kuinka monta vuotta putkeen.
Eepi taisi joskus tokaista ettei päävalmentajuus kiinnosta. Silloin Virran sairastumisen johdosta tullut hetkellinen vastuuvalmentajan paikka oli pakkopullaa.Toivottavasti Eepi jatkaa. Joskus taisi valitella että harmittaa ettei mennyt opiskelemaan valmentajuutta, mutta voisi mun mielestä ihan hyvin vanhallakin iällä nousta päävalmentajaksi, jos itse sitä haluaa.
Rintsillä vissiin ollut ikäviä terveysvaivoja mutta toivotaan että terveys nyt kunnossa. Taisi tosiaan olla Lukon papereissa pari vuotta sitten mutta ei toteutunut silloin. Tapola, Rintanen, Eepi olisi aika kivan ”raumalainen” kolmikko penkin takana.Rintasen Kimmon tilanteesta en tiedä mitään, mutta oli ainakin ihan hilkulla siirtyä Raumalle apuvalmentajaksi mestaruuden jälkeen.
Ottaisin todella ilolla vastaan. Varsinkin ylivoimaan ja yksilötaitoihin toisi paljon uutta näkökulmaa.
Kauvosaari on vähän nähty jo.
Eepistä ei mitään pahaa sanottavaa. Puolustus toiminut ties kuinka monta vuotta putkeen.
Eepiähän kosiskeltiin aikoinaan (junnu) maajoukkue hommiin, jonne hän vastahakoisesti lähtikin vähäksi aikaa. Kauan mies on Lukon palkkalistoilla ollut uransa jälkeen. Ilmeisesti kuitenkin hoitaa hommansa pieteetillä vaikkei mikään räiskyvä persoona olekaan. En näe kuitenkaan hänessä päävalmentajaa. Mahtaisko olla paloakaan.Toivottavasti Eepi jatkaa. Joskus taisi valitella että harmittaa ettei mennyt opiskelemaan valmentajuutta, mutta voisi mun mielestä ihan hyvin vanhallakin iällä nousta päävalmentajaksi, jos itse sitä haluaa.
Ei ollenkaan huonot vaihtoehdot.Jotkut täällä voi älähtää mutta myös Rautakorpi olisi aika kova veto ellei JT tärppää ja takuulla Kallen arvostama koutsi. Ja sitten on vielä Peksi joka tavallaan ajaa kaikkien ohi. Nämä kolme itsellä suosikit.
Itse en lämpene yhtään Virran mahdolliselle toiselle tulemiselle.Jotkut täällä voi älähtää mutta myös Rautakorpi olisi aika kova veto ellei JT tärppää ja takuulla Kallen arvostama koutsi. Ja sitten on vielä Peksi joka tavallaan ajaa kaikkien ohi. Nämä kolme itsellä suosikit.
Tästä en voisi olla enempää eri mieltä.Itse en lämpene yhtään Virran mahdolliselle toiselle tulemiselle.
Ei Raumalla enää mitään voitettavaa, yleensäkkin nämä toiset tulemiset tuppaa olemaan vain vanhan " lämmittelyä", ei tule Raumalla heti muita mieleen kuin Vehanen joka on ollut yhtä hyvä tai parempi palatessaan kun lähtiessään. Nyt viimisin todistus on Westerholmit, viimekautiset veljekset himmentää sitä kuvaa joka ekalla stintillä heistä jäi.
Valitettavasti en usko Virran olevan tästä poikkeus. Jääköön ne kevään 21 hienot muistot Virran ajan kruununa mieliin.
Tapolan näkisin mielelläni Raumalla kirjoittamassa uutta Lukko historiaa.
Teki Peksi onnistuneen paluun myös Kuopioon. Tapolan onnistuneen paluun lisäksi, Jortikan toisen TPS-stintin voinee laskea varsin hyväksi vuosituhannen vaihteessa, mutta kolmas menikin sitten jo perseelleen. Kivi teki varsin hyvää jälkeä myös Porissa toisella visiitillään ja nyt nähdään Jyrki Ahon paluu Espooseen ja uskon että odotukset hän ainakin tulee täyttämään siellä. Lisäksi Mölli aikanaan toisella valmennuskierroksellaan ensin oli pelastamassa Lukkoa ja sen jälkeen nosti Lukon takaisin pudotuspelijoukkueeksi. Tietty Virralla olisi mahdollisessa paluussa siinä mielessä hävittävää, että viimeksi tuli se mestaruus ja vain 1/16 voi sen voittaa. Mielellään kyllä ottaisin ilolla vastaan sen peli-ilmeen joukkueeseen ja myös sen että yhtään vapaamatkustajaa ei tarvitsisi kauaa katsella, ilman mahdollista mestaruuttakin.Tästä en voisi olla enempää eri mieltä.
Eihän pelaajien ja valmentajien toista tulemista voi verrata. Siinä missä pelaajilla kolmenkympin jälkeen alkaa käyrä todennäköisemmin olemaan alaspäin niin valmentajilla ei lähtökohtaisesti ikä vaikuta ainakaan negatiivisesti ennen jotain seittemääkymppiä vaan jopa päinvastoin.
Ja miksei olisi voitettavaa? Onhan Lukko ajautunut mestaruuden jälkeen sellaiseen syöksykierteeseen että siinä olisi taas Pekalta hyvä hauiksen näyttö jos palauttaisi homman vaikka mitaleille.
Mitä voitettavaa Tapolalla oli Tapparassa kun siirtyi KHL-potkujen ja UTJ-pestin jälkeen takaisin päävalmentajaksi?
Itse en halua mitään rautakorpia enää nähdä, aika (ja peli) on ajanut jo ohitse. Tapola on ookoo, mutta mieluiten joku ”niemelä” tai ”ahokas”. Eli uutta näkemystä pelistä omaava modernia kiekkoa peluuttava valmentaja. Peksi olisi ookoo jos muuta ei löydy mutta uudet raikkaat tuulet olisivat minun mieleeni.Juu, ei tuo mitään ydinfysiikkaa ole. Kun on mestaruus voitettu, tähdätään tietysti siihen että voitetaan toinen mestaruus. Ja sen jälkeen kolmas jne jne.
Kyllä Pekka Virta kelpaa mun Lukkooni valmentajaksi ihan koska tahansa. Ennen Rautakorpea, jota tuossa aiemmin eilen illalla hiukan kehaisinkin.
Tapola olisi tällä hetkellä oikeastaan se ykkösvaihtoehto, mutta pidän aika mahdottomana unelmana sitä. Muistan kyllä mitä äijä vajaa pari vuotta sitten voitetun pelin jälkeisessä kohteliaisuuden puuskassaan Lukosta sanoi mutta silti.
Ai että aika on ajanut ohi? Mitenkä kävi JYP:ssa viimekaudella, kun Rautakorpi sai kenkää ja alettiin peluuttaa "modernia pelipaikatonta lätkää".Itse en halua mitään rautakorpia enää nähdä, aika (ja peli) on ajanut jo ohitse. Tapola on ookoo, mutta mieluiten joku ”niemelä” tai ”ahokas”. Eli uutta näkemystä pelistä omaava modernia kiekkoa peluuttava valmentaja. Peksi olisi ookoo jos muuta ei löydy mutta uudet raikkaat tuulet olisivat minun mieleeni.
Virta on juuri sellainen modernia kiekkoa peluuttava valmentaja. Ei aina välttämättä tarvita "raikkaita tuulia" ihan vain vaihtamisen ilosta. Peksin suurin haaste ei ole se peli, vaan sen ympärillä tapahtuvat asiat. Henkilökemiat tuntuvat joidenkin kanssa olevan haasteellista, jos tulkitsee oikein hänen kommenttejaan.Itse en halua mitään rautakorpia enää nähdä, aika (ja peli) on ajanut jo ohitse. Tapola on ookoo, mutta mieluiten joku ”niemelä” tai ”ahokas”. Eli uutta näkemystä pelistä omaava modernia kiekkoa peluuttava valmentaja. Peksi olisi ookoo jos muuta ei löydy mutta uudet raikkaat tuulet olisivat minun mieleeni.
Komppaan. Voittavaa kiekkoa eikä pelkästään kivan näköistä.Oikeastaan ainoa ja sitäkin tärkeämpi kriteeri on että seuraava valmentaja peluuttaa voittavaa jääkiekkoa ja nimenomaan voittavaa kiekkoa keväisin. Ei kiinnostaisi katsoa ja sitä kautta pettyä enää yhdelläkään keväällä, jossa ollaan tilanteessa missä päävalmentaja organisaatiossa on ensimmäisenä kusi sukassa ja paska puntissa, kun lumet sulavat.