Tähän vielä lisäyksenä, että saman tason ulkkari on usein halvempi kuin kotimainen.
Sitä tuossa vähän hainkin, kun trendistä kirjoitin. Ja ulkkareita voi myös hankkia 6kk artistiverotuksella.
Viimeksi muokattu:
Tähän vielä lisäyksenä, että saman tason ulkkari on usein halvempi kuin kotimainen.
Täällä joskus mainitut Markus Hännikäinen ja Joona Luoto eivät ainakaan ensi kaudella pelaa Lukossa. Ensi kauden seurana Luodolla HV71 ja Hännikäisellä Mannheim.
Mulla ei ole mitään hajua nykyään enää mistään huhuista, mutta tuo Bume tuossa nimiketjussa lämmittää. Isoissa saappaissa kävelevä jätkä auttelee pientä raumalaisseuraa, jossa ei ole edes pelannut. Ja on auttanut hyvin! 2021 joukkue ei unohdu koskaan!No odotitko? Mä luulen, että me molemmat tiedetään, mitä tällä viikolla julkaistaan. Riippuu tietysti ensi yön keskustelusta; Kalle-Bume-Herra Xn agentti ja X itse.
... tuo Bume tuossa nimiketjussa lämmittää. Isoissa saappaissa kävelevä jätkä auttelee pientä raumalaisseuraa, jossa ei ole edes pelannut. Ja on auttanut hyvin! 2021 joukkue ei unohdu koskaan!
No odotitko? Mä luulen, että me molemmat tiedetään, mitä tällä viikolla julkaistaan. Riippuu tietysti ensi yön keskustelusta; Kalle-Bume-Herra Xn agentti ja X itse.
Mikä yhteys Bumella muka olisi tähän uuteen hankintaan? Olenko missannut jotain olennaista?No odotitko? Mä luulen, että me molemmat tiedetään, mitä tällä viikolla julkaistaan. Riippuu tietysti ensi yön keskustelusta; Kalle-Bume-Herra Xn agentti ja X itse.
Lukossa viime kaudella 11 ulkomaalaispelaajaa (luvussa mukana seitsemännen kauden Suomessa aloittava, 15-vuotiaasta Suomessa pelannut Trakht. Säännöllisesti kokoonpanossa oli 9 ulkkaria.)Ok kiitos, tämä oli riittävä tieto. Tuskin löytyy Lukon historiasta enää suurempaa määrää. Trendi Liigassa taitaa muutenkin olla ulkkareissa suurempiin määriin, koska laadukkaat kotimaiset karkaavat ulkomaille tai pyytävät isoa rahaa.
Mikä yhteys Bumella muka olisi tähän uuteen hankintaan? Olenko missannut jotain olennaista?
Okei kiitos tiedostaSilloin kun Bume lähti Lukon palkkalistoilta sanoi, että hän on yhä yhtä lähellä, kun puhelin. Kalle kysyy kaikista pohjois amerikan kavereista Bumen mielipidettä, jos on heitä nähnyt. Saatta jopa scoutata ja vihjaista Kallelle. Onko tässä jotakin outoa? Mun mielestä ihan normaalia toimintaa ja hyvä niin.
Toki tiedän, että ovat Kallen kanssa ystävät. Tuossa on esimerkki todellisesta ystävyydestä parhaimmillaan.Tiesit varmasti sen, että Oulussa olivat joukkuekaverit ja siitä eteenpäin hyvät ystävät.
Vähän sellanen tutina, että siima katkesi tämän toisen hyökkääjän kanssa.
Kaappasiko persaukinen jukuriorganisaatio nenän edestä? AHL-statsit kuitenkin ja menossa NHL:ään. Tosin mittojensa puolesta ei valtavan iso roikale.Vähän sellanen tutina, että siima katkesi tämän toisen hyökkääjän kanssa.
Kaappasiko persaukinen jukuriorganisaatio nenän edestä? AHL-statsit kuitenkin ja menossa NHL:ään. Tosin mittojensa puolesta ei valtavan iso roikale.
En tiedä kenestä puhut mutta tuli vain sellanen fiilis.Kaappasiko persaukinen jukuriorganisaatio nenän edestä? AHL-statsit kuitenkin ja menossa NHL:ään. Tosin mittojensa puolesta ei valtavan iso roikale.
Samaa Honeybaked Hockey taustaa Khodorenkon kanssa oli myös tuoreella Jukurilla, Max Ellisillä (joka oli omallakin Lukko-potentiaalien listalla).Ainoa syy tuohon voisi olla se, että Jukureilla on kova record nuorten pelaajien kehittämisessä ja heikossa joukkueessaa tulosyksilön paikka on varma. Toisaalta Jokinen on jo muualla. Lukko hakenee isompaa, kovempaa ja kokeneempaa pelaajaa.
Saarela Lukkoon ensi kauden lainadiilillä.
Kyllä se vaan mieltä lämmittää, kun saadaan omia poikia takaisin. Raumalta korkealle ponnistaneita ei kuitenkaan liiaksi asti ole, joten jokainen takaisin palaava on erittäin tervetullut lisä minun Lukkooni
Annast ny vähä siimaa! Lefti vai raitti?@Parry Sound Olet kartalla. Listaltasi löytyy kaveri, josta huhun kuulin, ei ollut tämä Jukuri mies. Sen enempää en tiedä, miten neuvottelut ovat edenneet / etenevät, mutta tällä viikolla piti olla valmista. Ans katsoa.