Rauman Lukko 2024–2025 – kohti ääretöntä ja sen yli

  • 151 002
  • 1 338

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse tiputtaisin Nymanin 4 ja ja krannilan kolmosen laitaan, sitten jäisi auki vielä LW-C-RW kaikki kärkiheppoja. Lukon resursseilla ei pitäisi olla tekemätön paikka.
Sitten voidaan oikeasti puhua 1-4 sijoista.

Mielellään taitava ja juonikas kaveri yv varten ja huippuveska. Ilman näitä panostuksia aivan utopistista haaveilla menestyksestä.
Jep. Tuo nyt vaan oli yksi hahmotelma siitä mitä tällä hetkellä on + Kallen puheet hankittavien pelaajien määrästä ja pelipaikoista, kun huhujakaan ei tuon enempää jatkoista ole.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Tohon hyökkäykseen mun mielestä sopisi kuin hirvelle kiikarit koodinimet "Ben Tardif" ja "Vilmos Gallo" vaikka molemmat ovat varmasti jo tehneet sopimuksen jo muualle aikoja sitten
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sami Helenius tekee paluun fysiikkavalmentajaksi ja (etenkin) hyökkäykseen haetaan lisää kokoa ja vääntövoimaa, kertoi Sahlstedt. Nämä ovat (jälkimmäinen toteutuessaan) ehdottoman positiivisia juttuja. Jos ei siellä kulmassa oltaisi heti katollaan, kun joku Lauridsen vähän katsoo päinkin.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
(etenkin) hyökkäykseen haetaan lisää kokoa ja vääntövoimaa, kertoi Sahlstedt.

Jos ja kun Lämän johdolla mennään, niin päätykiekkojen perään kulmaan möyrimään tarvitaankin voimaa. KalPa näytti tällä kaudella, miten pienikokoisella joukkueella voi pelata hyvää lätkää ja tehdä tulosta.

Trappi+päätykiekot. Ei tarvita niinkään luisteluvoimaa tai taitoa, enemmän vääntöä ja kokoa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ihan hyvä haastattelu joka mielestäni avasi ihan riittävästi viime kautta.
Avasi ihan riittävästi? Eihän tuossa sanottu yhtään mitään uutta mikä ei olisi jo kaikille tiedossa.

Aivan täyttä tyhjää koko 11min, tällaiset turhuudet olisi sama jättää tekemättä tai julkaistu edes pelkästään tekstimuodossa
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Avasi ihan riittävästi? Eihän tuossa sanottu yhtään mitään uutta mikä ei olisi jo kaikille tiedossa.

Aivan täyttä tyhjää koko 11min, tällaiset turhuudet olisi sama jättää tekemättä tai julkaistu edes pelkästään tekstimuodossa
Mulla ei ollut ainakaan tiedossa, että hyökkäykseen haetaan lisää kokoa. Tiedossa ei myöskään minulla ollut, vaikka huhuja olikin, että Sami Helenius palaa.

Pomminvarmasti tuolla oli myös muita asioita, jotka tulevat uutena keskiverto-jatkoaikakirjoittelijaa vähemmän valveutuneelle kannattajalle.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Avasi ihan riittävästi? Eihän tuossa sanottu yhtään mitään uutta mikä ei olisi jo kaikille tiedossa.

Aivan täyttä tyhjää koko 11min, tällaiset turhuudet olisi sama jättää tekemättä tai julkaistu edes pelkästään tekstimuodossa

Niin jos miettii sitä miten vakuuttuneita kriittisimmätkin täällä oli yhden sähköpostivastauksen jälkeen, niin kyllä se sisältö oli varmasti muutakin kuin mitä nyt nähtiin.

No ei tää mua ainakaa erityisesti vakuuta.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lisäksi Kalle takaa että ensikauden joukkue on kilpailu kykyisempi ja sarjasijoitus on parempi. Kova luotto on kyllä Lämsään. Ja eihän tuossa videossa kyllä juuri mitään uutta ja ihmeellistä kerrottu. Kaksi kentällistä arpinaamaisia ja toinen silmä puhjenneita sotureita on löydyttävä.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Lisäksi Kalle takaa että ensikauden joukkue on kilpailu kykyisempi ja sarjasijoitus on parempi. Kova luotto on kyllä Lämsään. Ja eihän tuossa videossa kyllä juuri mitään uutta ja ihmeellistä kerrottu. Kaksi kentällistä arpinaamaisia ja toinen silmä puhjenneita sotureita on löydyttävä.
Ja pakistoon sitten niitä jopa myyttisiä hampaattomia kanukkeja
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Avasi ihan riittävästi? Eihän tuossa sanottu yhtään mitään uutta mikä ei olisi jo kaikille tiedossa.

Aivan täyttä tyhjää koko 11min, tällaiset turhuudet olisi sama jättää tekemättä tai julkaistu edes pelkästään tekstimuodossa
En tiedä mitä osa kuvittelee että urheilujohtaja kertoo? Kyllä tuosta käy selville minkä tyyppisten asioiden parissa on pyöritty.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla ei ollut ainakaan tiedossa, että hyökkäykseen haetaan lisää kokoa. Tiedossa ei myöskään minulla ollut, vaikka huhuja olikin, että Sami Helenius palaa.

Pomminvarmasti tuolla oli myös muita asioita, jotka tulevat uutena keskiverto-jatkoaikakirjoittelijaa vähemmän valveutuneelle kannattajalle.
Se tosin pitää sanoa, että kyllä edelleen toivoisin Lukon tulevan ulos tarkemmin kauden jälkeisten keskustelujen tulosten kanssa, mutta saattaa jäädä toiveajatteluksi. Tärkeintä on tietysti että ne on pidetty sisäisesti ja niistä vedetään oikeat johtopäätökset (hieman tuossa jo tuli varovaisen toiveikkaasti ajateltuna viitteitä siihen suuntaan) mutta olisi se hyvä julkisestikin tehdä jonkinlainen tilinpäätös. Minuun se ei vaikuta esim. hallilla käymisen suhteen millään tavalla (samaan tapaan käydään edelleen), eikä muuten vaikuta valtaosaan heistäkään, jotka ovat vannoneet että nyt loppuu eurojen kantaminen Äijänsuolle, mutta joitain se varmaan voisi tässäkin suhteessa auttaa.
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Odotan kyllä mielenkiinnolla tulevia pelaajajulkistuksia koska täällä saa nyt muutamilta sellaisen kuvan että uusia pelaajia ei ole kiinnitetty ja meiltä puuttuu kaksi kentällistä joukkueesta. Urheilujohtaja taasen kertoo toista. Meneeköhän pettymyksen keskellä vähän puurot ja vellit sekaisin osalla.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin jos miettii sitä miten vakuuttuneita kriittisimmätkin täällä oli yhden sähköpostivastauksen jälkeen, niin kyllä se sisältö oli varmasti muutakin kuin mitä nyt nähtiin.
Höpöhöpö.

Jos nyt kolmannen ja viimeisen kerran tämä asia yleisesti käydään läpi, ettei tästä synny palstatotuutta.

Minulle tärkeintä oli se että tulin kuulluksi, eli toisin sanoen se minun valitukseni maksavana asiakkaana oli luettu ja minulle vastattiin takaisin lyhyesti.

Mitään maata mullistavaa ei siinäkään sähköpostiviestissä ollut mitä Sahlstedt takaisin lähetti. Se miksi en sen sisältöä sen enempää kommentoi, johtuu ihan täysin siitä että viaton pyyntö oli että keskustelu jää kahdenkeskiseksi.

Lisättäköön vielä, että ei. En todellakaan ole riemuissani lähdössä tulevaan kauteen, eikä minun uskoani ole yhdellä sähköpostiviestillä palautettu.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Odotan kyllä mielenkiinnolla tulevia pelaajajulkistuksia koska täällä saa nyt muutamilta sellaisen kuvan että uusia pelaajia ei ole kiinnitetty ja meiltä puuttuu kaksi kentällistä joukkueesta. Urheilujohtaja taasen kertoo toista. Meneeköhän pettymyksen keskellä vähän puurot ja vellit sekaisin osalla.

Ei. Vaan täällä saa käsityksen, että tärkeitä palasia puuttuu kuten Kalle sanoi. Ja me ollaan nähty ehkä viimeksen 14 vuoden aikana tää sama juttu noin 12 kertaa, niin ei tää hirveesti vakuuta.

@Via Dolorosa ok. Ei kyllä hirveästi vakuuta tää Lukon touhu.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En halua neuvoa kokenutta kirjoittajaa, mutta ottaen huomioon että tästä on tullut teikäläisen epävirallinen tunnuslause, niin eikö tuon voisi laittaa jo ihan allekirjoitukseen?

Mulla on jo niin hyvä allekirjoitus, mikä tavallaan viittaa epäluottamukseen Lukkoa kohtaan, että ainakaan toistaiseksi vaihto ei ole ajankohtainen. Mut jos oikeasti etsitään ykkössentteriä jouluna, niin tuo ehdotuksesi on hyvä vaihtoehto.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä mitä osa kuvittelee että urheilujohtaja kertoo? Kyllä tuosta käy selville minkä tyyppisten asioiden parissa on pyöritty.
Tosin, Kalle kertoi enimmäkseen seurauksia, ei niiden syitä. Mutta, näin se varmaan kuuluukin mennä, tai niin ainakin itse ajattelen sen menevän. Syyt ovat joukkueen sisäisiä asioita ja niitä ei sen tarkemmin ole järkevää avata suurelle yleisölle. Kyse on kuitenkin aika monen ihmisen elinkeinosta ja jos siellä nyt alettaisiin julkisesti puhumaan tarkemmin syistä, niin a) se mahdollisesti vaikuttaisi mukana olevien ihmisten työn saantiin tulevaisuudessa ja b) uusien henkilöiden/pelaajien rekrytointiin tulevaisuudessa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän Kalle tuossa ainakin suoraan myönsi, että maalivahtien kanssa meni kaikki pieleen, mutta se vähän enemmänkin särähti, että sanoi Gibsonin olleen parhaimmillaan pudotuspeleissä. Ehkä Lukko-ajastaan joo, mutta todellakin toivon että Gibson pystyy täällä nähtyä parempaan missä sitten ura jatkuukin.

Ylivoimasta myös ihan asialliset kommentit ja kyllähän sen voi allekirjoittaa, että ei siinä ollut mitään kemioita ja monen huono itseluottamus näkyi Äijänsuon parkkipaikalle asti, kun ns. kuvioita toteutettiin. Kauden alkuunhan yv oli ihan hyvääkin, mutta sitten kun ongelmat siinä alkoivat niin ei niitä enää korjattua saanut valmennus tai pelaajatkaan.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lebe lensi kiskobussin alle aika reippahasti. Noinkohan kerää kimpsunsa.

Vuoriolle annan päättyneestä kaudesta ison miinuksen.
 

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Lebe lensi kiskobussin alle aika reippahasti. Noinkohan kerää kimpsunsa.

Vuoriolle annan päättyneestä kaudesta ison miinuksen.
Minulle taas välittyi tuosta Kallen haastattelusta päinvastainen kuva kun tuosta Lebestä puhuttiin eli varmasti Kalle on käynyt rakentavia keskusteluja niin Leben kuin Vuorionkin kanssa siitä mitä lähdetään tekemään toisin että Lebestä saadaan vielä kelpo maalivahti meille
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös