Moonshine Man
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
https://kiakko.xyz/simu tässähän tämäMissäs se runkosarjan loppusijoitusten todennäköisyyslaskuri nyt on? Linkki pyöri täällä jossain?
https://kiakko.xyz/simu tässähän tämäMissäs se runkosarjan loppusijoitusten todennäköisyyslaskuri nyt on? Linkki pyöri täällä jossain?
sillä ennakkosuosikin rooli ei vain sovi yhtään suomalaisille joukkueille.
Hänen pointtina oli se, että jotkut joukkueet sopivat paremmin kuin toiset. Siis ei voi pelkästään katsoa sarjasijoitusta.Karri Kivi sanoi perjantaina, että runkosarjan loppuohjelmat ovat kaikille yhtä kovia tjsp. Sanatarkasti en muista, mutta viittasi varmaan siihen, että jokaiseen peliin täytyy ladata 100% vastustajan sarjasijoituksesta huolimatta.
Täsmälleen samaa mieltä, ja siinähän se sudenkuoppa juuri onkin. Itsestäänselvyyksistä usein vain muodostuu kaikkea muuta kuin selviä juttuja.No HPK on ollut lennossa nyt.... JYPillä on panoksia joo, mutta joukkue on oikeasti niin surkea, että tuosta pitäisi 3p ottaa kerta kerrasta...
Samaa mieltä, Matikainen juuri oikea valinta kun aikaa on näin vähän jäljellä.Veikkaan että Kärpät + Matikainen tulee olemaan yllättävän kova tänä keväänä.
Samaa mieltä, Matikainen juuri oikea valinta kun aikaa on näin vähän jäljellä.
Onneksi olivat sentään niin ystävällisiä, että pelasivat Lukkoa vastaan vielä vanhan valmentajan "komennossa".
Oli erityisesti nuorempana tunnevalmentaja. Monesti kyllä podcasteissa puhunut viimevuosina että näkökulma peliä kohtaan on muuttunut ja on paljon persoonana rauhoittunut aiemmasta. Toki edelleen välillä läikkyy yli. Itse kyllä uskon että on nykyvalmentajiin verrattuna edelleen aika räiskyvä koutsi. Mutta tuottajan Kärpät juuri nyt tarvitsee!![]()
Pekka Virralta kova povaus Kärpistä: ”Minä uskon, että näin tapahtuu”
Pekka Virta analysoi Kärppien valmentajavaihdon vaikutukset.www.iltalehti.fi
Peksi on samaa mieltä. Hieman yllättäen Peksi kertoo Matikaisen olevan myös pelitaktisesti hyvä valmentaja. Itse olen enemmän mieltänyt tunnekoutsiksi, jonka joukkueessa selkä ei suoristu koskaan ja treeneissäkin intensiteetti aina tapissa ( esim Lahdessa oman joukkueen pelaajat tappelivat pelipäivän aamutreeneissä, kun kamppaillaan täysillä)