Rauman Lukko 2024–2025 – kohti ääretöntä ja sen yli

• 696 434
  • 5 136

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiits @Moonshine Man
Tosiaan reilu 94% top4 sijan todennäköisyys, ja sija 2. on todennäköisempi kuin kaikki muut sijat (teoriassa 1.-9.) yhteensä. Eli kai tässä voi pikkuhiljaa alkaa siihen top4 sijaan luotella. Ei vaan oikein tunnu siltä.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2025-2026
Karri Kivi sanoi perjantaina, että runkosarjan loppuohjelmat ovat kaikille yhtä kovia tjsp. Sanatarkasti en muista, mutta viittasi varmaan siihen, että jokaiseen peliin täytyy ladata 100% vastustajan sarjasijoituksesta huolimatta.

Eihän maailmassa ikinä mikään tasan mene, mutta sanoisin itsekin, että sillä mitä vastustajia vielä kohdataan on "voitto-odottamaan" pienempi vaikutus kuin vaikkapa sillä kuinka paljon eri joukkueilla on vielä loppurunkkarissa peräkkäisten päivien pelejä jäljellä.

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Karri Kivi sanoi perjantaina, että runkosarjan loppuohjelmat ovat kaikille yhtä kovia tjsp. Sanatarkasti en muista, mutta viittasi varmaan siihen, että jokaiseen peliin täytyy ladata 100% vastustajan sarjasijoituksesta huolimatta.
Hänen pointtina oli se, että jotkut joukkueet sopivat paremmin kuin toiset. Siis ei voi pelkästään katsoa sarjasijoitusta.

Suosikkijoukkue
21.12.2024 kivakiva puspus valmennuksen jatkokausi
Veikkaan että Kärpät + Matikainen tulee olemaan yllättävän kova tänä keväänä.

Muutenkin nuo viivan lähellä olevat joukkueet joilla on panosta pelissä tulee haastamaan vastustajia eri tavalla kuin jo paikkansa varmistaneet.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kieltämättä tuli itselläkin mieleen, että onneksi tuo Kärpät-peli on jo takana ja pisteet plakkarissa. Vaikka nyt en itse mihinkään ihmenousuun usko niin varmasti saavat tuosta virtaa ja materiaali on kuitenkin kova, joskin tosi epätasapainoinen, mutta vaarallinen nyt kuitenkin.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa mieltä, Matikainen juuri oikea valinta kun aikaa on näin vähän jäljellä.
Onneksi olivat sentään niin ystävällisiä, että pelasivat Lukkoa vastaan vielä vanhan valmentajan "komennossa".

Peksi on samaa mieltä. Hieman yllättäen Peksi kertoo Matikaisen olevan myös pelitaktisesti hyvä valmentaja. Itse olen enemmän mieltänyt tunnekoutsiksi, jonka joukkueessa selkä ei suoristu koskaan ja treeneissäkin intensiteetti aina tapissa ( esim Lahdessa oman joukkueen pelaajat tappelivat pelipäivän aamutreeneissä, kun kamppaillaan täysillä)

TEJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu. Genesisin Eerikki.

Peksi on samaa mieltä. Hieman yllättäen Peksi kertoo Matikaisen olevan myös pelitaktisesti hyvä valmentaja. Itse olen enemmän mieltänyt tunnekoutsiksi, jonka joukkueessa selkä ei suoristu koskaan ja treeneissäkin intensiteetti aina tapissa ( esim Lahdessa oman joukkueen pelaajat tappelivat pelipäivän aamutreeneissä, kun kamppaillaan täysillä)
Oli erityisesti nuorempana tunnevalmentaja. Monesti kyllä podcasteissa puhunut viimevuosina että näkökulma peliä kohtaan on muuttunut ja on paljon persoonana rauhoittunut aiemmasta. Toki edelleen välillä läikkyy yli. Itse kyllä uskon että on nykyvalmentajiin verrattuna edelleen aika räiskyvä koutsi. Mutta tuottajan Kärpät juuri nyt tarvitsee!

Cannedheat13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällä harrastetaa henkistä onanointia, eikä sinä mitään pahaa ole tietysti.
Toivottavasti miehistö on aidosti pitänyt Vapaata, ja .......................
on valmis seuraavaan kootokseen. Pori? Porilainen? Pori kirjoitetaan aina isolla alkukirjaimella, "Porilainen" Korjoitetaan myös isolla alkukirjaimella, kun puhutaan ruuasta. Ei, muuta tällä keraa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy