John Deere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Kauden slogan voisi olla kohti psykoosia jäsen yli
Haiskahtaa siis, että ainakin kolmea kärkipelaajaa etsitään, jonka lisäksi pari syvyyspelaajaa.Raumalaisten ensi kauden joukkue on tässä vaiheessa poikkeuksellisen hyvin kasassa. Joukkueesta puuttuu enää 4–5 pelaajaa.
”Ne ovat toki isoja palasia ja kaikista vaikeimmin täytettäviä sellaisia. Kaikki eivät ole kärkipelaajia, mutta iso osa kuitenkin on.”
”Olen luottavaisin mielin siitä, että ensi kaudella pystymme tappelemaan Eerolan mainitsemista sijoituksista.”
- Kalle SK:ssa
Onko esimerkiksi Järvinen tai Piipponen puolustajia, jolla luvattua aktiivista lätkää pystytään toteuttamaan. Mielestäni ei.
Joko Ramstedt on virallisesti lopettanut?Suurin toive kaudelle 24-25 on, että me vihdoin saadaan rosteriin kädellinen, peliätekevä, ylivoiman pyörittäjä, joka myös kulkee koodinimellä "ykkös-sentteri". Tätä mystistä hahmoa on kolme? kautta ongittu, mutta ei sellaista vielä ole haaviin saatu. Morand on jo lähellä, mutta toivoisin, että astetta isompi lohi lopulta haaviin ui.
Seuraavana toivomuslistalla on pirun hyvä maalivahti.
Mirkku takas isolla rahalla.Kai mentaalivalmentajakin menee vaihtoon ensi kaudella?
Tuolla kaudella kun Ramstedt pelasi Lukossa, Lukon yv on huonointa aikavälillä 2014-2024, eli 10 kauden otannalla.Joko Ramstedt on virallisesti lopettanut?
Itse toivoisin sellaista pelaajaa joukkueeseen, jolla on kokoa, johtajuutta, kokemusta ja joka tuo voittamisen kulttuuria mukanaan. Eikä haittaa, vaikka osaisi pyörittää ylivoimaakin. Sellainen joka illasta toiseen tekee pyytettömästi työtä joukkueensa eteen.
Näytöt on ainakin aika niukat.Kai mentaalivalmentajakin menee vaihtoon ensi kaudella?
Näytöt on ainakin aika niukat.
Näyttikö joukkue henkisesti vahvalta?Mistä tämän voi joku muu kuin joukkueen jäsen tietää? Itse en ainakaan keksi mitään tapaa jolla edes mitata mentaalivalmentajan työn onnistumista. Kyseessä on psykologi eikä hypnotisoija, joka tekee muutamalla taikatempulla jokaisen pelaajan sielusta kovaa kuin koboltti.
Näyttikö joukkue henkisesti vahvalta?
Jotenkin kuvitellut, että mentaalivalmentajalle kuuluisi nämä henkisenpuolen jutut. Ihan sama mitä on taustalla tai mitä on keskusteltu, mutta mentaalipuoli oli olematonta.Miten pystyt todentamaan, että se oli mentaalivalmentajan syytä? Tiedätkö, millaisia keskusteluja hän on käynyt joukkueen jäsenien kesken? Tiedätkö, mitä kaikkea siellä taustalla on?
Mentaalipuoli on yksityisasia ja henkilökohtainen terveysasia. Jos ei lataudu peleihin niin se ei ole mentaalivalmentajasta kiinni.Jotenkin kuvitellut, että mentaalivalmentajalle kuuluisi nämä henkisenpuolen jutut. Ihan sama mitä on taustalla tai mitä on keskusteltu, mutta mentaalipuoli oli olematonta.
Jotenkin kuvitellut, että mentaalivalmentajalle kuuluisi nämä henkisenpuolen jutut. Ihan sama mitä on taustalla tai mitä on keskusteltu, mutta mentaalipuoli oli olematonta.
Mentaalipuoli on yksityisasia ja henkilökohtainen terveysasia. Jos ei lataudu peleihin niin se ei ole mentaalivalmentajasta kiinni.
Ei tässä mistään psykiatrin jutuista puhuta tai muista terveyteen liittyvistä. Kuunnelkaas vaikka Tuomas Grönmania ja miten sitä valmiutta haetaan tiukoissa paikoissa pelaamiseen. Muuan Antti Raantakin hakee porin ajoiltaan tunnetta ja fiilistä, kun homma ei luonaa.Vahvaa asiantuntemusta kovalla kokemuspohjalla, se on pakko sanoa.
Kannattaa ehkä mennä kuuntelemaan, mitä Pasanen ja pelaajat itse ovat sanoneet.Kannattaa käydä kurkkaamassa mentaalivalmentajan määritelmä ettei mene puurot ja vellit sekaisin.
Miksi? Ei ne minulle kuulu mitä ovat puhuneet.Kannattaa ehkä mennä kuuntelemaan, mitä Pasanen ja pelaajat itse ovat sanoneet.
Psykiatrin määrää lääkkeitä, psykoterapeutti on aivan eri juttu. Vaikka titteli on mentaalivalmentaja niin käytännössä työ on terapiatyötä. Fokuksena ei ole kaikilla välttämättä traumat yms., mutta kyllä niitäkin noissa usein käsitellään.Miksi? Ei ne minulle kuulu mitä ovat puhuneet.
Ihan oikeasti kannattaa tutustua mentaalivalmentajan toimenkuvaan eikä kuvitella hänen olevan mikään psykiatri.
Tämä on jokseenkin hölmö väittely. Psykiatrin koulutus vertautuu lääkärin koulutukseen mitä mentaalivalmentajan ei taatusti tee. On enempi verrattavissa terapeuttiin kuten toteatkin.Psykiatrin määrää lääkkeitä, psykoterapeutti on aivan eri juttu. Vaikka titteli on mentaalivalmentaja niin käytännössä työ on terapiatyötä. Fokuksena ei ole kaikilla välttämättä traumat yms., mutta kyllä niitäkin noissa usein käsitellään.