Rauman Lukko 2023–2024 – mitä tuleman pitää?

  • 637 779
  • 4 492

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Jos ei hyökkääjää tule, niin Niku kelpaa myös. Menee sekin melkein hyökkääjästä. Sitten olisi pakiston kiekollinen osaaminen mestaruuskauden tasoa.
Yhtään ongelmatapausta ei koppiin tarvita. Nikuun ei pidä koskea pitkällä tikullakaan. Ei myöskään muihin mielensäpahoittajiin jypissä.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Olen itse sillä kannalla, että välttämättä ketään ei tarvita. Jos joku laatulohi hyökkäykseen tarttuu niin tervetuloa, mutta mikään välttämättömyys se ei ole.

Hieman kaksijakoiset fiilikset tuosta Nikusta. Jo kolmas seura jossa tulee kiukuttelun vuoksi vaikeuksia, en ehkä haluaisi Lukon pukukoppiin vaikka kuinka tehokas onkin. Ei silti, luulenpa että turhaa spekulointia siinä mielessä että Ruotsi/Sveitsi on todennäköisesti suunta jos JYPistä lähtee.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Toki en tiedä mitä jypissä touhutaan tai ei olla touhuttu. Yleisesti ottaen niin näistä vastaan asettujista pitää pysyä erossa. Ennemmin tai myöhemmin he keittävät uuden sopan, kun jokin asia ei heitä miellytä. Nikunkin ongelma näyttää olevan Niku itse. Huippupelaaja otteidensa puolesta, mutta korvien välissä suurimmat ongelmat. Aina ongelmat olleet organisaatioissa tai hänen sanomiset on ymmärretty väärin yms. Täytyy olla jo huonoa tuuria, kun aina ajautuu tuollaisiin tilanteisiin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sitten on vielä reservissä Lenni, joka on valmis hakkaamaan kaikki.
Tämä näytti tässä yhteydessä vähän pahalta, joten korostan että Lenni on valmis hakkaamaan kaikki vastustajat.

Lauantain kokoonpano osoitti, että jos kolme kärkiäijää (Krannila, Repo, Mattila) ja kaksi sivuäijää (Suni ja Nieminen) puuttuu, niin nelossa on Trakht tai siis kuka sinne U20-joukkueesta halutaankaan nostaa. Kai tämä on posina nähtävä, kun kaikkien noiden pitäisi kuitenkin tällä kaudella vielä pelikunnossa olla (Sunin varaan toki ei voi paljon laskea).
En vastusta hankintoja, mutta ei kyllä mikään katastrofi olisi vaikka mentäisiin näilläkin.
 

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko pärjää kyllä näilläkin, mutta yksi hyökkääjä toisi hyvää leveyttä loukkaantumisia ajatellen.
Miten vahva huhu tämä Gardiner mahtaa olla? Vähän joka suunnasta tätä nimeä Raumalle tyrkytetään.. Ja niin, hieno päästä mukaan kirjoittelee ja enemmän seurailee tätäkin kautta kun saa ottaa osaa keskusteluun
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samaa mieltä. Tosipeleihin on vielä 2 kk, ei pidä hämääntyä, vaikka peli nyt kulkee. Jos vahvistuksia on saatavilla ja lompakossa rahaa, niin miestä sisään vain.
Samaa mieltä minäkin. Joo, nyt menee hyvin, mutta ei se vaadi kuin tappiot tämän viikon peleistä ja tunnelma on ihan toinen. Eikä tässä valitettavasti varmaankaan täysin terveinä pysytä.

Yhtä lisäpelaajaa kaipaan hyökkäykseen. Riittää ns. mallia leveys, lohia meillä on omasta mielestäni tarpeeksi omasta takaa. En toki vastaan sellaisellekaan sano.

Toki jos ei ketään löydy, niin pidän silti rosteria ihan kilpailukykyisenä. Mutta sitten tarvitaan vähän tuuria loukkaantumisten kanssa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jandric-Mattila-Repo
Krannila-Pattu-Pottu
Burke-Fontaine-Tieksola
Nyman-Kainulainen-Ylitalo/Ikonen

1, 3 ja 4 toimivat jo.
Westerholmien viereen joko Krannila tai Ikonen ja jos ei niillä toimi niin sit Lämsä saa mun puolesta sotkea kakkosen ja nelosen, mut toivottavasti ykköseen ja kolmoseen ei kosketa.
 

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jandric-Mattila-Repo
Krannila-Pattu-Pottu
Burke-Fontaine-Tieksola
Nyman-Kainulainen-Ylitalo/Ikonen

1, 3 ja 4 toimivat jo.
Westerholmien viereen joko Krannila tai Ikonen ja jos ei niillä toimi niin sit Lämsä saa mun puolesta sotkea kakkosen ja nelosen, mut toivottavasti ykköseen ja kolmoseen ei kosketa.
Tämä on kyllä se skenaario, että ihankuin olisin itse kirjoittanut. Ehkä tietyissä tilanteissa koittaisin vaihtamalla Mattilan ja Fontainen paikkaa. Ei sekään hirvittävän paljon metsään lähtökohtaisesti menisi..
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Burke - Fontaine - Tieksola ketjun voi lukita.
Kemiat kohtaavat loistavasti.
Tulee tekemään liigassa tulosta keväällä.
Tässä alkaa olla vähän kaikuja 22-31-20 ketjusta takavuosilta.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Mä ainakin ymmärrän tämän päivän sukelluksen täysin, niin kova tappio oli tiistaina. Sen jälkeen torstaijukurit, niin ei se vain lähde, ihmisiä kaikki ollaan. Ei muuta ko lauantaina Turussa uusi yritys, kyllä se siitä!
Näin se on, ei voi mitään. Nyt päällimmäisenä mielessä että toivottavasti Fontainelle ei käynyt pahemmin. Turussa tarttiskin sitten taas kaivaa viime aikojen peli-ilme esiin.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä ainakin ymmärrän tämän päivän sukelluksen täysin, niin kova tappio oli tiistaina. Sen jälkeen torstaijukurit, niin ei se vain lähde, ihmisiä kaikki ollaan. Ei muuta ko lauantaina Turussa uusi yritys, kyllä se siitä!
Kyllä muakin vitutti, mutta onnistuin nollaamaan sen tunteen jo eilen. Mut toki pelaajilla sitten varmaan vielä vaikeampaa kuin kannattajilla. Vaikka finaalipaikka menetettiin, niin nyt menetettiin tärkeät 3 pistettä kun ei ilmestytty paikalle.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Mä ainakin ymmärrän tämän päivän sukelluksen täysin, niin kova tappio oli tiistaina. Sen jälkeen torstaijukurit, niin ei se vain lähde, ihmisiä kaikki ollaan. Ei muuta ko lauantaina Turussa uusi yritys, kyllä se siitä!
Puolet pelistä seurasin meidän lauantaista kohtaamista silmällä pitäen ja tuossa viestissäsi on kyllä totuuden siemen. Tuo Jukureiden nippu on niin saatanan nälkäinen ja kiimainen, että jos suorittaminen ei ole ihan tapissa, niin turpaan tulee joka kerta. Me ei olla pärjätty Jukureille muutenkaan enää pitkään aikaan ja pelien jälkeen on ollut helppo tehdä yhteenveto siitä, kumpi uskoo omaan tekemiseen ja kumpi kaukalossa lähinnä liukuu. Vitun kova jengihän tuo teidän tämän iltainen vastus on.. Ei siitä mihinkään pääse.

Lauantaina kohdataan sitten meille se toinen iso peikko, eli teidän jengi. En näe mitään syytä sille, että peli voitettaisiin.. Niin saatanan siipi maassa on menty koko kausi. Onnittelut hienosta suorittamisesta Chl:ssä! Mielestäni siellä oli viitteitä siitä potentiaalista, mikä teidän jengissä on. Lämsä on pelikirjan suhteen hyvinkin nykyaikainen, vaikka miehestä ei valmentajana sitä karismaattisinta saa.

Lauantaihin!
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olipa harvinaisen asiallinen kirjoitus vieraasta leiristä. Arvostan
Oli kyllä. Samaa mieltä, kaima. Pakko mainita, että on sulla tutun näköinen nimimerkki. Hieraisin ensin silmiäni, kun näin kirjoituksesi päällä nimimerkkisi, että olenko minä muka kirjoittanut juuri äsken tähän ketjuun. En olekaan ennen huomannut nimimerkkiäsi (tai en ainakaan muista nähneeni), vaikka olet näköjään liittynyt palstalle jo yli 11 vuotta sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös