Rauman Lukko 2023–2024 – mitä tuleman pitää?

  • 645 395
  • 4 492

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mä väittäisin että tänä vuonna sijoituksella on harvinaisen vähän väliä "tavalliseen" kauteen verrattuna. Liiga on top9 osalta ihan ennätystasainen pelillisesti ja siellä on vielä säälien ulkopuolellakin hyviä jengejä. Kevään kunto ratkaisee nyt. Vai näyttikö kumpikaan tamperelaisista siltä etteikö Lukko voisi niitä jopa sääleistä voittaa? Tietysti kuuden joukkoon olisi se minimitavoite ja kotietu ihanne
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jos ei se Hakkarainen vastoin yleistä palstatotuutta ollutkaan mikään pelkkä hupiukko?

Taitaa olla muutaman luoma totuus.

Ei toki miehen kompetenssia näppäimistöjen takaa määritellä, vaan urheiluseurat ja yhteisöt, jotka miehen palveluksia ovat käyttäneet.

Ainoa mikä itseä jäi mietityttämään on tuo fysiikka- ja suorituskykyvalmentajien pestien vähyys sekä palkkaus, jonka vuoksi Hakkarainenkin on koko ajan tehnyt toista työtä / projekteja, jotka sitten kuluttaa. Urheilu taas vie pääosan ajasta, mutta ei maksa elämistä.

Sen lisäksi kun perhe on pk-seudulla, niin ei maakunnissa varmaan kovin pitkiä työpätkiä voi edes ennustaa.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Jos ei se Hakkarainen vastoin yleistä palstatotuutta ollutkaan mikään pelkkä hupiukko?
Tähän nyt sen verran, että valitettavasti oli. No ei siitä tämän enempää.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän nyt sen verran, että valitettavasti oli. No ei siitä tämän enempää.
No kun nimenomaan tarttis kuulla vähän enemmän. Muuten menee valitettavasti kategoriaan HTT.

Tietosi voivat hyvinkin pitää paikkansa, mutta vähän silti tarvitsisi lihaa luiden ympärille. Tai ainakin minä tarvitsen, jollekin toiselle tämäkin voi jo riittää.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
No kun nimenomaan tarttis kuulla vähän enemmän. Muuten menee valitettavasti kategoriaan HTT.

Tietosi voivat hyvinkin pitää paikkansa, mutta vähän silti tarvitsisi lihaa luiden ympärille. Tai ainakin minä tarvitsen, jollekin toiselle tämäkin voi jo riittää.
Olen luvannut lähteilleni, etten avaa asiaa tämän enempää. Toimittajan lähdesuoja nääs.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näinhän se on, runkosarja on todella tasainen tänä vuonna. Eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että hoitavat vaikka kaikki kauden loput pelit. Tähän en kuitenkaan usko.

Lähinnä tarkoitin suvantovaiheella sitä, että peli ei välttämättä näytä niin raikkaalta lentokeliltä, vaan enemmänkin puurtamiselta (reenijumi). Keväällä pitää kunnon myös riittää mahdollisesti pitkissäkin ottelusarjoissa. Tuosta huolimatta toki pisteitä pitäisi ropista top-6 sijaan oikeuttavasti. Mihinkään tappioputkiin ei ole varaa.
Vaikka Järvinen ja Krannila tuolta ovatkin tulossa jossain kohtaa takaisin, niin se yks ukko lisää rosteriin tuomaan leveyttä mihin Kallen mukaan vielä on varaa (ja sais toki Tompankin kotiuttaa kesken kauden, utopiaa). Päästäisiin suvantovaiheet tai mahdolliset loukkaantumissumat vähän kevyemmin yli. Nyt kun peli rokkaa, niin laittaisin ns. all in ja rotaatio pyörimään. Löytyisi sitten levännyttä kaveria väsyneidempien tilalle ja voisi pikkuloukkejakin vähän enemmän lepuuttaa. Mukavampi lähteä kevään otteluihin pelaajien ollessa suht kunnossa vs. täysin siipirikkoina.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen luvannut lähteilleni, etten avaa asiaa tämän enempää. Toimittajan lähdesuoja nääs.
Toimittajien lähdesuoja ei toimi näin, kuten tiedät. Eli se lähdesuoja perustuu siihen että ei heitellä mitään puolivillaisia "oli paska, en kerro enempää". Tavallaan vastapalkkiona siitä lähdesuojasta on se, että ne sen suojista julkistettavat skuupit on perusteltu, varmistettu, taustoitettu.
Aihehan on vähän ajankohtainenkin (Kevin Hayes).
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Toimittajien lähdesuoja ei toimi näin, kuten tiedät. Eli se lähdesuoja perustuu siihen että ei heitellä mitään puolivillaisia "oli paska, en kerro enempää". Tavallaan vastapalkkiona siitä lähdesuojasta on se, että ne sen suojista julkistettavat skuupit on perusteltu, varmistettu, taustoitettu.
Aihehan on vähän ajankohtainenkin (Kevin Hayes).
En nyt jaksaisi lähteä kinaamaan sen enempää tästä, mutta taustatietona voin mainita, että omaan lähes 40 vuoden kokemuksen tiedottajan, toimittajan ja (markkinointi)viestinnän asiantuntijan tehtävistä. Joten ”skuupit” ovat minulle tuttuja ja tämän tapauksen osalta varmistettu. Minulla ei ole tapana heitellä mitään lonkalta HTT:n tapaan, ja jos joskus hassutusmielessä olisikin, niin sen myös kirjoituksissani mainitsisin.

Enkä tämän tapauksen osalta lähde juupas/eipäs -keskusteluun tämän enempää.

Edit. Nautitaan me nyt vaan ”kiakosta” ja Lukon hyvistä otteista.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Edit. Nautitaan me nyt vaan ”kiakosta” ja Lukon hyvistä otteista.
Vaikka sinulla olisi tuhat vuotta kokemusta, niin viesti #3679 oli kirjoitettu kuin sitä olisi nolla. Kato nyt itsekin.

Eteenpäin, mutta ensi kerralla paremmin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Kun nuoria pelaajia tuodaan ensimmäisiin otteluihin, nin voitaisiin toimia kuten Kärpissä. Pelaajalla on tietyt vahvuudet ja pitäisi laittaa siihen kenttään missä vahvuudet tulee käytettyä parhaiten.

Kärpillä 2-kentässä ensimmäistä ottelua pelaava pelaaja.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämä kuntohuipun ajoitus on tarkkaa puuhaa, joten en olisi yllättynyt jos pieni suvantovaihe vielä nähdään ennen kevätaurinkoa. CHL purkkiin, kunnon treenikuuri, joka herkistellään huhtikuulle. Toki pisteitä olisi silti kerättävä min. top-6 sijoihin. On siinä miettimistä.
On siinä tosiaan miettimistä. Mutta kyllä siellä jonkinlainen suunnitelma ja aikataulu on tehty jo ennen kauden alkua miten homma toteutetaan. Muuttuvia tekijöitä sitten tulee matkalla. CHL kun loppuu niin hiukan homma helpottuu.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Kai silti voi avata että miksi oli näin? Mitä hän teki väärin?
Koska en halua mitään PK:a saatikka sen puoleen leivättömän pöydänkään ääreen, niin todettakoon vain yleisellä tasolla, että asia on henkilökohtainen. Jokainen tehkööt johtopäätökset itse. Tai voi myös olla tekemättä.

Over and out.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jyväskylässä alkaa olla tilanne sitä laatua että pelaajia poistuu luultavasti jossain vaiheessa muualle. Sieltä voisi jonkun hyökkääjän vielä tuoda ennen siirtorajan umpeutumista.

Tuloksentekijöitä on riittävästi kun kaikki ovat terveinä, ainakin kolme ketjullista. Leveyttä lähtisin itse hakemaan alempiin ketjuihin ja varmistamaan että tuoreita jalkoja riittää alivoimalle. Siksi kyselisin JYPin toimistolta että oisko tuo Petmanin Mikko saatavissa ja jos on, niin millä ehdoilla.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Jyväskylässä alkaa olla tilanne sitä laatua että pelaajia poistuu luultavasti jossain vaiheessa muualle. Sieltä voisi jonkun hyökkääjän vielä tuoda ennen siirtorajan umpeutumista.

Tuloksentekijöitä on riittävästi kun kaikki ovat terveinä, ainakin kolme ketjullista. Leveyttä lähtisin itse hakemaan alempiin ketjuihin ja varmistamaan että tuoreita jalkoja riittää alivoimalle. Siksi kyselisin JYPin toimistolta että oisko tuo Petmanin Mikko saatavissa ja jos on, niin millä ehdoilla.
Itse en näe Petmanille tarvetta. Ylitalo on tämän kauden "mestaruuskauden Petman". Turkulainen tai Gardiner olisi nyt aivan unelmahaku ihan vain lainanakin. Braden Christoffer olisi myös mielenkiintoinen vaihtoehto. Aikamoinen kuumakalle, mutta toisi hyvää santapaperia pudotuspelejä silmällä pitäen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Liigapyykissä Nättinen puhui Rooban mahd lähdöstä vähän siihen malliin kuin olisi sisäpiirin tietoa. Olisi jonkin verran sitä mitä Lukko hakee/haki?
Varmaan ensisijaisesti siirtyisi kuitenkin sinne missä pelaa ensi kaudellakin (ei tietoa).
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Liigapyykissä Nättinen puhui Rooban mahd lähdöstä vähän siihen malliin kuin olisi sisäpiirin tietoa. Olisi jonkin verran sitä mitä Lukko hakee/haki?
Varmaan ensisijaisesti siirtyisi kuitenkin sinne missä pelaa ensi kaudellakin (ei tietoa).
Espooseen menossa ensi kaudelle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilman muuta, jos mahdollista olisi, niin Petman tai Vidgren takaisin. Rooballa ei ole mitään tekoa.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse en näe Petmanille tarvetta. Ylitalo on tämän kauden "mestaruuskauden Petman". Turkulainen tai Gardiner olisi nyt aivan unelmahaku ihan vain lainanakin. Braden Christoffer olisi myös mielenkiintoinen vaihtoehto. Aikamoinen kuumakalle, mutta toisi hyvää santapaperia pudotuspelejä silmällä pitäen.

Kahden ensimmäisen kohdalla kokoonpanossa olisi kyllä ylitarjontaa tuloksentekijöistä. Kenet pudotettaisiin alemmas? Lisäksi tuon tason tekijät kiinnostaa muitakin mm. Ruotsissa sekä Saksassa ja voivat olla siksi budjetin tavoittamattomissa kun lähdetään kilpailemaan siitä, kuka maksaa parhaan korvauksen JYPille.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kahden ensimmäisen kohdalla kokoonpanossa olisi kyllä ylitarjontaa tuloksentekijöistä. Kenet pudotettaisiin alemmas? Lisäksi tuon tason tekijät kiinnostaa muitakin mm. Ruotsissa sekä Saksassa ja voivat olla siksi budjetin tavoittamattomissa kun lähdetään kilpailemaan siitä, kuka maksaa parhaan korvauksen JYPille.
Ottamatta kantaa kuka tai mikä. Luulisi että pelaajalla olisi myös sananvaltaa mihin siirtyy. Jos oot tahkonnut tiettyä sarjaa koko kauden niin vois olla intresseissä siirtyä saman sarjan potentiaaliseen voittajaan.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kahden ensimmäisen kohdalla kokoonpanossa olisi kyllä ylitarjontaa tuloksentekijöistä. Kenet pudotettaisiin alemmas?
En ketään välttämättä. Loukkaantumisia tulee aina. Jos nyt esim. Tieksola loukkaantuisi niin paljon mielummin Turkulainen reservistä tilalle kuin Nieminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös