Pitäisi. Ei toki pysyvästi, mutta joku signaali sinne kapteenin suuntaan on nyt annettava. Vaikka sitten mustan käden junailemana.Pitäisköhän Lukon ykkösyyveessä korvata Mattila Krannilalla? Peli tuntuu hyytyvän Julleen todella usein.
Pitäisi. Ei toki pysyvästi, mutta joku signaali sinne kapteenin suuntaan on nyt annettava. Vaikka sitten mustan käden junailemana.Pitäisköhän Lukon ykkösyyveessä korvata Mattila Krannilalla? Peli tuntuu hyytyvän Julleen todella usein.
Krannilahan pelaa samassa yvssä mattilan kanssa!?Pitäisköhän Lukon ykkösyyveessä korvata Mattila Krannilalla? Peli tuntuu hyytyvän Julleen todella usein.
Niin pelaa ja todennäköisesti pelaavat jatkossakin. Burken ja Mattilan paikkoja tuossa itse nyt vaihtaisin. Mattila kuitenkin kauhoo edes ne aloitukset yleensä kotiin.Krannilahan pelaa samassa yvssä mattilan kanssa!?
Samaa mieltä tästäNiin pelaa ja todennäköisesti pelaavat jatkossakin. Burken ja Mattilan paikkoja tuossa itse nyt vaihtaisin. Mattila kuitenkin kauhoo edes ne aloitukset yleensä kotiin.
Kyllä. Itse kaipaailen ainakin tollasta toista Repoa tai Pakarisen tyylistä tylyä pelaajaa, joka pelaa tilanteet loppuun.Joukkue kaipaa selkeästi kokemusta, kovuutta, tylyyttä ja kilpailua pelipaikoista.
Lukolle on nyt tehty kolmeen otteluun neljä kertaa alivoimalla maali, joten siinä on aika selkeä kohde mitä pitää kehittää.Ja yleisesti kyllä menee pelottavan paljon maaleja omiin per peli.
Joo kyllä tuossakin on selkeä kehityksen kohde. Piipposella on pirun raskaan näköistä tekemistä joka pelissä. Piipon olemuksestakin paistaa sama homma. Mutta ei se yleisellä tasolla voi olla niin, että pitää itse tehdä se neljä tai viisi jotta ollaan voiton syrjässä kiinni.Lukolle on nyt tehty kolmeen otteluun neljä kertaa alivoimalla maali, joten siinä on aika selkeä kohde mitä pitää kehittää.
Eilen Piipponen lahjoitti vastustajalle voiton avaimet ottamalla aivan älyvapaita jäähyjä. Karu fakta on että tällä hetkellä ei Piipposen liike riitä sitten millään kentällä, jonka tähden on myöhässä, jonka seurauksena joutuu rikkomaan helvetisti.
Seuraavaan peliin 7. puolustajaksi ja Abt pelaamaan hänen minuutit.
Mun mielestä tämä pari toimii parhaiten. Tietysti jos haluaa tasaisuutta muihinkin pareihin niin voi hajoittaa.Pakistoa saisi kyllä hieman rukata. Mielestäni Tare ja Brooks ei toimi kyllä yhtään johtuen siitä ettei kumpikaan ole mitenkään puolustava pakki.
En näe pienintäkään tarvetta Palolalle.Kun jotkut ovat miettineet niitä mahdollisia vahvistuksia Lukkoon niin esim. Olli Palola ja Rocco Grimaldo ovat edelleen ilman sopimusta. Grimaldi tosin sen verran kova, että saa varmasti vielä PTO:n johonkin NHL-seuraan.
Ponthus poraa yläkulmat paskaksi ja Rocco poraa ihan jotain muuta.Nyt tarkkana ettei tule väärä Rocco Raumalle "mailansa" kanssa.
Porista? Ei kiitos.En näe pienintäkään tarvetta Palolalle.
Sen sijaan esim. Joachim Rohdin on käsittääkseni ilman sopimusta, joka voisi olla hyvä täsmähaku hyökkäykseen.
Varovainen peukku lähtisi tälle. R, ei ainakaan pieni, ajaa maalille, jalat muistaakseni liikkuu ihan mukavasti ja tarvittaessa tekee maalinkin.Sen sijaan esim. Joachim Rohdin on käsittääkseni ilman sopimusta, joka voisi olla hyvä täsmähaku hyökkäykseen.
Samaa mieltä.Varovainen peukku lähtisi tälle. R, ei ainakaan pieni, ajaa maalille, jalat muistaakseni liikkuu ihan mukavasti ja tarvittaessa tekee maalinkin.
Ponthus poraa yläkulmat paskaksi ja Rocco poraa ihan jotain muuta.