ZdenekN#19
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen Mestari 2021
Mutta kun ei kannata hommata pelaajia katsomoon, kun kierrättää ei voiTässä on yksi tämän kauden ongelmista. Lukolla on yksi kakkossentteri ja 2-3 kolmos- ja nelossentteriä.
Mutta kun ei kannata hommata pelaajia katsomoon, kun kierrättää ei voiTässä on yksi tämän kauden ongelmista. Lukolla on yksi kakkossentteri ja 2-3 kolmos- ja nelossentteriä.
Tätä olen sama miettinyt ja tännekin jo kirjoittanut. Jos Virtanen jatkaa, niin kahden miljoonan miehistö maksimissaan. Säästetty miljoona jonnekin Sveitsin tilille vuodeksi ja isommalla potilla sitten aika Virtasen jälkeen.Kiitos ja nyt minua rupesi pelottamaan että jos Virtanen nyt kuitenkin jatkaa tappaako hänen pelikirjansa heidän pelihalunsa.
Voi Pattu. Hänellä ei ole hajuakaan siitä, miten tämä homma on sössitty parissa vuodessa. Pitäisikö jonkun kertoa, niin ehtisi väistää vielä luodin.Pathrik kehui Ruotsin mediassa, että Raumalla pelataan kivaa kiekkoa.
Ihan ensimmäinen asia on saada valmentaja.
Siihen asti on aivan sama ketä on rosterissa.
Lisätään tähän myös se, että Repo ei ole tehnyt maaliakaan pudotuspeleissä Lukko-paidassa, silloin kun vastustajalla on maalivahti ollut maalissa. Muuten kyllä ihan kohtuulliset tehot. Toinen lähes Mattilaa vastaava on ollut Nyman, rooli toki todella paljon pienempi."Ykkössentteri", todella kalliin jatkosopimuksen saanut Julius Mattila playoffeissa 21:2+0. Valtavan hieno pelaaja monilta osin, mutta ei hänestä nyt vaan ole kantamaa tuota viittaa.
No, omaavat nähdäkseni kuitenkin oikeassa ohjauksessa potentiaalin ja mahdollisuuden parempaan. Eivät huonoimpia jatkajia tältä listalta. Sompissa kytee peto pelaajksi, kun löytyy oikea sensei.Nieminen ja Somppi jatkavat Lukossa myös ensi kaudella @Parry Sound
Sebok on ihan täysi ankka.Tiedoksiantojen/kusilaarien pohjalta aseteltuna:
Ojasta allikkoon.Nyt olis Lukolla kieltämättä paikka potkia Virtanen vittuu ja palkata Manner. Mitä olisitte mieltä? Ihan vaan heitto siis, ei oo mikää huhu.
Ylitalo on noista paras omassa roolissaan, se on tainnut vaan sotkeutua sun tyttöön, kun systemaattisesti jätät hänet pois kokoonpanosta. Pisteet eivät ole se kriteeri, jolla häntä arvioidaan. Katso niitä pelejä.No, omaavat nähdäkseni kuitenkin oikeassa ohjauksessa potentiaalin ja mahdollisuuden parempaan. Eivät huonoimpia jatkajia tältä listalta. Sompissa kytee peto pelaajksi, kun löytyy oikea sensei.
Mannerin kolmen viimeisen kauden saavutukset on yhdet SHL:n säälit, Kärppien joukkueella sääleihin ja pelaajien päät jumiin ja yksi perinteikäs SHL-seura suuren putoamisuhan alle. Ei oikein maistuis mulle ja mä luulen että Manner tarvitsee vähän taukoa nyt ainakin päävalmentajuudesta. Tokin sitä samaa näytäisi tarvitsevan myös MV.Nyt olis Lukolla kieltämättä paikka potkia Virtanen vittuu ja palkata Manner. Mitä olisitte mieltä? Ihan vaan heitto siis, ei oo mikää huhu.
Manner ja Myrrä toivottavasti pysyvät kaukana Lukosta.Ojasta allikkoon.
Ei tuosta nyt enempää pisin vittuja voi mennä?Ojasta allikkoon.
Runkosarjassa oli ihan ok. Ei pettänyt eikä loistanut. Nyt pleijareissa täysi lapanen. Menettää 95% kiekoista, ei taklaa ja on koko ajan katollaan. Kiekko ei pysy mukana edes suoraluistelussa. Ei Lukko silti ole yhtään peliä hävinnyt pleijareissa Ylitalon suorituksiin. Ei kyllä ole tuonut mitään voittavaakaan kentälle.Ylitalo on noista paras omassa roolissaan, se on tainnut vaan sotkeutua sun tyttöön, kun systemaattisesti jätät hänet pois kokoonpanosta. Pisteet eivät ole se kriteeri, jolla häntä arvioidaan. Katso niitä pelejä.
Kyllä Mannerille tekisi hyvää ottaa nyt hieman etäisyyttä seuravalmennuksesta. Tai no, ainakin päävalmentajuudesta. Viimeiset kolme kautta ovat olleet sen verran raskaita, että nyt on syytä vetää happea, ja tutkia rauhassa pelin evoluutiota.Mannerin kolmen viimeisen kauden saavutukset on yhdet SHL:n säälit, Kärppien joukkueella sääleihin ja pelaajien päät jumiin ja yksi perinteikäs SHL-seura suuren putoamisuhan alle. Ei oikein maistuis mulle ja mä luulen että Manner tarvitsee vähän taukoa nyt ainakin päävalmentajuudesta. Tokin sitä samaa näytäisi tarvitsevan myös MV.
Kuka on tuonut?Runkosarjassa oli ihan ok. Ei pettänyt eikä loistanut. Nyt pleijareissa täysi lapanen. Menettää 95% kiekoista, ei taklaa ja on koko ajan katollaan. Kiekko ei pysy mukana edes suoraluistelussa. Ei Lukko silti ole yhtään peliä hävinnyt pleijareissa Ylitalon suorituksiin. Ei kyllä ole tuonut mitään voittavaakaan kentälle.
Mutta saman verran kelpaa Sulle?Ei tuosta nyt enempää pisin vittuja voi mennä?
Muotoillaan niin ettei huonommin voi ketään enää valmentaa. Mitä se Pexi muuten duunailee? Pexi ja Raipe penkin taakse niin alkaa kiekko ja luistin taas liikkumaan.Mutta saman verran kelpaa Sulle?
Kuten jo totesin, niin luojalle kiitos ettei Raumalla olla siinä tilanteessa, että päävalmentajalla on sopimus 2026(?) saakka, kun yksikin tuleva päivä on liikaa.Samassa veneessä ollaan noin muuten. Päävalmentajalle sorvattu jatkot jo viime marraskuussa, ja nyt olisi kaikki perusteet näyttää ovea.
Sinä taidat olla Ylitalon tyttö, kun noin puolustelet? Kaveri on aivan liian kevyt tuohon rooliin. Avut on nopeudessa ja asenteessa, mutta tuossa roolissa kaivattaisiin vähän lisää fyysisyyttäkin.Ylitalo on noista paras omassa roolissaan, se on tainnut vaan sotkeutua sun tyttöön, kun systemaattisesti jätät hänet pois kokoonpanosta. Pisteet eivät ole se kriteeri, jolla häntä arvioidaan. Katso niitä pelejä.
Kai sitä mielipiteitä maailmaan mahtuu ja pääosin niistä voi keskustella ilman ihme alkunäljäilyä.Sinä taidat olla Ylitalon tyttö, kun noin puolustelet? Kaveri on aivan liian kevyt tuohon rooliin. Avut on nopeudessa ja asenteessa, mutta tuossa roolissa kaivattaisiin vähän lisää fyysisyyttäkin.