Ilmeisesti Mestikseen.Minnes tuo Helomaa on lähdössä? En muista että olisin täältä lukenut uudesta osoitteesta mitään
Huhujen perusteella Karjalainen panttaa tulevan kauden sopimustaan kesälle saakka.Karjalaisen lähtö varmistunut? Kotisivujen pelaajalistaa päivitetty. Karjalainen poistettu. Myös Helomaa poistettu.
Repo, Hakulinen ja Somppi vielä listoilla.
Nähtävästi on myös Säkkinen, joka varmuudella on out.Somppi ja Hakulinen poistettu listoilta. Abt ja Repo löytyy vielä.
Myös Tammela, mutta Kalle kommentoi lehdessä tovi sitten:Nähtävästi on myös Säkkinen, joka varmuudella on out.
Myös Tammela, mutta Kalle kommentoi lehdessä tovi sitten:
– Molemmille pitäisi löytää nyt välitaso. Meidän on tarkoituksena rakentaa niin vahva joukkue, että en näe kummallakaan paikkaa lähtökohtaisesti neljässä kentässä. Toisaalta A-junnupelit eivät ole heille enää tarpeeksi haastavia, Sahlstedt perustelee.
– Olemme miettineet ja puhuneet, mikä olisi heille järkevin paikka ensi kaudeksi.
Huhujen perusteella Karjalainen panttaa tulevan kauden sopimustaan kesälle saakka.
Tai sitten näin:Somppi - Westerholm
Karjalainen - Westerholm
Saarela - Krannila
Jukuri - Lebedeff
Grégoire - Stenqvist
Laitinen - Korkka
Hakulinen - ?
Kestner - ?
Repo - ?
Pavelka - ?
Heshka - ?
Zagidulin - ?
Helomaa - ?
Tammela - ?
Näinhän se oli jo viime kaudella. Lukko meni silloin ansaan.No varmasti odottaa, mistä maksetaan eniten. Markkina-arvo on kyllä pudonnut selvästi ja alla surkea kausi.
Korjataan ylle Repo jatkaa.Somppi - Westerholm
Karjalainen - Westerholm
Saarela - Krannila
Jukuri - Lebedeff
Grégoire - Stenqvist
Laitinen - Korkka
Hakulinen - ?
Kestner - ?
Repo - ?
Pavelka - ?
Heshka - ?
Zagidulin - ?
Helomaa - ?
Tammela - ?
Pelkkää piikittelyä/nälvintää joka viestissä. Onko mitään mahdollisuutta jättää tälläiset ankeat mukahauskuudet kirjoittamatta?jos koskaan omia yritetään kasvattaa edustukseen (toim.huom. ...muita kuin Ylitalo)).
Viesti jossa ohjeistetaan muita kirjoittajia olemaan ohjeistamatta. Noinkohan toimii.Sovitaanko niin, että jokainen kirjoittaja saa ihan itse päättää mikä on mukahauskaa ja mitä haluaa kirjoittaa tänne vapaalle JA:n kiekkofoormille?
Ilman, että kenenkään tarvitsee ohjeistaa kanssakirjoittajaa teksteissään.
Kauneus ja piikki on molemmat lukijan/katsojan silmässä.
Minun mielestä olisi paras vaihtoehto, kun lähdettäisiin - ihan kaikki - tälläkin palstalla puhtaalta pöydältä, kun Veltsukin ulos saatiin, joka nyt eniten ilmaa tuntui myrkyttävän. Eikä siis sinulle henkilökohtaisesti tämä viesti, kuten ei nyt varmaan kenellekään muulle. Hitokseen raskas paikka ollut luettavaksi mestaruuden jälkeen ja oma osuus siitä on myös itsellä.Viesti jossa ohjeistetaan muita kirjoittajia olemaan ohjeistamatta. Noinkohan toimii.
Saattaa olla että tulee pitkä (ja kuuma) kesä palstalla, varsinkin jos Westerholmien ja Krannilan jälkeen tuntuu olevan hiljaista uusien julkaisujen suhteen, eikä edes huhuja ole.Vaan mahtaakohan tuo onnistua.
Ehdottoman kannatettava ajatus. Nythän oli jo nähtävissä, että muiden joukkueiden kannattajien vahva Lämsä-dumaus sai palstan Lukko-yhteisöä jo tiivistettyä. Yhteinen vihollinen jne.Minun mielestä olisi paras vaihtoehto, kun lähdettäisiin - ihan kaikki - tälläkin palstalla puhtaalta pöydältä, kun Veltsukin ulos saatiin, joka nyt eniten ilmaa tuntui myrkyttävän.
Kaunis ajatus. Ja toteutusta kohti lähdemme asiaa ajamaan itse kukin.Minun mielestä olisi paras vaihtoehto, kun lähdettäisiin - ihan kaikki - tälläkin palstalla puhtaalta pöydältä, kun Veltsukin ulos saatiin, joka nyt eniten ilmaa tuntui myrkyttävän. Eikä siis sinulle henkilökohtaisesti tämä viesti, kuten ei nyt varmaan kenellekään muulle. Hitokseen raskas paikka ollut luettavaksi mestaruuden jälkeen ja oma osuus siitä on myös itsellä.
(hävityn) Pitsin jälkeen voidaan sitten jälleen kerran olla kahdessa eri leirissä ja toistemme kurkuissa kiinni.
Vaan mahtaakohan tuo onnistua.
Ja tuohon tummennettuun kohtaan, voi lisätä että myöskään Korkalle, Sunille tai Ylitalolle ei ole mitään luvattu ainakaan julkaisujen perusteella. On sanottu vaan että kehitystä ja seuraavia steppejä haluttaisiin nähdä ja odotetaan, eli poikien pitää olla hyviä että nähty rooli kasvaa.Kaunis ajatus. Ja toteutusta kohti lähdemme asiaa ajamaan itse kukin.
Sattumaa se ei silti tosin ole, että nälväilyn toinen osapuoli on aina sama.
Mutta asiaan; itse ammennan positiivista ajattelua kurjaan työpäivään Kallen lauseesta:
"Meidän on tarkoituksena rakentaa niin vahva joukkue, että en näe kummallakaan paikkaa lähtökohtaisesti neljässä kentässä". (Tammela ja Säkkinen).
Lähtökohtaisesti hyvä tilanne. Kieli pitkälle odottamaan.
Kärkisentterit ja pakit kiinnitetty, joten eiköhän tässä voida ihan rauhassa juoda mojitoa palmupuiden vieressä Miami... siis Otalahti beachin auringon alla kesän ajan.Saattaa olla että tulee pitkä (ja kuuma) kesä palstalla, varsinkin jos Westerholmien ja Krannilan jälkeen tuntuu olevan hiljaista uusien julkaisujen suhteen, eikä edes huhuja ole.
Sovitaanko niin, että jokainen kirjoittaja saa ihan itse päättää mikä on mukahauskaa ja mitä haluaa kirjoittaa tänne vapaalle JA:n kiekkofoormille?
Ilman, että kenenkään tarvitsee ohjeistaa kanssakirjoittajaa teksteissään.
Kauneus ja piikki on molemmat lukijan/katsojan silmässä.
Ja mitä tulee Ylitaloon, niin mahtavaa on, että valmentajan vaihdoksen myötä ei ole enää vapaalippua pelipaikalle. Siellä on samalla tontilla kisaamassa Suni/Tolppola/Trakht/Nieminen/Järvenpää. Ehkä myös samani
Puhtaalta on pöydältä.Minun mielestä olisi paras vaihtoehto, kun lähdettäisiin - ihan kaikki - tälläkin palstalla puhtaalta pöydältä, kun Veltsukin ulos saatiin, joka nyt eniten ilmaa tuntui myrkyttävän. Eikä siis sinulle henkilökohtaisesti tämä viesti, kuten ei nyt varmaan kenellekään muulle. Hitokseen raskas paikka ollut luettavaksi mestaruuden jälkeen ja oma osuus siitä on myös itsellä.
(hävityn) Pitsin jälkeen voidaan sitten jälleen kerran olla kahdessa eri leirissä ja toistemme kurkuissa kiinni.
Vaan mahtaakohan tuo onnistua.