Tämmöstä kuulunut myös omaan korvanappiin. Mutta huhut käy nyt niin kovilla kierroksilla, että toivon ettei ole totta, ettei lähdetä lämsäilemään.Kunhan ei vedetä jokerikorttia pakasta.
Tämmöstä kuulunut myös omaan korvanappiin. Mutta huhut käy nyt niin kovilla kierroksilla, että toivon ettei ole totta, ettei lähdetä lämsäilemään.Kunhan ei vedetä jokerikorttia pakasta.
Kyllähän pitsin ekan Ässät pelin jälkeen voi antaa tuomion.Ei, vaan meinaa että odotetaan nyt edes kesäkuuhun ennen kuin jo vaaditaan potkuja.
Tällästä kirjoittelee Hämeen Sanomien toimittaja:
(Vieraisiin huutelen, mutta osui twitterissä tälläinen silmiini)
Jos se Lämsä on joka nyt Veltsun paikalle tulee niin ei mun tuomiota tarvitte odottaa sen pidempään kuin että Lukko asian tiedottaa.Kyllähän pitsin ekan Ässät pelin jälkeen voi antaa tuomion.
Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta, mutta kyllä tuo mulla ainakin aiheuttaisi nimenomaan railakkaan startin. Kirkas pullo aukeisi about nyt.Annetaan nyt näyttää Pitsissä. Ei tästä nyt mitään railakkaita vappustartteja saa rakennettua vaikka kuinka yrittäisi.
Tommi Miettisen kanssa neuvoteltiin pari kuukautta, mutta ohi meni, koska alkuperäinen tarjous oli kausi junnuissa ja seuraavat edustuksessa.Odotin, että Virtasen tilalle olisi haettu (on voitu yrittääkin) Myrrää, Ahokasta, etc, mutta että Lämsä.
Pystysuunnan kiekkoa vierumäkeläisellä vivahteella. Ja ennen kaikkea ilman tuloksia.Lämsä ei nyt varsinaisesti nimenä täällä(kään) päässä kiihota, mutta toisaalta kun aloin asiaa ajattelemaan niin enpä minä miehestä tai hänen peluuttamastaan kiekosta tiedä juuri mitään.