Harveyn lapsi varmaan muutti tilannetta. En usko, että kaupungissa, joukkueessa tai maassa oli mitään vikaa.Mitä mä juuri luin. Pommi tai oikeastaan shokki? Oliko Rauma taas liian pieni ja pimeä "hallitukselle"?
Eli Lämsä ei ole Tieksolaan tyytyväinen?Lämsä ainakin kovasti haluaisi kokeneen kolmoskentän miehen.
Saa nähdä taikooko Kalle sellaisen miehelle ja millä aikavälillä.
Siitä en sitten tiedä mitään.Eli Lämsä ei ole Tieksolaan tyytyväinen?
Onko sanonut näin jossain haastattelussa?Lämsä ainakin kovasti haluaisi kokeneen kolmoskentän miehen.
Ei tietääkseni?Onko sanonut näin jossain haastattelussa?
Mistä sitten tuo tuli että Lämsä haluaa kokeneen pelaajan kolmoseen?Ei tietääkseni?
No, sanotaanko sitten näin, että vahvan huhun mukaan Lämsä kovasti haluaisi kokeneen kolmosen laiturin.Mistä sitten tuo tuli että Lämsä haluaa kokeneen pelaajan kolmoseen?
Okei, kiitoksia selvennyksestä. Oletin että olisi virallisesti laukonut jo noin jossainNo, sanotaanko sitten näin, että vahvan huhun mukaan Lämsä kovasti haluaisi kokeneen kolmosen laiturin.
Mitä me olisimme mieltä JuhaMatti Aaltosesta. Vanha taikuri. Itse aina tykännyt Aaltosesta vaikka ei niin puolustusorjentoitunut olekkaan...Lämsä ainakin kovasti haluaisi kokeneen kolmoskentän miehen.
Saa nähdä taikooko Kalle sellaisen miehelle ja millä aikavälillä.
Liian hidas.Mitä me olisimme mieltä JuhaMatti Aaltosesta. Vanha taikuri. Itse aina tykännyt Aaltosesta vaikka ei niin puolustusorjentoitunut olekkaan...
Voi hyvinkin olla että papparaisella jalka jo painaa!Liian hidas.
Tää viittaa siihen että Lämsällä joku tietty pelaaja mielessä? Vai yleensä ottaen haluaisi jonkun ko. kuvaukseen sopivan?No, sanotaanko sitten näin, että vahvan huhun mukaan Lämsä kovasti haluaisi kokeneen kolmosen laiturin.
Jotenkin tulee mieleen tämä pätkä ku Juhis mainitaan.Mitä me olisimme mieltä JuhaMatti Aaltosesta. Vanha taikuri. Itse aina tykännyt Aaltosesta vaikka ei niin puolustusorjentoitunut olekkaan...
Yleisesti ottaen, Lämsä haluaisi joukkueeseen kokeneen laiturin.Tää viittaa siihen että Lämsällä joku tietty pelaaja mielessä? Vai yleensä ottaen haluaisi jonkun ko. kuvaukseen sopivan?
Samanlaista huhua olen kuullut. Kokemus olisi kyllä tuohon porukkaan oiva lisä.Yleisesti ottaen, Lämsä haluaisi joukkueeseen kokeneen laiturin.
Mitään muuta en tiedä.
Eihän Lukolla ole ollut sellaista pariin vuoteen, mestaruuskaudella ehkä viimeinen eli Audette tai sitten Danforth sitä edellisellä kaudella.Lukolla ei kyllä ole tällä kaudella selkeää ykköstykkiä. Jerry Turkulainen johtaa Liigan pistepörssiä ja on tehnyt tasan KAKSI kertaa niin paljon pisteitä kuin Lukon kultakypärä, Repo.