En usko, myös Ikonen on yksi Liigan kovapalkkaisimmista nelosketjun miehistä. Ison budjetin seuran kokenut luxus-pelaaja neloseen.
Jokereissa Ikosen palkka oli hieman yli 100 k (+rahastointi). Eiköhän aika lähelle samaa mennä nytkin.
Niin Ikonen on varmaan sen noin 100k. Joensuu lienee lähempänä 200k kuin 100k. Sitten Ylitalo ja Nieminen ovat karkkirahoilla, joten kyllähän lauseeni aika lähellä totuutta on.
Ei tuo silti poista totuutta, että tilastollisesti Lukon nelonen on heikohko. Itse olen siitä huolimatta katsonut Ylitalon ja Niemisen touhua ihan ilolla. Tuo tuloksenteko vaan on jäänyt piippuun. Ylitalollakin ollut kuitenkin rankkaria jne. Noista kun edes joskus pistäisi, niin keskustelu olisi vähäistä.
Edellä myös @Via Dolorosa mainitsi Lebedeffin. Olen samaa mieltä, että enemmän tuosta huolissaan. Saa tässä jengissä ihan kärkiäijien palkkaa ja voi jopa ottaa 3x enemmän kuin Harvey. Niin kyllä otteiden pitää myös olla sillä tasolla. Meidän onneksi Harvey on pelannut hyvin. Muuten tässä olisi varmaan iso joukko vaatimassa kenkää kaikille mahdollisille tahoille.