Il Tempo Gigante
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa
Olen paikalla maanantainakin. Tietenkin!
Olen paikalla maanantainakin. Tietenkin!
Jaa'a. Eihän se sinänsä ihme ole että valtakunnan ykkösporukkaa halutaan matkia, mutta rajansa kaikella. Olisitte vaihtaneet edes sanat. Ehdottomasti ei jatkoon.
Ja sen rummun hakkaamisen voisi sen alkutahdin antamisen jälkeen lopettaa. Tänään kerran päästiin hakkaamaan käsiä yhteen ilman rumpua ja heti meni paremmin, pysyy porukka rytmyssä paremmin mukana kun ei ole rumpu kokoajan tahdista jäljessä.
Pisteet tälle uudelle ryhmälle, vaikka miinuksia toki tulee noista varastetuista chanteista. Mutta kuitenkin, joka tapauksessa jotain lisäkipinää tuo raumalainen fanikulttuuri kaipaa ja äijät on kyllä ihan hyvällä asialla ja onnistuivatkin varsin mainiosti.
Eli se rumpu ei oikeastaan voi olla tahdista jäljessä, vaan nimenomaan se antaa sen tahdin muilla.
No joo, onhan sen tietysti noinkin. Mutta se kai on ihan normaalia, että se tahti kiihtyy paineistuksen jatkuessa. Siksi mun mielestäni siinä vaiheessa kun rummuttaja huomaa olevansa auttamattomasti myöhässä, voisi lopettaa sen rummun lyönnin kokonaan. Siis jos huomaa.Eli se rumpu ei oikeastaan voi olla tahdista jäljessä, vaan nimenomaan se antaa sen tahdin muilla.
Parempi kuin miesmuistiin. Siihen Pentti-sarjaan moni tätä vertaa, mielestäni tänään oli vielä parempi fiilis kuin siinä sarjassa kertaakaan. Kokonaisuudessaan se saattaa mennä edelle, tosin onhan tässäkin sarjassa kaikissa kolmessa kotipelissä ihan hyvin kannustettu.Tunnelmasta tänään. USKOMATONTA.
Niin no kyllähän siinä joku vanhempi faari tänäänkin yritti 8 minuuttia ennen loppua känittää että "ei tämä peli viälä ohi ole". Kovin suurta huomiota epäilevällä äänellä lausuttu huomautus ei herättänyt.
Ei taida olla Red Armyn, vaan Ultras 06:n. Nopeasti tutkimalla kaksi näyttää olevan samoja huutoja ja kaksi omaa.MIKSI RED ARMYN CHANTIT??
Tavallaan se on varastelua ja olen hyvin pettynyt siihen. Valitettavasti.
Vaasassa veri tulee kiehahtumaan.
Muutenkin vitutti paljon, kun jätkät yritti laulaa Red Armyn lauluja.