Niin no onhan tuo Äijänsuo mulle melkein kuin toinen koti ja Lukko pahuksen tärkeä asia eli ihan luonnostaan sinne tulee lähdettyä, se on ihan totta. Mutta kumminkin, on mulla liki 40 kilsaa yhteen suuntaan ajettavana ja meinaan sen ainakin vielä ensi maanantaina ajella ja toivottavasti saan ajaa sen vielä perjantainakin.
Joskus tuntuu aamulla herätessä siltä ettei millään jaksa illalla lähteä mutta aika isoja asioita pitää tapahtua jotten hallille mene. Tällä kaudella olen jättänyt laskujeni mukaan kolme kotipeliä väliin, kauden toisen kotipelin eli Pelicans-pelin sekä marraskuussa pelatut pelit Ässiä ja Bluesia vastaan, niistä pelit Pelicansia ja Ässiä vastaan katselin telkkarista. Pelicans-peliin en viitsinyt lähteä kun se oli lauantainen Urhon tv-peli, Ässät-pelin päivänä olin lääkärillä Turussa kuuntelemassa että eletäänkö vai kuollaanko pois enkä ehtinyt ajoissa Raumalle ja Blues-pelin aikana olin lomalla kun sain lääkäriltä päätöksen että jatketaan vaan sitä elämää.
Vaikka periaatteessa vastustankin viimeiseen saakka sitä että joku minusta käyttää nimitystä fani, niin kai minä jonkinlainen kannattaja olen kumminkin.