Ihan ok Elias vetäny. En nähnyt jukurien toista maalia.
Näistä oppii. Ei kyllä minuakaan nyt vakuuta että olisi liigatason veska tällä hetkellä mutta tulevaisuudessa.
Niinpä. Nelosveskari ja jengi pelaa vieraissa kuitenkin vahvasti voitosta.
Ihan ok Elias vetäny. En nähnyt jukurien toista maalia.
Näistä oppii. Ei kyllä minuakaan nyt vakuuta että olisi liigatason veska tällä hetkellä mutta tulevaisuudessa.
Jaa.Ei kauaa vanhentunut tämä viesti
Elias noudatti vanhaa JHagin viisautta päästä maksimissaan 2 niin voitto on lähellä. Elias kyllä omaan silmään parantaa nuoren maalivahdin tapaan peli peliltä. Tämä lyhyt stintti Liigassa voi tulevaisuudessa nousta arvoon arvaamattomaan.
Juu en minäkään Kaarlehtoa halua, lähinnä tuo alistaminen vanheni kun on Eliaskin pari hörppinyt
Pieni henkinen lisä tsemppi Eliakselle tämän illan matsiin. Katson ottelun Slovakian fanipaita päällä…
Malá podpora pre Elias dnešnú hru. Keď sledujem zápas, nosím na sebe dres slovenskej hokejovej reprezentácie.
Mun slovakialainen ystäväni antoi sen mulle lahjaksi kun kävin hänen luonaan eräs kerta, selässä mun lempinimi ja numerona Murtsin numero, joka on mulle SE pelinumero.Miksi sulla on Slovakian fanipaita? Onko siinä joku nimi selässä? Jos ei, niin alleviivaus viestin ensimmäiseen sanaan :)
Edit: no onhan siellä nimi selässä. Pahoittelut sokeudestani. En silti keksi kenen nimi?
Romanttinen ajatusmalli, mutta enemmän se kertoisi miten pahasti IFKn maalivahtiosasto olisi taas pettänyt, kun keltanokkamaalivahti tarvittaisiin hätiin.Kyllä Elias saa hyvin vastuuta jo tällä kaudella ja toivottovasti oma taso nousee Kevättä kohden. Olisi aikamoinen tarina jos Elias pelaa itsensä meidän ykkösmaalivahdiksi. Tänään hyvä onnistuminen lupaa enemmän pelejä Liigassa tällä kaudella.
Olisi aikamoinen tarina jos Elias pelaa itsensä meidän ykkösmaalivahdiksi.
Pelaa tänään ykkösenä. Hymiö.Kuulostaa Halloweeniin sopivalta kauhutarinalta, että lähtökohtaisesti rankingissä #4 oleva kokematon maalivahti pelaisi ykkösmaalivahtina.
Kuulostaa Halloweeniin sopivalta kauhutarinalta, että lähtökohtaisesti rankingissä #4 oleva kokematon maalivahti pelaisi ykkösmaalivahtina.
Hyvä esitys, poikkeuksellisen hyvä mieli tuli kun katsoi kaverin tuulettelua ratkaisevan rankkarin jälkeen.
Hyvä catch! Tsekkasin itse ihan samaa.Kuriositeettina mainittakoon, että Elias on todella kurko mailapelissä. Uskaltaa myös osallistua rohkeasti peliin mailalla.