olisin vaihtanu itse peltosena kolmanteen erään suoraan Hovisen maaliin.. mutta näin ei tapahtunut....
Siellä nyt on kuitenkin 3 maalivahtia Eliaksen edellä, joten hänen otteidensa ja peluuttamisensa perusteella ei kannata liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä. Varsinkaan kun pelasi ihan kelvollisesti.Totta. Liikaa odotan kärkibudjetilla. Odotan siis liigan johtavalla pelaajabudjetilla osaamista hallitus , uj, valmentaja,Mv, 1-3 ketjut ja 1-5 pakit tasolla.
Nyt se toteutuu 1 -2 ketjun ja 4 pakin osalla.
no ihan pelin aikana ajattelin näin, mutta näillä mennään ja huomenna saipalta kuokkaan jälleen (posin kautta)Vaikea näin jälkikäteen moittia ratkaisua.
Jos vaan pelit tolla tavoin Eliaksella jatkuvat ja tappiota tulee, niin eipä varmasti ainakaan vähene yhtään siellä Nordiksen röökipaikalla ne puheet siitä, miten osa faneista alkaa ihan tosissaan kaivata tänne epätoivoissaan maalin suulle jopa Kaarlehtoa ja Ruusua, kun monikin ajattelee asian siten, että "kun saatais edes joku veskari".
Täällä ja siellä ei kaiva kun yksi näitä samoja nimiä koko ajan esiin. Tämän päivän itsensä keräämisen jälkeen katson mieluummin Eliasta kuin kumpaakaan näistä ja Hovinenhan sinne jo tuli eikä mitään näitä roskakorista poimittuja kassareita.
Joo eikös Saipalla ole tappioputki katkaisematta? Ei hätää; lauantai-ilta + "HÄR KÅMMER VI IGEN KÖR NU VI-IFK". Vuorenvarma kotivoitto.no ihan pelin aikana ajattelin näin, mutta näillä mennään ja huomenna saipalta kuokkaan jälleen (posin kautta)
Piti pelata tämä kausi Mestistä, edellä marssijärjestyksessä Taponen ja Vinni. Näkisin Joensuun Eliakselle ihan oikeana osoitteena vielä tässä kohtaa.
Siellä nyt on kuitenkin 3 maalivahtia Eliaksen edellä, joten hänen otteidensa ja peluuttamisensa perusteella ei kannata liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä. Varsinkaan kun pelasi ihan kelvollisesti.
Nämä! IFK on hukannut liian monta kykyä jonnekin muualle. Elias on vasta kolmosmaalivahti ja miettikää sitä että kuinka moni muu seura on tässä tilanteessa että joutuu peluuttamaan kolmosveskaansa. Ässät olisi ehkä ollut, mutta ehti hommata Ortion ennen kuin joutuivat turvautumaan kolmoseen.Sanoisin, että nuori Elias kehittyy koko ajan. Hieno tason nostaminen hörpyn jälkeen. Hänelle kullan arvoista, että saa nyt treenata Papin kanssa! Antanut kaksi kertaa rankuissa joukkeelle mahiksen voittoon, mutta meillä ei ole löytynyt sälliä joka laittaisi pelin pakettiin.
Eikös se mahdollisuus ole ollut joka kerta näyttää kun maalille on luistellut?No nyt on Eliaksella mahdollisuus näyttää osaamista. Itse tykkään että vielä kokeillaan. Jos menee huonosti niin kyllä siinä on kausi edarissa ohi.
On joo. Olis pitänyt lisätä vielä.Eikös se mahdollisuus ole ollut joka kerta näyttää kun maalille on luistellut?
Ei kauaa vanhentunut tämä viestiElias alistaa "huippuveskari" Kaarlehtoa. Olen iloinen heebon puolesta. Oikea valinta tänään tolppien väliin ja huomenna sitten Papin johdolla Ipan kaatoon.
Kaarlehtoko sitten alistaa Eliasta? En mä sitä sano etteikö noi maalit olisi ollut torjuttavissa, mutta mun mielestä juurikin tänään oikea valinta maalille. Joukkue ei "syö" samalla tavalla kiekkoja kuin aikaisemmin Eliaksen ollessa maalissa aivan väärässä paikassa, vaan antaa miehen(alun) torjua ja niitähän on kertynyt jo 15. Enemmän kuin Jumal-lehdolla.Ei kauaa vanhentunut tämä viesti
Juu en minäkään Kaarlehtoa halua, lähinnä tuo alistaminen vanheni kun on Eliaskin pari hörppinytKaarlehtoko sitten alistaa Eliasta? En mä sitä sano etteikö noi maalit olisi ollut torjuttavissa, mutta mun mielestä juurikin tänään oikea valinta maalille. Joukkue ei "syö" samalla tavalla kiekkoja kuin aikaisemmin Eliaksen ollessa maalissa aivan väärässä paikassa, vaan antaa miehen(alun) torjua ja niitähän on kertynyt jo 15. Vähemmän kuin Jumal-lehdolla.
Pappi ehdottomasti ykkönen, mutta penkillä istumalla ei kehity. Valitsisin itse 100/100 kerroista mielummin Eliaksen kuin Kaarlehdon Rödaan.
Juu en minäkään Kaarlehtoa halua, lähinnä tuo alistaminen vanheni kun on Eliaskin pari hörppinyt