Ensimmäiseen kappaleeseesi annan sittenkin tukeni, asiaa mietittyäni. En kuitenkaan oikeasti usko että Österlund kovasti puuttuu käynnissä oleviin neuvotteluihin, vaan toimii enemmän siunaavana elimenä. Edelleen miellän myös samalla nämä edessä (tai jo käynnissä?) olevat RR-neuvottelut normaaleiksi sopimusneuvotteluiksi, joissa osapuolina ovat tavalliseen tapaan Rasse, agenttinsa, Arse sekä NHL-seuran puolelta joku. En usko että alkukantaisissa neuvotteluissa päädytään umpikujaan koska varmasti suurin yhteinen intressi kuitenkin lopulta on pojan urakehitys, ja siten Vuoren ja TPS:n (Österlundin tietysti lopulta) on mietittävä tarkkaan miten menettelevät. Samasta syystä uskon yleistä mutual respectiä löytyvän seurojen välillä, jos joku ymmärtää mitä haen takaa. Ellei tuo kriiseilyksi mene, niin tarvitaanko juridista apua? Ymmärtäisin tietysti jos tämä olisi ensimmäinen kerta kun jonkun superlupauksen kohdalla tehdään linjanvetoja uransa jatkosta, mutta kyllähän näihin jo se tietty best practice valmiiksi löytyy. Arsekin varmasti on kartalla siitä miten tämäntyyppiset neuvottelut etenee.
En oikein tiedä mitä tuohon vikaan kpleeseesi kannattaa kommentoida. Todetaan nyt kuitenkin jälleen kerran riitaa haastamatta, että nyt jos koskaan pata kattilaa soimaa, mustat(-valkot) kyljet kummallakin. Tällä viittaan helvetin kohteliaasti sinun näkemyksiisi esim Vuoren toiminnasta, vessanseinistä, nummelinistq jne. Ei ole jäänyt epäselväksi. Nyt kun on kuitenkin taas se aika vuodesta jolloin itsekin toivon tämän AHL- ruletin (ml RR) onnistuvan, niin annetaan olla ja toivotaan parasta.
Ei kannatakaan kauheasti varmaan kommentoida koska se pitää omasta mielestäni aika hyvin paikkaansa, kyllä sä tykkäät julistaa tuota toimistonvastaista sanomaasi täällä. Ainakin välillä. Ymmärrät aivan varmasti mitä tarkoitan. Kirjoitin tuon kappaleen myös itse riitaa haastamatta, koska kyllä mä sun aivoituksistasi yllättävän usein olen perillä ja monesta asiasta koskien esimerkiksi Vuorta samaa mieltä. Lopulta. En tietysti jaksa jatkuvasti tuoda esiin noita puihin menneitä Nummelin- ja Vahalahtikeissejä koska ne ovat tällä hetkellä epäolennaisia. Mainittakoon nyt kuitenkin että kyllä sä minun päähäni jotain järkeä kyseisiä keissejä koskien sait taottua. Eikös me tuosta Nummelinistakin päästy lopulta aika hyvään yhteisymmärrykseen, joten ei näistä Vuori-mielipiteistä sen enempää tarvitse pulttia nyt uudelleen ottaa, saatika ottaa niitä tuossa valossa esimerkeiksi koska se on vähän vääristävää.
Rassen kohdalla toivoisin itse että päätökset tapahtuisivat mahdollisimman kitkattomasti, ja että Vuorella jatkuvasti on tiedossa Sweattin aivoitukset mahd. paluuta ajatellen. Jotenkin uskon että nuo kaksi asiaa liittyvät hyvin läheisesti toisiinsa. Rasse on myös sen sortin pelaaja, että en mistään hinnasta seisoisi miehen tiellä tässä kohtaa, vaikka olisikin epäselvää siitä miten paljon hynää hänestä tulisi tai ei tulisi saada.