Missäs muualla se on myös?Sv veinikretski kirjoitti:Ps. Suomenkielen sanakirja on myös vieressäni !
ps. vitsi vitsi
Missäs muualla se on myös?Sv veinikretski kirjoitti:Ps. Suomenkielen sanakirja on myös vieressäni !
Pantse67 kirjoitti:Muutaman kerran ovat tietyt nimimerkin yrittäneet provota, joskus olen provosoitunut, toisinaan en. Olen joskus vittuillut takaisin, joskus taas suhtautunut huumorilla.
Pantse67 kirjoitti:Erityisesti huvitti, kun eräs nimimerkki haukkui
minua mikkihiireksi, vaikka olen liki kaksi metriä pitkä ja painan hiukan
alle 120 kiloa. Siihen ei voinut suhtautua kuin huumorilla.
Ohmi kirjoitti:Minä en ole sinua haukkunut, mutta ihmisistä löytyy myös henkisiä mikkihiiriä.
Mokoma kirjoitti:Moderaattorit kyllä ovat sen verran aktiivisia, että varmasti huomaavat suurimman osan noista viesteistä. .
Mistä tiedät? Ei jokainen vasikkavalitus johda mihinkään muuhun kuin siihen että moderaattori lukee mainitun viestin.Mokoma kirjoitti:Ja eipä ole muuten itsestäkään koskaan valitettu.
Twite kirjoitti:Mistä tiedät? Ei jokainen vasikkavalitus johda mihinkään muuhun kuin siihen että moderaattori lukee mainitun viestin.
------------->
Tämän ketjun henki on pysynyt yllättävän hyvänä ilman juupaseipäs roskaa. En tiedä mitä mieltä muut ovat, mutta tälle ketjulle on tilaus sellaisena keskustelupaikkana mihin moderaattorit eivät osallistu. Kommentteja ja kyssäreitä modeille on eri tarkoitusta varten.
Hyvä veto Golden Awe ja varmasti tarpeellinen huomautus itse asian sisällä. Tavallaan kai paras tapa on hillitty asiasta puhuminen ja ns. pakeneminen paikalta :D. Jo 50-luvullahan Tuntemattomassa sotilaassa oli kohtaus, jossa karjuttiin melskeen keskellä lausetta: "EI SAA JÄÄDÄ TULEEN MAKAAMAAN". Kai pitää osata myös olla vastaamatta kaikkeen kohtaamaansa kritiikkiin, vaikka olisikin sanottavaa. Tällä tavalla moni kirjoituskielto olisi varmasti ollut vältettävissä täällä omassa foorumissamme.Golden Awe kirjoitti
Päivän VetoVihje:
Allekirjoittanut KotiGestapon jäsen ainakin neuvoisi nyt selkeästi provosoituneita kirjoittajia aina muistamaan MALTIN provoon vastaavassa tekstissä. Jos siis vastaatte provoon niin jättäkää se pakollinen "älä jauha paskaa/äitis oli kun sua teki/naapurin setäs oli kun sua teki/älä idiootti edes viitsi väittää freddie mercuryä legendaksi" siitä viestin alusta pois. Muistakaa, hillitty asiallinen reagointi ja ASIOIHIN puuttuminen auttaa kaikkein parhaiten - kaikella lailla.
Mietin vaan, että onko raportoinneissa joku systeemi, että kun tulee tarpeeksi monta raportointia niin toimiiko moderointi-tiimi vasta silloin, vai tarttuu toimeen heti ensimmäisestä raportoinnista?
Itse olen raportoinut kerran. Löysin toisen kirjoittajan kahden rivin mittaisesta viestistä neljä eri sääntörikkomusta. Ei ollut mitään vaikutusta raportoinnilla. Ilmeisesti väärästä tyypistä raportoin vaikkei Turenkilainen pitäisikään olla kyseessä. Tulevaisuudessa jätän raportoinnin muille.