Teillä on täällä keskusteluissa niin jylhä (hiihtovalmentaja) sävy, että mahtaako seuraan uskaltaa liittyä? Olen tällainen nurkassa tutiseva nyypiö, hei vaan. Muutaman ketjun selauksen perusteella vaikuttaa siltä, että Gestapo (pakollinen saksalaishuumoriosuus, jota toivottiin) oli lähinnä pikkulasten mehukerho, jos verrataan tämän palstan Modeihin.
Tuo oman viestin ilmoittaminen on kyllä mun mielestä hatunnoston arvoinen suoritus (Tässä olisi hymiö, mutta niitä ei taideta pahemmin käytellä [tämä taas oli lievää sarkasmia]).
Itse en näkisi ilmoittamista pelkästään naisten asiana, vaan kyllä sekin on mun mielestä homoilun ohella myös miesten hommaa. Oman kikkelin kovettamiseen en ilmoittelua tarvitse, koska se seisoo muutenkin tyhjänpanttina kuin pellon reunaan unohtunut syksyinen heinäseiväs. Sama seiväs, jota en tietääkseni ole niellyt, vaikkakin eriäviäkin mielipiteitä olen kuullut. Joka tapauksessa mun mielestä häiriköintiin on hyvä puuttua. Kuitenkaan ei ole tervettä, että joku keskustelijoista alkaa o.t.o. portsariksi. Muuten ravintolassa ei käy kuin pieni kantaporukka. Se oikeus tulee olla aina järjestäjillä.
Tässä yhden laajan ketjun lukeneena ajattelin, että olisi tietysti hyvä pyrkiä (ohjeistan teitä nyypiön kokemuksella) vähän katsomaan, ettei ilmoita täysin samaa, mitä 147 kirjoittajaa juuri edellä. Vaikka kaikki olisivatkin yksimielisiä siitä, että Nummelin oli paska. Toisaalta, koska viestejä näyttää tulevan ainakin maajoukkuepeleistä runsaasti, lienee mahdottomuus ehtiä sanomaan paljon sellaista, mitä ei olisi jo sanottu.
(Oikeasti käytin tämän puheenvuoron siksi, että saisin huomiota ja päteä [viittaus Studio Julmahuviin])