Mainos

Raportointi – ilmiantojen seurantaa

• 4 370
  • 30

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1. erään kanadafanin naurettavan viestin Real Madridin kausiketjussa.
Tästä on tainnut itselläkin lähteä raporttia, kun kaveri tuli kyllästymiseen asti sekoittamaan jotain ihan mielenkiintoista keskustelua.

Lisäksi kyllästyin joskus erään salaliittoteoreetikon antiin erästä suomalaista NHL-pelaajaa käsittelevässä ketjussa.

@dana77 kanssa samaa mieltä tuosta periaatteesta, millä raporttia voi laittaa menemään.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Koskaan en oo raportoinut, enkä raportoi! Paitsi jos on aihetta tai muuten juuri oikeanlainen fiilis.

Ja olenhan mä omia väärin kirjoitettuja otsikoitani pyytänyt korjaamaan, mutta en koskaan vihamielisesti.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Aina joskus raportoin. Tässä hiljan, en ole varma oliko tänään, tuli mielestäni ekaa kertaa pelikieltoa raportoimastani viestistä.

Ei vaan itse asiassa toista, raportoin jonkun reppanan EM-kisaseurannassa. Tosin niin varmaan muutama muukin.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Koskaan en oo raportoinut, enkä raportoi! Paitsi jos on aihetta tai muuten juuri oikeanlainen fiilis.

Ja olenhan mä omia väärin kirjoitettuja otsikoitani pyytänyt korjaamaan, mutta en koskaan vihamielisesti.

Vittu mitä paskaa oon kirjottanu kaks vuotta sitten.

Joka viikko raportoin ja annan samalla vahvan suosituksen jatkotoimenpiteistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy