Raportointi – ilmiantojen seurantaa

  • 4 323
  • 33

Jotva

Jäsen
Raportoidun viestin alapuolelle voisi tulla ilmoitus, että viestistä on raportoitu, samalla lailla kuin tykkäyksistä. Ei tarvitsisi kaikkien innokkaiden raportoida samasta asiasta. Vai reagoidaanko raportointeihin vasta, kun tarpeeksi moni ilmiantaa?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Olen raportoinut tämän yli 15 vuoden aikana jonka olen palstalla ollut useampia viestejä, mutta hyvin harvinaista kuitenkin. Periaatteeni on, että kun pelataan kovaa niin siinä otetaan ja annetaan eikä niistä vinguta. Olenkin pyrkinyt jäävämään tapaukset joissa olen osapuoli eli en lähde "vastapuolia" raportoimiaan, vaan raportoidut tapaukset ovat pääsääntöisiä tapauksia, joissa olen ulkopuolinen ja jotka lisäksi ovat mielestäni selviä. Sellaisen poikkeuksen kuitenkin muistan, että vähintään harkitsin raportin tekemistä tapauksessa jonka koin vihjailuksi henkilöllisyydestä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaksi kertaa olen raportoinut.

1. erään kanadafanin naurettavan viestin Real Madridin kausiketjussa.
2. moderaattorien nynnypelikiellon FASlapselle viime viikolla.

Valitettavasti en ole raportoinut omia tekemisiäni, mutta toivon että legenda pysyy elossa. En myöskään raportoinut ensimmäisellä sivulla ilmennyttä uhkailuviestiä, joka ainakin välillisesti osoitti minuun.

Tämähän oli vitsiketju ja pidetään se sellaisena. Tai en minä tiedä millainen ketju tämä on. Aina vittuillaan!
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1. erään kanadafanin naurettavan viestin Real Madridin kausiketjussa.
Tästä on tainnut itselläkin lähteä raporttia, kun kaveri tuli kyllästymiseen asti sekoittamaan jotain ihan mielenkiintoista keskustelua.

Lisäksi kyllästyin joskus erään salaliittoteoreetikon antiin erästä suomalaista NHL-pelaajaa käsittelevässä ketjussa.

@dana77 kanssa samaa mieltä tuosta periaatteesta, millä raporttia voi laittaa menemään.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Koskaan en oo raportoinut, enkä raportoi! Paitsi jos on aihetta tai muuten juuri oikeanlainen fiilis.

Ja olenhan mä omia väärin kirjoitettuja otsikoitani pyytänyt korjaamaan, mutta en koskaan vihamielisesti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Aina joskus raportoin. Tässä hiljan, en ole varma oliko tänään, tuli mielestäni ekaa kertaa pelikieltoa raportoimastani viestistä.

Ei vaan itse asiassa toista, raportoin jonkun reppanan EM-kisaseurannassa. Tosin niin varmaan muutama muukin.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Koskaan en oo raportoinut, enkä raportoi! Paitsi jos on aihetta tai muuten juuri oikeanlainen fiilis.

Ja olenhan mä omia väärin kirjoitettuja otsikoitani pyytänyt korjaamaan, mutta en koskaan vihamielisesti.

Vittu mitä paskaa oon kirjottanu kaks vuotta sitten.

Joka viikko raportoin ja annan samalla vahvan suosituksen jatkotoimenpiteistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös