Ranskan terrori-iskut

  • 309 570
  • 2 203

Jeffrey

Jäsen
Eikohan nama taas olleet ihmisia jotka uskovat satuihin ja eivat tykkaa muiden ihmisten saduista. Siitahan suurin osa maailman konflikteista on aina johtunut.

Ei voi ymmartaa ihmisten pohjatonta tyhmyytta.

Kyllä ne ihmiset ovat keksineet ihan omat satunsa. Ei edes Koraanissa anneta tällaiselle oikeutusta, vaan nämä ihmiset keksivät ne asiat itse.

Eikä nämä hommat uskonnot poistamalla loppuisi, kyllä ihminen aina sen oikeutuksen tahdolleen löytää.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Älä maalaa piruja seinille. Toivotaan että ei.

No ei tässä mun maalailuista ole kyse. Olen ihan satavarma, että meillä on täällä satoja "pakolaisia" jotka vähintäänkin symppaavat tällaista toimintaa. Vähintään kymmeniä, jotka aktiivisesti tukevat sitä tai osallistuvat siihen. Voi olla sadoissa laskettavissa nämä jälkimmäisetkin, pahimmassa tapauksessa.
 

Kotivuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Washington Capitals, Minnesota Wild
Veikkaan, että meikäläisissäkin VOK:eissa on hihkuttu ja heitelty yläfemmoja viimeisen tunnin aikana. Paljon.
Veikkaan että useammat yläfemmat on heitetty muualla kuin vastaanottokeskuksissa. Kyllä varmaan sielläkin ymmärtävät ettei tämä heidän oloaan helpoksi tee.
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
No ei tässä mun maalailuista ole kyse. Olen ihan satavarma, että meillä on täällä satoja "pakolaisia" jotka vahintäänkin symppaavat tällaista toimintaa. Vähintään kymmeniä, jotka aktiivisesti tukevat sitä tai osallistuvat siihen. Voi olla sadoissa laskettavissa nämä jälkimmäisetkin, pahimmassa tapauksessa.
No sehän on meidän vika,vastaanotettu liian rasistisesti,kotouksella nuo sitten käännetään vielä suomea rakastavaksi.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Kyllä ne ihmiset ovat keksineet ihan omat satunsa. Ei edes Koraanissa anneta tällaiselle oikeutusta, vaan nämä ihmiset keksivät ne asiat itse.

Eikä nämä hommat uskonnot poistamalla loppuisi, kyllä ihminen aina sen oikeutuksen tahdolleen löytää.

Joo siis idiootit totta kai kirjoittaa aina omat satunsa ja kayttavat niita oikeutuksena. Mutta oletko KOSKAAN kuullut ateistien verisesta hyokkayksesta?
 

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Veikkaan että useammat yläfemmat on heitetty muualla kuin vastaanottokeskuksissa. Kyllä varmaan sielläkin ymmärtävät ettei tämä heidän oloaan helpoksi tee.
Ihan sama pojille,niin kauan kun lait pysyy nykyisellään niin voivat vaikka pitää bileet huomenna hyökkääjien muistolle ja mikään ei vaikuta mihinkään,ei turvapaikkaan saati karkoitukseen.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Vittu mitä paskaa.

Mitä kaikkea tässä vielä tuleekaan tulevaisuudessa vastaan meille itsellekin #unelmaa toteuttaessa. Rajat kiinni!

Lataan kaiken toivon isä Putiniin, jolla on vielä kana kynittävänä omien puolestakin. Mene ja pyyhi tuo saasta kartalta.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Veikkaan että useammat yläfemmat on heitetty muualla kuin vastaanottokeskuksissa. Kyllä varmaan sielläkin ymmärtävät ettei tämä heidän oloaan helpoksi tee.

Onhan tassakin keskustelussa jo nahty kommentteja "toivottavasti suomessakin etta paattajat heraa". Eikohan niita ylafemmoja heitella tosiaan jossain hommafoorumilla. Toki varmaan jossain vastaanottokeskuksissakin.
 

Kotivuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Washington Capitals, Minnesota Wild
No ei tässä mun maalailuista ole kyse. Olen ihan satavarma, että meillä on täällä satoja "pakolaisia" jotka vahintäänkin symppaavat tällaista toimintaa. Vähintään kymmeniä, jotka aktiivisesti tukevat sitä tai osallistuvat siihen. Voi olla sadoissa laskettavissa nämä jälkimmäisetkin, pahimmassa tapauksessa.

Oletko SuPossa töissä? Onko varmuutesi sellaista tietoon perustuvaa varmuutta vai perstuntuma-varmuutta?

Varmasti on kymmenien tuhansien turvapaikanhakijoiden joukossa ääriainesta. Voi hyvin olla noin paljon kuin sanot. Silti Suomesta löytyy paljon enemmän ihan kantasuomalaisia kaljupäitä jotka sydämestään iloitsevat tämän illan iskuista.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Vittu mitä paskaa.

Mitä kaikkea tässä vielä tuleekaan tulevaisuudessa vastaan meille itsellekin #unelmaa toteuttaessa. Rajat kiinni!

Lataan kaiken toivon isä Putiniin, jolla on vielä kana kynittävänä omien puolestakin. Mene ja pyyhi tuo saasta kartalta.

Laitatko tarkemmin mikä pitäisi pyyhkiä pois kartalta? Olet myös siitä varma, että tämä auttaisi jotenkin muuten kuin siinä, että sinä ja hengenheimolaisesi laukeaisivat?

"Round of applause for the dickheads reacting with indiscriminate hate to an act of indiscriminate hate. That'll solve it."
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Ranskan poliisin mukaan satakunta kuollutta teatterissa...
 

Kotivuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Washington Capitals, Minnesota Wild
Ihan sama pojille,niin kauan kun lait pysyy nykyisellään niin voivat vaikka pitää bileet huomenna hyökkääjien muistolle ja mikään ei vaikuta mihinkään,ei turvapaikkaan saati karkoitukseen.

Mitä lakia haluaisit muutettavan? Lakiehdotuksia: 1. Ei saa juhlia muslimien terrori-iskuja jos on muslimi 2. Jos juhlii niin ei saa turvapaikkaa ja karkoitetaan. Näinkö?

Luullakseni Suomessa ei saa pitää bileitä hyökkääjien muistolle. En tähän tapahtumaan liittyen aio osallistua mihinkään bileisiin, oli järjestävä taho karvakätistä tai maasto-housuista sorttia.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muistutetaan nyt vielä toisen kerran, että Ranska on aktiiviisesti pommintanut syyskuusta alkaen ISIS:n asemia Syyriassa.

Ja muistutetaan myös sitä, että sitä samaa ISIS:ä sekä muiden ryhmittymien juuri tälläistä silmitöntä väkivaltaa ja terroria suurin osa Syyriasta ja Irakista liikkeelle lähteneet ovat lähteneet karkuun.

Suomessa taatusti on joitakin ISIS symppaajia ja islamilaisesta terrorsismista kiinnostuneita. Ihan yhtä vitun taattua on, että ylivoimainen enemmistö turvapaikanhakijoista tuomitsee iskut ihan yhtä lailla kuin kuka tahansa muukin normaali ihminen. Iskuja lyömäaseena maahanmuuttajia vastaan käyttävät voivat puolestani asentaa pillin autonsa pakoputkeen. Jos jossain varmasti lyödään yläfemmoja näiden uskomattoman traagisten iskujen vuoksi, niin se on siellä hommalla ja muualla.

Luin juuri itsekin tuon tiedon, että pelkästään teatterissa olisi 100 kuollutta. Todella hiljaiseksi vetää.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
BBC päätti pistää pillit pussiin. Noh, itse tapahtumat nähtävästi ovat hallinnassa? Miten tuolla muualla nyt edetään? Onko nuo muiden iskujen tekijät jo tavoitettu?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Konserttipaikan terroristit ilmeisesti pistetty kylmäksi? Ovatko ne ravintola-ammuskelijat vielä vapaalla jalalla? Todella sekava tilanne.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Harmi, että satoja viattomia menetetään, että saadaan pari terroristia tapettua. Valitettavaa, mutta näin se on. Hiljaiseksi vetää, omakin tuttava on Pariisista kotoisin ja taitaa paraikaa olla siellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös