Nuorempi kahdesta poikalapsestani (14-vuotias) on soitellut reilut vuoden päivät sähkökitaraa. Poika on toki jo aikaisemmin aloitellut akustisella ja hän hallitsee jotenkuten jopa nuoteista soittamisen. MUTTA nyt viimeiset kaksi viikkoa on meillä kotona kuunneltu, miten poitsu treenaa Ramonesin Blitzkrieg Popin komppia! Pojalla on tietenkin täällä kotona vaan ihan sellainen "pieni" vahvari, mutta jokainen joka tietää millaisesta musiikista on kyse, niin varmaan moni olisi valmis kyöräämään tuon armaan kupeitteni hedelmän syvälle maan alle johonkin kellariin.
Ei minulla sinänsä ole mitään "pyhää kolmisointua" vastaan, mutta sen verran pitää tässä vaiheessa leveillä, että itse vedän kyseisen kompin ilman nuotteja. Ja ilman nuotteja vedän myös esim. Hurriganesin tuotannosta suurimman osan. Siis se "vetäminen" tarkoittaa kitaralla soittamista, siten että on opetellut vaan hommelit otelaudasta.
Noh, ehkä poitsu vielä joskus huomaa että Ramonesiakin voi soittaa ilman nuotteja...
Sen takia tämän otin esiin, että onkos täällä palstalla muita "kitaristeja" jotka ovat opetelleet soittamaan kuusikielistä ilman nuotteja?
Ei minulla sinänsä ole mitään "pyhää kolmisointua" vastaan, mutta sen verran pitää tässä vaiheessa leveillä, että itse vedän kyseisen kompin ilman nuotteja. Ja ilman nuotteja vedän myös esim. Hurriganesin tuotannosta suurimman osan. Siis se "vetäminen" tarkoittaa kitaralla soittamista, siten että on opetellut vaan hommelit otelaudasta.
Noh, ehkä poitsu vielä joskus huomaa että Ramonesiakin voi soittaa ilman nuotteja...
Sen takia tämän otin esiin, että onkos täällä palstalla muita "kitaristeja" jotka ovat opetelleet soittamaan kuusikielistä ilman nuotteja?