Itse en ainakaan ole missään kohtaa uskonut että Lindemann mihinkään rikosoikeudelliseen vastuuseen olisi ollut joutumassa, mutta ei se silti muuta sitä, että ainakin mun mielestä on aika vastenmielinen kuvio, että on palkattu erillinen casting director hankkimaan nuoria naisia seksiaddiktille. Mutta nämähän ovat jokaisen henkilökohtaisia mielipiteitä, osa tykkää ja osa ei. Itse en edes pidä Rammsteinista, mutta jos kävisi ilmi että jonkun oman suosikkibändini laulaja operoisi samalla tavalla kuin Lindemann, niin vaikea siitä olisi kovin innoissaan olla.
Juuri näin. Ylipäätään on aivan turha luulla, että jotku sana sanaa- vastaan tapaukset vuosien takaa tuottaisivat yhtään minkäänlaista tuomiota.
Tästäkin tehtiin näköjään päätelmä, että rikosta tai mitään väärää ei ole tapahtunut. Eihän sitä kukaan täällä tiedä. Todisteita ei vaan ole. Harva tietää mitä on todellisuudessa tapahtunut ja sille mallille tämä näyttää jäävän. Ihan turha vetää jotain "syytteeitä ei nostettu, olimme oikeassa"- korttia.
Minuakin tympäsee tämä syyllinen kunnes toisin todistetaan- meininki. Sama homma lähes kaikissa tapauksissa. Perutaan keikkoja, cancelöidään porukalla ja sitten joskus helvetin pitkän ajan päästä saattaa selvitä, että väitetyt uhrit valehtelivat. Vaikea sanoa mikä olisi oikea tapa lähestyä näitä. Toisaalta julkisuuden henkilöiden epäilyksetkin on ihan ok nostaa esille. Toisaalta taas niistä epäilyksistä ei pääse välttämättä eroon millään ja saattaa olla, että ura kääntyy laskusuuntaan pelkistä epäilyistä.
Melko sokea saa kuitenkin olla jos tästä tapauksesta tekee sen päätelmän, että Rammstein on toiminut moitteettomasti.