Tänään taas lehdessä, sama homman alulle laittanut nainen syyttelee. Kuulemma todisteet löytyy, mutta ei kaikkea näytetä kerralla. Noh, eiköhän taas pistetä tutkinnat käyntiin mutta erikoinen tapa lähestyä tätä asiaa kyllä.
Hienoa.
Ensin tutkitaan - sitten hutkitaan.
Kovaa oli ajo tässäkin ketjussa hyvin monella.
Itse en ainakaan ole missään kohtaa uskonut että Lindemann mihinkään rikosoikeudelliseen vastuuseen olisi ollut joutumassa, mutta ei se silti muuta sitä, että ainakin mun mielestä on aika vastenmielinen kuvio, että on palkattu erillinen casting director hankkimaan nuoria naisia seksiaddiktille. Mutta nämähän ovat jokaisen henkilökohtaisia mielipiteitä, osa tykkää ja osa ei. Itse en edes pidä Rammsteinista, mutta jos kävisi ilmi että jonkun oman suosikkibändini laulaja operoisi samalla tavalla kuin Lindemann, niin vaikea siitä olisi kovin innoissaan olla.
En ole voinut sietää Lindemannin soolotuotantoa ikinä, siitäkään huolimatta, että rakastan Rammsteinin musiikkia. Ei vain näin perheellisenä enää tee mieli kuunnella, tai katsella pahimpia ylilyöntejä. Enkä siis ole edes nähnyt tuota tuoreinta videota.Vaikka Till Lindemannia olenkin noin parikymmentä vuotta ihaillut yli kaiken, alkaa tuo miehen soolotuotanto menemään kyllä jo itselleni yli. Ja tämä on paljon sanottu minulta, joka ei aivan pienestä hätkähdä.
Rammsteinin musiikki ja videot ovat kaikessa tyylikkyydessään parhautta.
Mutta tämä Tillin sooloprojektin tuorein Zunge video aiheuttaa vaan ihan oikeasti huonon olon, enkä pysty ainakaan itse laittamaan sitä taiteen tai huumorin tms piikkiin.
Odotin tämän perusteella jotain paljon paljon pahempaa.Vaikka Till Lindemannia olenkin noin parikymmentä vuotta ihaillut yli kaiken, alkaa tuo miehen soolotuotanto menemään kyllä jo itselleni yli. Ja tämä on paljon sanottu minulta, joka ei aivan pienestä hätkähdä.
Rammsteinin musiikki ja videot ovat kaikessa tyylikkyydessään parhautta.
Mutta tämä Tillin sooloprojektin tuorein Zunge video aiheuttaa vaan ihan oikeasti huonon olon, enkä pysty ainakaan itse laittamaan sitä taiteen tai huumorin tms piikkiin.
Till Lindemannia seksuaalisesta väkivallasta syyttänyt nainen joutuu nyt itse tutkinnan kohteeksi
Lindemannia syyttänyttä naista epäillään kunnianloukkauksesta.
Ehkä sitä vain on itse vähän normaalia herkempi tuollaiselle, kun mennään kameralla vartalon sisään.Odotin tämän perusteella jotain paljon paljon pahempaa.
Musiikillisesti astetta lähempänä Rammsteinia, tykkäsin. Muuten Lidenmannin sooloilut eivät ole ihan kauheasti soitossa kyllä olleet. Uutta kun tulee niin aina täytyy tietysti kuunnella, että onko mistään kotoisin.
Tällainen vastapallo oli kyllä odotettavissa. Syytökset ovat olleet Lindemannille iso mainehaitta, ja toki niistä on ollut myös taloudellista haittaa.Till Lindemannia seksuaalisesta väkivallasta syyttänyt nainen joutuu nyt itse tutkinnan kohteeksi
Lindemannia syyttänyttä naista epäillään kunnianloukkauksesta.www.is.fi
Erittäin hyvä.
Joo vähän samaa mietin. No ehkä katsomopaikat voisi tulla nyt kyseeseen. Mutta ei ehkä jaksa nyt päivystää lippupalvelussa kuten viimeksi.Jaa eikö Krupse kryptisesti kertonut, että kaikki muuttuu. Niin no uusi EU kiertue ja tällä kertaa ilman peniskanuunaa alusta lähtien.
Olin viimeksi, näyttävä mutta etäinen, eli ei varmaan uudestaan tulisi mentyä. Eikä tule Halosen Tarjakaan.
Tarja Halonen Rammsteinin keikalla tiivistää oikeastaan sen, että Rammsteinista on tullut Popedan jatke. Aikansa kutakin.Jaa eikö Krupse kryptisesti kertonut, että kaikki muuttuu. Niin no uusi EU kiertue ja tällä kertaa ilman peniskanuunaa alusta lähtien.
Olin viimeksi, näyttävä mutta etäinen, eli ei varmaan uudestaan tulisi mentyä. Eikä tule Halosen Tarjakaan.
Onko ollut aikaisemmin näin, että kerrotaan lippujen tulevan myyntiin keskiviikkona, mutta ei keikkapaikkoja? Vähän, kuin joissain futiksen MM-kisoissa, että voit voittaa osto-oikeuden jonnekkin paikkaan.
Erinomaisia uutisia siinä mielessä että rahaa säästyy kun ei tarvitse keikkalippua ostaa. Tietysti jos settilista muuttuisi radikaalisti niin tältäkin kiertueelta olisi joku keikka nähtävä.Rammstein Europe Stadium Tour 2024
Köpis näyttäisi nopealla selauksella olevan lähin kohde täältä Suomesta. Pohjoismaat ja Baltia jäävät kyllä nyt aika paitsioon tässä, toki tiedä sitten, että olisiko tulossa vielä lisää keikkapaikkoja, koska tässä on vain 18 keikkaa julkaistuna. Aikaisemmat Euroopan kiertueet ovat olleet kuitenkin 31 keikan mittaisia ja ovat olleet sieltä toukokuun puolivälistä elokuuhun asti kun nyt viimeinen keikka on "jo" 27.7. Toki onhan tahti ollut viime vuosina kova + tämän vuoden kohut ovat olleet varmasti aika kuluttavia niin voi olla ihan tietoinen ratkaisu vähentää voita keikkoja. No, jäädään odottamaan.
Erinomaisia uutisia siinä mielessä että rahaa säästyy kun ei tarvitse keikkalippua ostaa. Tietysti jos settilista muuttuisi radikaalisti niin tältäkin kiertueelta olisi joku keikka nähtävä.
No se on kyllä totta. Täytyy toki elätellä vielä toivoa, että tuonne olisi jätetty jotain päiviä vielä julkaisematta. Kööpenhaminan ympärillä on aika paljon vapaata vielä kun tuo keikka on 5.7. ja edeltävä keikka on Ostendissa (Belgia) 27.6. ja seuraava keikka Klagenfurtissa (Itävalta) 17.7. No, katsellaan asiaa!