Rami koutsiksi ja Ville rosteriin!

  • 19 672
  • 89

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Viestin lähetti Carlos
Itse en halua edelleenkään enää ikinä nähdä PV:tä Hifkin paidassa, eikä mieli tule muuttumaan. Rinnastan tapauksen ihan suoraan esim. pettävään aviopuolisoon. Naapurin isännällä oli isompi parru niin kävin panemassa. On asioita jotka menee olankohautuksella, Juudas-episodi on henkilökohtaisesti suurin yksittäinen jääkiekkopettymykseni, enkä ikinä anna sitä anteeksi. Ihan sama mitä kuka kenellekin on tarjonnut.
Tästä olen samaa mieltä. Oli mies kuinka hyvä tahansa, on joistakin periaatteista sentään pidettävä kiinni. Saukkosen teesiä muunnellen: Mitä järkeä on ottaa lätkää tosissaan jos kaiken on valmis antamaan tuosta vaan anteeksi? Suomesta löytyy kyllä muitakin hyviä pelimiehiä, jos nyt fyrkkaa haluaa noin kipeästi tuhlata yhteen äijään.

Ramin palkkaaminen onkin mulle sitten aivan samantekevää. Jos tänä vuonna tapellaan kannu himaan, jaksaa sitä raahautua ensi vuonna vaikka totaalilätkääkin tsiigaamaan. Who cares, as long as it's HIFK.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Carlos

Itse suosittelisin Jussi Jokisen ryöstöä Kärpistä, jos joku Kibeä tuuraamaan tarvitaan. [/B]

Rahalla saa sopimuksia ostettua irti, halvalla ei lähde. Toki Penan faksissa on myös Beam J.Jokinen to Helsinki-nappi, joten ei tarvitse edes ryöstöretkelle lähteä. Toki haluaisin nähdä kuinka takatukka heiluu miekka kädessä uljaan avo-Porschen selässä purkkaa jauhaen: "Meillä ei juuri nyt ole käyttöä voimassaoleville sopimuksille."
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Uskomatonta, kaikki olemassaolevat tilastot ovat väärässä. Ville Peltonen on pelannut kauemmin HIFK:ssa kuin yhden kauden.
Epäilen että Illumnaatti tai Virmanen on tämän takana.

Tai sitten mun muistiini ei näemmä parane luottaa sunnuntai-aamuna.
Ja ei, en todellakaan saa mitään kiksejä siitä että käyn kommentoimassa HIFK-palstalla. Veljet Rebel, Korak ja punaiset_lasit voinevat joskus kertoa käyttäytymisestäni useammam oluen jälkeen...

Sorry, my bad. Unohtakaa kommenttini, tartuin tuohon pätkään kun muistin väärin.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
IFK:n tuleva päävalmentaja on Kari Heikkilä, joka on ilmoittanut seuralleen Jaroslavlille, ettei ole halukas käyttämään sopimuksensa optiovuotta.

Asiasta tiedotettaneen lähiaikoina.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Kärpät#18
IFK:n tuleva päävalmentaja on Kari Heikkilä, joka on ilmoittanut seuralleen Jaroslavlille, ettei ole halukas käyttämään sopimuksensa optiovuotta. .

Aivan kuten totesin, eipä allekirjoittanut Rami paperia. Ainakaan toistaiseksi.
 

MaV

Jäsen
Viestin lähetti cobol
Aivan kuten totesin, eipä allekirjoittanut Rami paperia. Ainakaan toistaiseksi.

Niin, ei kai, mutta taitaa yritystä ainakin olla kovasti tässä asiassa. Jos hommat sujuvat niin kaipa tästä kuullaan lisää lähiaikoina.
 

Emilio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle
Viestin lähetti Kärpät#18
IFK:n tuleva päävalmentaja on Kari Heikkilä, joka on ilmoittanut seuralleen Jaroslavlille, ettei ole halukas käyttämään sopimuksensa optiovuotta.

Eli toivo Summasesta elää meillä vielä ainakin toistaiseksi...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Kärpät#18
IFK:n tuleva päävalmentaja on Kari Heikkilä, joka on ilmoittanut seuralleen Jaroslavlille, ettei ole halukas käyttämään sopimuksensa optiovuotta.

Asiasta tiedotettaneen lähiaikoina.

Kai Heikkilä eli kari heikkilä. Ei aiheuta minkäänlaisia viboja. Mieluummin sitten Pena itse tai Kuitus-Surenkin kombineissön, mutta kariheikkilä. Jösses.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Senior
Kai Heikkilä eli kari heikkilä. Ei aiheuta minkäänlaisia viboja. Mieluummin sitten Pena itse tai Kuitus-Surenkin kombineissön, mutta kariheikkilä. Jösses.

Allekirjoitan tän täysin. Ei mitään helvetin kariheikkilöitä tänne. Kaveri on täys noubadi ja niitä löytyy omastakin takaa. Ei helvetti sentään.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti MaV
Niin, ei kai, mutta taitaa yritystä ainakin olla kovasti tässä asiassa. Jos hommat sujuvat niin kaipa tästä kuullaan lisää lähiaikoina.

Kyllä. Summanen on mahdollinen HIFK:n valmentaja, mutta uskoisin edelleen olevan vain mahdollinen.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kake Heikkilä

Täällä dissataan Heikkilää vaikka mies teki loistavaa jälkeä Kärpissä. Sanotaan että sillä materiaalilla olisi mummokin valmentanut mestariksi mutta unohdetaan se tosiasia että Kärppien runko koostuu omista pelaajista ja sen lisäksi joukkuetta on täydennetty loistavilla hankinnoilla (hommataan se Junnokin meille :-)) aivan kuten meilläkin sillä poikkeuksella että nämä Kärppien junnut (Jokinen, Pesonen, Viuhkola jne) ovat nousseet Kärpissä pelatessaan kansalliselle huipulle ja maajoukkueeseen asti . Mites meillä? Kyllä mä mielellään näkisin HIFK:ssakin uusien tähtien syttyvän omista junnuista ja nousevan maajoukkueeseen ilman että menestyksestä tarvitsee tinkiä mutta tässä kehitystyössä ovat HIFK:n valmentajat viime vuosina epäonnistuneet. Onnistuisiko Heikkilä tässä?

Ja nämä SurenkinAlluKuitunen höpinät voi unohtaa. Ei HIFK ole mikään valmentajien harjoittelupaikka. Eikös se viimeksi kuulapään ja mykän kanssakin huomattu.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
On muuten mielenkiintoisin valmentajatilanne miesmuistiin, PK-seudun kolme rahajoukkuetta etsivät kaikki itselleen takuuvarmaa valmentajaa, joita ei markkinoilla / Suomessa niin hirveästi ole. Hannu Jortikka, Hannu Aravirta, Raimo Summanen ja Jukka Rautakorpi. Pienenä kysymysmerkkinä Kari Heikkilä.

Torstaina Summanen oli menossa HIFK:hon, perjantain Iltalehden ansiosta Summanen oli menossa Bluesiin, lauantain Shammy Agitator -nimimerkin viestin mukaan menossa HIFK:hon, sunnuntain Kärpät#18 -nimimerkin mukaan Kari Heikkilä menossa HIFK:hon.

Itse pidän Summasta heti Jortikan jälkeen parhaimpana suomalaisena valmentajana. Niin ja toivon iliman muuta Summasta Bluesiin. Kolmen vuoden diili alle ja viimeistään kolmen vuoden sisällä Espoossa juhlitaan mestaruutta. Tapiolan torilla minä ja loput kaksi muuta fania.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kake Heikkilä

Viestin lähetti Metukka

Ja nämä SurenkinAlluKuitunen höpinät voi unohtaa. Ei HIFK ole mikään valmentajien harjoittelupaikka.

Ei tosiaankaan ole harjoittelupaikka.

Olen vain antanut itselleni kertoa kaksi asiaa tulevista kuvioista: wanha IFK halutaan kaivaa esiin. Wanhoja lojaalisuuksia saatetaan kaivaan esiin.

Uskotko Sinä Kari Heikkilän kaivavan IFKssa sen alkuperäisyyden esille?
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Tommy
Kolmen vuoden diili alle ja viimeistään kolmen vuoden sisällä Espoossa juhlitaan mestaruutta. Tapiolan torilla minä ja loput kaksi muuta fania.

Tuota en epäile lainkaan. Eri asia on, minkä seuran mestaruutta siellä juhlitte.

Katselin tänään pelin aikana tuota Bluesin miehistöä ja mietin, että kyllä pitäisi todella paljon rosteria muuttaa, että olisi todella realistisia mahdollisuuksia menestymiseen.

Mutta sitä en epäile lainkaan, etteikö Summanen riittävillä valtuuksilla hankkia haluamiansa pelaajia ja saadessaan työrauhan ei tuloksia saisi aikaan. Tuo työrauha, useamman vuoden aika ja kiistaton asema on se avainkysymys.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Viestin lähetti Kärpät#18
IFK:n tuleva päävalmentaja on Kari Heikkilä, joka on ilmoittanut seuralleen Jaroslavlille, ettei ole halukas käyttämään sopimuksensa optiovuotta.

Asiasta tiedotettaneen lähiaikoina.

Mitenhän mulla on vahva muistikuva, että syksyn puolella Lokomotiv ja Heikkilä olisivat jo tiedottaneet Heikkilän käyttävän optionsa? Voin toki muistaa väärinkin, koska en heti löytänyt venäläismedian haulla uutista aiheesta. Vahvasti vaan muistelen, että optiosta olisi tiedotettu ehkä marraskuulla.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Jet-Ace
Mutta sitä en epäile lainkaan, etteikö Summanen riittävillä valtuuksilla hankkia haluamiansa pelaajia ja saadessaan työrauhan ei tuloksia saisi aikaan. Tuo työrauha, useamman vuoden aika ja kiistaton asema on se avainkysymys.

Näillä reunaehdoilla - siis haluamillaan pelaajilla ja vuosien työrauhalla - saisi tuloksia aikaan jokainen ammattivalmentaja.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Maple Leaf
Näillä reunaehdoilla - siis haluamillaan pelaajilla ja vuosien työrauhalla - saisi tuloksia aikaan jokainen ammattivalmentaja.

Ja kääntäen ei saa kukaan. Ja mitä muuta kuin mopon karkailua Espoossa on viime vuodet nähty?
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ota kantaa Kari Heikkilän mahdolliseen pestiin IFK:ssa, mutta totean, että Heikkilä on mainettaan parempi, vittumaisempi ja omapäisempi valmentaja. Kärpissä olivat sukset ristissä useiden pelaajien kanssa, vaikka tulosta syntyi hyvin. Samoin Jaroslavista lähti pihalle Kovalenko, joka nyt kurittaa vastustajia Omskin riveissä.

Ei Heikkilä välttämättä eroa Summasesta kovinkaan paljon. Autoritaarisia valmentajia molemmat, vaikka julkisuuskuvat ovat kovin erilaiset. Eri asia sitten olisi, saisiko Heikkilä tarpeeksi sananvaltaa IFK:n organisaatiossa. Oulussa miehestä ei koskaan pidetty, vaikka hyvä ja vaativa valmentaja olikin.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tyyppinä Heikkilä voi olla mitä tahansa mutta jo pelaajana kaveri oli täysin neiti ja samanlaista ringetteä on pelannut hänen valmentamansa joukkueet.
Jos Heikkilä tulisi Hifkiin niin samalla lyödään kyllä kaikki perinteet murskaksi.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sanotaan näin, että jos minä päättäisin IFK:n asioista ja tiedostaisin sen mitä brändi vaatii samalla tapaa kuin sinä mixu, niin en minä kyllä ensimmäisenä lähtisi Kari Heikkilää pestaamaan. Poissuljettuja olisivat myös Jortikka, Aravirta ja oikeastaan kaikki muutkin tämän hetken liigavalmentajat.
 

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kari Heikkilä ei muistuta edes tukiliiveissään yhtään sitä mitä HIFK edustaa,jos ja kun nyt tarkoitetaan perinteillä"menoa ja meininkiä 70-80 luvun malliin.HIFK:ssa ei pitäisi ryhtyä minkäänlaisiin projekteihin,jossa kaukana siintää eksoottiset unelmat teinipojilla kukkulankunkaiksi,vaan lyödä päätä mäntyyn ja kaataa se raa`alla voimalla nurin.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kake Heikkilä

Viestin lähetti Senior

Uskotko Sinä Kari Heikkilän kaivavan IFKssa sen alkuperäisyyden esille?

Riippuu siitä mitä tällä alkuperäisyydellä tarkoitetaan. Usein tällaiset J. Ruudun kaltaiset tyhmät jäähyt ja mussutukset liitetään HIFK:n perinteisiin mutta itse näen se hieman toisin. HIFK:n perinteet syntyivät 60-luvulla Brewerin aikoihin mutta ei hölmöilemällä. HIFK oli silloin taisteleva ja voittava joukkue mutta ennen kaikkea edelläkävijä monessakin asiassa. Ihan samoin on nytkin. Ei pidä jämähtää menneeseen vaan katsoa eteenpäin. Ei ne perinteet saa olla rasite ja este menestykselle.
Itse uskon että menestyminen on helpompaa sellaisen valmentajan kanssa jolla on siitä kokemusta (Heikkilä, Summanen) kuin sellaisella jolla ei ole (Kuitunen, Surenkin). Jälkimäisistä toinen ehkä kakkosvalmentajaksi mutta ei missään nimessä ykköseksi.

Me olemme kuitenkin vain pieneen vähemmistöön kuuluvia hardcore-faneja jotka kiistelemme siitä millä tyylillä pitää pelata kun kuitenkin suurelle osalle tavallisia katsojia, yritysasiakkaille ja etenkin sponsoreille on tärkeätä voitot ja menestyminen. Pärjääminen paikallispeleissä kovassa lohkossa on iso osa tätä ja jo senkin takia on saatava kilpailukykyinen joukkue aina valmentajaa myöten jalkeille joka vuosi eikä voida pitää mitään välivuosia ajamalla sisään valmentajia tai liian suurta määrää kerralla uusia junnuja jonkun projektin varjolla. Tosin pelkään että nyt ollaan laitettu rahaa haisemaan näiden NHL-vahvistusten myötä sellainen määrä että se vaikuttaa muutamaan seuraavaan kauteen ja näin ollen ollaan pakotettuja nobody-valmentajiin/pelaajiin. Varsinkin jos satsauksista huolimatta ei menestystä tule niin sen perusteleminen on helpompaa. Toivottavasti olen siinä väärässä.
 
Viimeksi muokattu:

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Viestin lähetti Kärpät#18
IFK:n tuleva päävalmentaja on Kari Heikkilä, joka on ilmoittanut seuralleen Jaroslavlille, ettei ole halukas käyttämään sopimuksensa optiovuotta.

Asiasta tiedotettaneen lähiaikoina.


Älkää helvetissä raahatko tänne mitään kariheikkilöitä, tässä mitään muniinpuhaltelijoita enää kaivata.

Ramin ottaisin erittäin mielelläni IFK:n, loistava valmentaja. Tarvitsisi ehkä tosiaan jonkun enemmän analyyttisen kaverin vierelle vähän rauhoittamaan.

Toivo elää, ainakin vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös