Tuo kolmen kuljettajan pyörittäminen voisia toimia vielä nelosautossa, jossa pyöritettäisiin jotain nuoria lupauksia, jotka sitten ajaisi muuten vaikka Rally2-luokassa. Mutta noin ison porukan pyörittäminen kolmosautossa ei näytä oikein toimivan, koska jokaiselle kuljettajalle tulee liian vähän kisoja ja liian pitkiä taukoja, ja tuo näkyy siinä että on ollut aika paljon hakemista kaikilla kolmosauton kuljettajilla.
Ja muutenkaan tuo Hyundain-kolmikko ei ole minusta ihan parhaalla tavalla roolitettu. Mikkelsen ajaa enimmäkseen asfalttikisoja, vaikka ei ole millään tavalla asfalttispesialisti, eikä parhaimmillaan asfalttialustalla. Lappi sentään on saanut niitä kisoja jotka hänelle sopii, mutta muuten tuon olisi voinut paremminkin roolittaa. Sordo olisi edelleen pätevä kuljettaja ajamaan kolmosautoa, mutta hänellekin pitäisi antaa sitten paljon enemmän kisoja kuin pari-kolme. Lappi-Sordo kolmosautossa olisi ollut ihan hyvä, toisiaan täydentävä pari, mutta Mikkelsenin hankinnan kolmanneksi näen ihan turhana ja enemmän tuon kolmosauton roolia heikentävänä tekijänä.
Toyotalla tuo kolmosauton vuorottelu on onnistunut paremmin ensinnäkin siksi, että siellä vuorottelee kaksi tämän hetken parasta ralliajajaa maailmassa, mutta myös siksi että kumpikin on päässyt ajamaan niin usein että tuntuma on pysynyt hyvänä.