Mainos

Ralliketju

  • 1 866 271
  • 15 014

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Lappi on huomenna metässä.

Kaikki ne metsän keskelle menee ajaan, mutta joo ei tuu kyllä tuolla vauhdilla tiellä pysyyn?
Se meni vituiksi jo tohon Yliopistonkadulle tuleminen, linja kusi jo siinä?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Onko tosiaan näin kiire yleisö EK:lla lähettä autoja, että TV-lähetys missaa puolet EK:sta? Varsinkin kun näitä autoja on aika minimaalinen määrä kuitenkin.
Eihän tuossa missata kuin joku 20 sekkaa?
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Eihän tuossa missata kuin joku 20 sekkaa?
No joo sitä luokkaa taitaa olla. Voishan noi kuitenkin ajaa niin, että näkis kokonaan kaikki telkkaristakin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kovaa tuli Neuville, yllätyin.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Uusikylä kultaisella katollaan sähisee Harjun voittoon ja rallin johtoon. Mikä tuolla katon värillä on muuten idea hänellä? Kuitenkaan yhtään mestaruuttakaan hänellä ei ole.
 

Sambody

Jäsen
Uusikylä kultaisella katollaan sähisee Harjun voittoon ja rallin johtoon. Mikä tuolla katon värillä on muuten idea hänellä? Kuitenkaan yhtään mestaruuttakaan hänellä ei ole.
Heijastaa auringon säteilyä pois. Rally1 autot kun tuli kuvioihin oli isoja ongelmia pitää ohjaamo siedettävänä kuljettaja pareille ja silloin nuo kiiltävät kattopinnat tuli käytännössä kaikkiin Rally1 autoihin.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Kallella liekkipipo päässä :D Rispekt meemiukolle.
 
Suosikkijoukkue
Joensuulaispelaajien edustamat joukkueet
Vielä noista shikaaneista, niin ainakaan meillä täällä Joensuussa paalit asetettiin paikalleen aina vasta kisapäivänä. Paalien paikat ja shikaanin kuvaushan näkyy kuljettajille nuotituksen aikaan tiekirjasta ja lisäksi paalit ovat merkattu tiehen hyvin näkyvällä merkkausmaalilla. Paalishikaanit ovat isotöisiä rakentaa, niihin tarvitaan pikkasen järeämpää kuljetus- ja nostokalustoa, sillä paalit ovat varsin painavia. Virtuaalishikaanit ovat siihen nähden helppoa rakentaa.

Jyväskylässä nopeuden vihreä näyttövalo on näköjään autoissa sisällä, mutta Itärallissa valonäytöt olivat molemmin puoli tietä, josta ne ovat kuljettajille varmastikin helpommin seurattavissa, kun katseen voi pitää tiessä, eikä tarvitse vilkuilla koelautaan. Itärallissa muistaakseni kaikki saivat sovitettua nopeuden rajoituksen mukaan, eikä kukaan saanut rangaistusta ja virtuaalishikaani sai kuljettajilta hyvää palautetta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Voi olla aika lipoisaa keliä ja pikkutiet varmasti menee huonoon kuntoon?

Kameraa ei näköjään oo Thierry autoon saatu niin, et kuvais ulos?

Edit. Nyt näkyy
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pajarilla tilannetta... Spinnin ja auto ojaan ja hyvät damaget

Edit. Varmaan hankaloittaa ajoa kun takaspoilerikin puuttuu. Nyt vaan rauhassa...
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tiukka penkkiurheilupäivä käyntiin. MM-rallia Jyväskylästä, Olympialaisia Pariisista, Drift Mastersia Riiasta ja Pitsiturnausta Raumalta.

Huh, ei ihan sellainen avaus Pajarilta kuin olisi toivonut. Toivottavasti saa rytmin päästä kiinni.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Huh, ei ihan sellainen avaus Pajarilta kuin olisi toivonut. Toivottavasti saa rytmin päästä kiinni.

Nimen omaan "päästä" kiinni. Pitää heti koettaa nollata tilanne. Ei saa jäädä miettimään liikaa... 3 pätkää vielä ennen huoltoa.

Pajari korjasi linjaa ennen mutkaa ja auto ei enää taittinut sinne, oppirahoja.

Siellä tais puskassa olla piilossa oikomisen estävä tolppa, väisti sitä? Näin taisivat sanoa lähetyksessä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös