Tuo on kyllä huolestuttavaa, että Lappi ei ehdi edes Neuvillen kyytiin.Lappi ei ehdi mihinkään.
Siltä tuo näin alun perusteella näyttää. Ei näyttäisi Hyundait ehtivän nyt mitenkään Toyota-kaksikon kyytiin.Tämä ralli ratkaistaan Kallen ja Evansin kesken. Hyunadailla ei ole mitään saumaa.
Totta kai haluaisimme tietää 'what do you think the next happen now?'Sen verran vois vinkata Cmorelle, et kaivakaa Sporde jostain esille. Olisi jo kysymässä Wilsonilta että miltä nyt tuntuu kun sun molemmat kuskit jäi niinku 2/3 pätkälle
On kyllä surullista tuo Fordin räpellys. Mukavampaa näitä olisi katsoa kun meillä olisi useampi kuin kaksi tallia sarjassa, jotka realistisesti voi taistella kisasta toiseen..
Olisi ihan mielenkiintoista tietää kuinka paljon tuosta erosta löytyy ratin ja penkin välistä. Latvalalla on allaan viime vuoden Yaris, joten senkin osalta antaa hieman tasoitusta.Latvala osoittaa tällä hetkellä aika hyvin, mikä merkitys on sillä, että tuntee auton ja sen rajat ja on täysi luotto autoon. Kaikki tietää, että Latvala ei ole hidas kuljettaja varsinkaan Jyväskylän teillä. Eikä ole mikään ikäloppu kuljettaja vaan ikänsä puolesta voisi kiertää vielä säännöllisesti MM-sarjaa. Eikä ole myöskään ollut ihan kokonaan ajamatta vaikka taukoa pääluokasta on nyt reilut kolme vuotta. Mutta kun näistä uusista hybridiautoista ei ole yhtään kokemusta, niin ero näyttää olevan sen sekunnin per kilometri kärkeen.
En usko, että siitä on pelkoa, jotta Latvala alkaisi liikaa riskillä vetämään, sillä sen verran äijillä näyttää autossa hauskaa olevan, pääasia on selvästikin hauskanpidossa. Hauskaa kuunnella kaksiko rupattelua pätkillä, hyvää ja hauskaa palautetta antaa Hänninen kuljettajalleen.Mutta hyvin on malttanut ajaa järjen kanssa tähän saakka. Totesi itsekin kolmospätkän jälkeen, että tietää pystyvänsä parempaan, mutta se vaatisi enemmän riskinottoa, eikä koe olevansa nyt sillä tasolla että pystyisi nostamaan riskitasoa.
Latvala sanoi itsekin että periaatteessa voisi ajaa kovempaa ja ei ole käynyt vielä limiteillä, mutta mies haluaa itse vielä nauttia ajamisesta ja sanoi että nyt vauhti on ollut sellaista että ajaminen on kivaa. Lisäsi vielä että jos ajaisi kovempaa niin sitten ei välttämättä olisi niin kivaa :DLatvala osoittaa tällä hetkellä aika hyvin, mikä merkitys on sillä, että tuntee auton ja sen rajat ja on täysi luotto autoon. Kaikki tietää, että Latvala ei ole hidas kuljettaja varsinkaan Jyväskylän teillä. Eikä ole mikään ikäloppu kuljettaja vaan ikänsä puolesta voisi kiertää vielä säännöllisesti MM-sarjaa. Eikä ole myöskään ollut ihan kokonaan ajamatta vaikka taukoa pääluokasta on nyt reilut kolme vuotta. Mutta kun näistä uusista hybridiautoista ei ole yhtään kokemusta, niin ero näyttää olevan sen sekunnin per kilometri kärkeen.
Mutta hyvin on malttanut ajaa järjen kanssa tähän saakka. Totesi itsekin kolmospätkän jälkeen, että tietää pystyvänsä parempaan, mutta se vaatisi enemmän riskinottoa, eikä koe olevansa nyt sillä tasolla että pystyisi nostamaan riskitasoa.