Mainos

Ralliketju

  • 1 837 620
  • 14 817

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Alkaako ralli jo ratkeen. Kalle menee kovaa ja muilla ei vaan riitä? Lappi alkaa oleen turhautunut kun vauhti ei vaan riitä
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Sen verran vois vinkata Cmorelle, et kaivakaa Sporde jostain esille. Olisi jo kysymässä Wilsonilta että miltä nyt tuntuu kun sun molemmat kuskit jäi niinku 2/3 pätkälle
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Ei Lappia vielä kolmen ek:n jälkeen kannata ulos laskea. Huollossa säätöjä pikkusen paremmaksi niin voi kummasti vaikuttaa kyytiin. Toki ite oon koko ajan ollu sitä mieltä että Kalle tän vie, mut kyl EP voi kakkoseksi ajaa.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kesti Tänakin Taunus kuitenkin pidemmälle kuin Virossa, joten selvää kehitystä on tapahtunut.

Seuraava pätkä eli Myhinpää voi olla Kallelle hankala, sinne on kuulemma kipattu alkukesästä irtosoraa, joten Kalle saattaa kärsiä.
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kyllä surullista tuo Fordin räpellys. Mukavampaa näitä olisi katsoa kun meillä olisi useampi kuin kaksi tallia sarjassa, jotka realistisesti voi taistella kisasta toiseen..
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
On kyllä surullista tuo Fordin räpellys. Mukavampaa näitä olisi katsoa kun meillä olisi useampi kuin kaksi tallia sarjassa, jotka realistisesti voi taistella kisasta toiseen..

Niin tämä on koko sarjan kannalta surullista. Hyvin surullista.
3 pätkää ajettu ja sijalla 8 oleva on 1 min perässä.

Ja alkaa palaa käpy toho Tuomiseenkin. Turhaa sössötystä
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Latvala osoittaa tällä hetkellä aika hyvin, mikä merkitys on sillä, että tuntee auton ja sen rajat ja on täysi luotto autoon. Kaikki tietää, että Latvala ei ole hidas kuljettaja varsinkaan Jyväskylän teillä. Eikä ole mikään ikäloppu kuljettaja vaan ikänsä puolesta voisi kiertää vielä säännöllisesti MM-sarjaa. Eikä ole myöskään ollut ihan kokonaan ajamatta vaikka taukoa pääluokasta on nyt reilut kolme vuotta. Mutta kun näistä uusista hybridiautoista ei ole yhtään kokemusta, niin ero näyttää olevan sen sekunnin per kilometri kärkeen.

Mutta hyvin on malttanut ajaa järjen kanssa tähän saakka. Totesi itsekin kolmospätkän jälkeen, että tietää pystyvänsä parempaan, mutta se vaatisi enemmän riskinottoa, eikä koe olevansa nyt sillä tasolla että pystyisi nostamaan riskitasoa.
 

Sambody

Jäsen
Latvala osoittaa tällä hetkellä aika hyvin, mikä merkitys on sillä, että tuntee auton ja sen rajat ja on täysi luotto autoon. Kaikki tietää, että Latvala ei ole hidas kuljettaja varsinkaan Jyväskylän teillä. Eikä ole mikään ikäloppu kuljettaja vaan ikänsä puolesta voisi kiertää vielä säännöllisesti MM-sarjaa. Eikä ole myöskään ollut ihan kokonaan ajamatta vaikka taukoa pääluokasta on nyt reilut kolme vuotta. Mutta kun näistä uusista hybridiautoista ei ole yhtään kokemusta, niin ero näyttää olevan sen sekunnin per kilometri kärkeen.
Olisi ihan mielenkiintoista tietää kuinka paljon tuosta erosta löytyy ratin ja penkin välistä. Latvalalla on allaan viime vuoden Yaris, joten senkin osalta antaa hieman tasoitusta.
 
Suosikkijoukkue
Juniori Jokipojat, JoKP, Anaheim Ducks
Fordeille kävi juuri, kuten olikin jo etukäteen arvailtavissa, mutta toki yllättävän aikaisessa vaiheessa tuli tällä kertaa kenorikko ja ulosajo. Laukaan ja Lankamaan perusteella Toyota on kyllä vahvassa iskussa kotirallissaan, siitä kertoo jo Satonkin suorittaminen. Toivottavasti Neuville ja varsinkin Lappi saavat nostettua vauhtiaan, sillä jos Kalle ja Evans onnistuvat repimään kunnon eroa muihin, niin ralli muuttunee jossain kohtaa ainakin osin terveisten ajamiseksi.
Mutta hyvin on malttanut ajaa järjen kanssa tähän saakka. Totesi itsekin kolmospätkän jälkeen, että tietää pystyvänsä parempaan, mutta se vaatisi enemmän riskinottoa, eikä koe olevansa nyt sillä tasolla että pystyisi nostamaan riskitasoa.
En usko, että siitä on pelkoa, jotta Latvala alkaisi liikaa riskillä vetämään, sillä sen verran äijillä näyttää autossa hauskaa olevan, pääasia on selvästikin hauskanpidossa. Hauskaa kuunnella kaksiko rupattelua pätkillä, hyvää ja hauskaa palautetta antaa Hänninen kuljettajalleen.

Rally2-luokan suomalaiskolmikko Pajari, Huttunen ja Lindholm vetivät hienosti aamun ekat pätkät.
 

Sambody

Jäsen
Richard Millener sanoi haastattelussa Tänakin auton saaneen hetki ennen hajoamista ison iskun pohjaan. Oli skeptinen sen suhteen, että Tänak pääsisi jatkamaan huomenna.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Latvala osoittaa tällä hetkellä aika hyvin, mikä merkitys on sillä, että tuntee auton ja sen rajat ja on täysi luotto autoon. Kaikki tietää, että Latvala ei ole hidas kuljettaja varsinkaan Jyväskylän teillä. Eikä ole mikään ikäloppu kuljettaja vaan ikänsä puolesta voisi kiertää vielä säännöllisesti MM-sarjaa. Eikä ole myöskään ollut ihan kokonaan ajamatta vaikka taukoa pääluokasta on nyt reilut kolme vuotta. Mutta kun näistä uusista hybridiautoista ei ole yhtään kokemusta, niin ero näyttää olevan sen sekunnin per kilometri kärkeen.

Mutta hyvin on malttanut ajaa järjen kanssa tähän saakka. Totesi itsekin kolmospätkän jälkeen, että tietää pystyvänsä parempaan, mutta se vaatisi enemmän riskinottoa, eikä koe olevansa nyt sillä tasolla että pystyisi nostamaan riskitasoa.
Latvala sanoi itsekin että periaatteessa voisi ajaa kovempaa ja ei ole käynyt vielä limiteillä, mutta mies haluaa itse vielä nauttia ajamisesta ja sanoi että nyt vauhti on ollut sellaista että ajaminen on kivaa. Lisäsi vielä että jos ajaisi kovempaa niin sitten ei välttämättä olisi niin kivaa :D

Saas nähdä miten käy kun kisa jatkuu, voihan se olla että kilpakuski sieltä vielä herää ja vauhti kiihtyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös